eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwieciePrzeprowadzenie zajęć z zakresu wizażu dla 24 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu oraz 6 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu - uczestniczek i uczestników Projektu pn.Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy III, realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2011 - 2013, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Świecie: Przeprowadzenie zajęć z zakresu wizażu dla 24 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu oraz 6 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy III, realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2011 - 2013, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 95646 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki , ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć z zakresu wizażu dla 24 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu oraz 6 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy III, realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2011 - 2013, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z zakresu wizażu dla 30 uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy III, tj. 24 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86-100 Świecie oraz 6 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu, ul. Paderewskiego 5A, 86 - 105 Świecie. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenie zajęć z zakresu wizażu, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności z zakresu wizażu; 2) zajęcia muszą obejmować realizację co najmniej 42 godziny (1 godz. zajęć = 45 minut) dla każdej grupy, z czego: a) co najmniej 6 godzin zagadnień teoretycznych dla każdej grupy, b) co najmniej 34 godzin praktycznej nauki wizażu dla każdej grupy, c) co najmniej 2 godziny obejmujące: 1 godz. na przeprowadzenie rozmowy sterowanej na temat równości płci, 1 godz. na przeprowadzenie testów mierzących poziom wiedzy uczestniczek i uczestników zajęć, tj.: 0,5 godz. na początku zajęć i 0,5 godz. na zakończenie zajęć; 3) zajęcia odbywać się muszą w grupach 8 osobowych dla uczennic i uczniów ZSP w Świeciu oraz w grupach 3 osobowych dla uczennic i uczniów ZSS nr 1 w Świeciu, liczebność grup nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 4) zajęcia muszą odbywać się poza zajęciami szkolnymi lub w dni wolne od nauki i nie więcej niż 8 godz. dziennie z zachowaniem przerw (minimum 10 minut przerwy co 2 godz. lekcyjne); 5) zajęcia dla wszystkich grup muszą odbywać się na terenie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, w sali nieodpłatnie udostępnionej Wykonawcy przez dyrektora szkoły; 6) Program zajęć musi obejmować następujące zagadnienia: a) Warsztat pracy wizażysty: zasady higieny w pracy wizażysty, omówienie narzędzi pracy wizażysty, dobór akcesoriów i ich dezynfekcja, klasyfikacja kosmetyków i sposoby ich aplikacji, b) Przygotowanie do kreacji wizerunku:zasady określania typu urody i sylwetki, pojęcie barw i analiza kolorystyczna (ciepłe i zimne typy urody, dobór barw), zasady stylizacji (dobór ubioru, dodatków, kompozycji stroju, fryzury), rozpoznawanie rodzajów skóry i dobór odpowiednich kosmetyków, rozpoznawanie kształtu i typu twarzy, demakijaż, przygotowanie twarzy do makijażu, c) Makijaż korekcyjny: sposoby retuszowania niedoskonałości skóry (dobór i dozowanie kosmetyków), korygowanie i modelowanie twarzy, korygowanie kształtu oczu (cieniowanie, różne rodzaje kresek, eyeliner), korygowanie kształtu ust (dobór konturówki, wypełnienia), korygowanie łuku brwiowego (zasady depilacji, techniki malowania), techniki malowania rzęs, d) Makijaż dzienny: wykonywanie makijażu naturalnego, dostosowywanie makijażu dziennego do osobowości i wykonywanego zawodu, e) Makijaż wieczorowy: dobór kosmetyków (klasyczne, błyszczące), metody przyklejania sztucznych rzęs, cyrkonii i innych ozdób na skórze, f) Elementy makijażu ślubnego (makijaż klasyczny i romantyczny); 10) Wykonawca zobowiązany jest opracować Program zajęć zgodnie z w/w zagadnieniami wg załączonego wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ; 11) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi zapewni każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej: a) dodatkowe ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia zajęć do dnia zakończenia zajęć. Kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu, b) akcesoria, produkty i kosmetyki niezbędne do prawidłowej realizacji zajęć; c) materiały szkoleniowe dla każdej uczestniczki i uczestnika zajęć; d) starter dla każdej uczestniczki i uczestnika zajęć zawierający następujące akcesoria i kosmetyki: pędzel do nakładania pudru - 1 szt., pędzel do różu - 1 szt., aplikator do nakładania cieni - 3 szt., szczoteczka do brwi - 1 szt., pędzel do cieni -1 szt., pędzel do ust - 2 szt.,trójkątne gąbki do podkładu - 3 szt., eyeliner do wykonywania kresek - 1 szt., trójkątne gąbki do podkładu - 3 szt., podkład (fluid) w kremie - 3 odcienie, puder sypki transparentny - 1 szt., róż do policzków - 3 odcienie, paleta cieni - co najmniej 12 kolorów - 1 szt., mascara do rzęs - 2 kolory po 1 sztuce, kredka do oczu - 2 kolory po 1 sztuce, błyszczyk bezbarwny, pomadka do ust - 3 kolory po 1 szt., kredka do ust - 3 kolory po 1 szt., zestaw korektorów - 3 kolory, mleczko (płyn) do demakijażu - 1 szt., płatki kosmetyczne - 1 op. min. 40 szt., pęseta - 1 szt., e) starter Wykonawca przekazuje uczestniczkom i uczestnikom na początku zajęć za pokwitowaniem odbioru; 12) Wykonawca zapewni uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 13) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 3. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: 1) oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia teoretyczne oraz dokumentacji zajęć, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.; 2) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 3) przeprowadzenie z uczestniczkami i uczestnikami zajęć rozmowy sterowanej na temat równości płci na pierwszych zajęciach; 4) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testu (opracowanego przez Wykonawcę) mierzącego poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników. Test musi zawierać co najmniej 20 pytań z zakresu wiedzy objętej programem zajęć; 5) opracowanie i uzgodnienie z koordynatorami szkolnymi i dyrektorami szkół harmonogramów zajęć; 6) niezwłoczne powiadamianie koordynatora szkolnego o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; 7) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; 8) niezwłoczne informowanie koordynatora szkolnego o nie zgłoszeniu się którejkolwiek uczestniczki lub uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć i osiągnięcie rezultatów; 9) poddania się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zadania; 10) wypracowanie następujących rezultatów: a) co najmniej 90 % uczestniczek i uczestników zakończy udział w zajęciach, b) u minimum 60 % uczestniczek i uczestników nastąpi przyrost wiadomości i umiejętności w zakresie wiedzy specjalistycznej; 11) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE; 12) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, testów mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć, rejestru i kopii wydanych zaświadczeń, itp., w terminie do 10 dni od ich zakończenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że wykonawca spełnia w/w warunek. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że wykonawca spełnia w/w warunek. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że wykonawca spełnia w/w warunek. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej jedną osobą, która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe tj. min. licencjat z kosmetologii oraz przygotowanie pedagogiczne z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć dokumenty (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji przez osobę, która będzie prowadzić zajęcia. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że wykonawca spełnia w/w warunek. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że wykonawca spełnia w/w warunek. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Dokument potwierdzający uprawnienia osoby/osób do złożenia oferty, w przypadku, gdy to nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów (np. pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę w formie oryginału, o ile ofertę składa pełnomocnik, aktualny dokument rejestrowy z którego wynika umocowanie do podpisania oferty); 3) Program zajęć z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Warunki zmiany umowy: Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zawartej umowie w zakresie: 1) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach: a) zmiany we wniosku o dofinansowanie Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy III, a w szczególności zmiany harmonogramu realizacji zadań, 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiany ilości uczestniczek i uczestników, b) rezygnacji lub przerwania zajęć przez uczestniczkę/uczestnika w trakcie ich trwania i nie uzupełnienia składu osobowego grupy; 3) zmiany osoby do kontaktu ze strony Wykonawcy lub zmiany osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego; 4) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić również w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół ul. Gen. J. Hallera 9; pok. nr 405; 86 - 100 Świecie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół ul. Gen. J. Hallera 9; pok. nr 405; 86 - 100 Świecie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Projektu Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy III, Nr Projektu WND-POKL.09.02.00-04-002/11.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.