eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierza Wielka › Szkolenie dla 15osób bezrobotnych Operator wózka jezdniowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-23

Kazimierza Wielka: Szkolenie dla 15osób bezrobotnych Operator wózka jezdniowego.
Numer ogłoszenia: 95635 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej , ul. Partyzantów 29, 28-500 Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3522991 w. 25, faks 0-41 3522014.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkazimierzawielka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie dla 15osób bezrobotnych Operator wózka jezdniowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa: Operator wózka jezdniowego dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kazimierzy Wielkiej. Uczestnikami szkolenia będą osoby, które posiadają zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy jako operator wózka jezdniowego. 2. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o w/w tematyce oraz przygotowanie programu i zapewnienie materiałów dydaktycznych związanych z tematyką szkolenia. Szkolenie ma być przeprowadzone według programu opracowanego lub zatwierdzonego przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. Nr 70, poz. 650) i późniejszymi zmianami tj. Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 04 kwietnia 2003 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. Nr 65, poz.603). Wymagania takie spełnia Ramowy program nauczania wg Ośrodka Doskonalenia Kadr w Mysłowicach nadzorowany przez Ministra Właściwego ds. Gospodarki, który znajduje się na stronie internetowej ODK w Mysłowicach: http://www.odkmgip.pl/mont/welcome.html http://www.odkmgip.pl/wozki/Ramowy_program_nauczania_-_wozki.html /. Ramowy program szkolenia służy jedynie celom informacyjnym dla jednostek kontroli, organizatorów przetargów oraz firm szkoleniowych posiadających legalny program. Lp. Tematyka szkolenia Liczba godzin teorii Liczba godzin ćwiczeń 1 Typy stosowanych wózków jezdniowych - 4 2 Budowa wózka - 8 3 Czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy Wózkami - 8 4 Czynności kierowcy w czasie pracy wózkami - 8 5 Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa - 4 6 Wiadomości z zakresu BHP - 8 7 Praktyczna nauka jazdy - 15 8 Wiadomości o dozorze technicznym - 4 RAZEM: 44 :15 Podana liczba 15 godzin (zajęcia praktyczne) jest liczbą minimalnego czasu szkolenia dla każdego uczestnika kursu. Wykonawca opracowując program szkolenia dodatkowo musi uwzględnić i określić w programie zakres tematyki szkolenia dotyczący wózków jezdniowych z napędem silnikowym zasilanym gazem zgodnie z § 4 ust 3 i 4 w/w rozporządzenia. Szkolenie ma obejmować ogółem 68 godzin lekcyjnych (w tym 1 godzina na egzamin wewnętrzny) oraz dodatkowo czas przeznaczony na egzamin zewnętrzny UDT - przypadających na jednego uczestnika szkolenia Zajęcia mają odbywać się na terenie miasta Kazimierza Wielka w godzinach od 08:00 do 15:00, od poniedziałku do piątku. Łączna liczba czasu przeznaczona na przerwy nie powinna być krótsza niż 45 minut. Tygodniowo zajęcia nie mogą być krótsze niż 30 godzin. W czasie przerw minimum trzech każdy uczestnik szkolenia powinien mieć zapewnione napoje gorące (kawa, herbata), woda mineralna oraz ciastka lub bułki słodkie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca posiada aktualny na rok 2010 wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi dla co najmniej 10 osób stanowiących jedną grupę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli: - - Wykonawca wykaże zaplecze techniczne niezbędne do odbywania szkolenia (warunki lokalowe do zajęć teoretycznych, plac manewrowy z właściwą nawierzchnią asfaltową, betonową lub kostkową, wyposażenie dydaktyczne odpowiadające obowiązującemu stanowi prawnemu i poziomowi techniki), - Wykonawca wykaże sprzęt na którym maja się szkolić osoby bezrobotne w postaci co najmniej 1 wózka jezdniowego o napędzie spalinowo - gazowym oraz 1 wózka jezdniowego o napędzie elektryczno - akumulatorowym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz kadry dydaktycznej legitymującej się odpowiednimi kwalifikacjami, a także doświadczeniem w zakresie przeprowadzenia co najmniej 2 szkoleń na operatorów wózków jezdniowych,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.pisemne zobowiązanie osób biorących udział w wykonaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych) - załącznik nr 7 do SIWZ 2. projekt umowy z zapisem:do przedstawionego projektu umowy nie wnoszę zastrzeżeń - załącznik nr 8 do SIWZ 3. wypełniony formularz -oferta jednostki szkolącej w sprawie organizacji szkolenia - załącznik nr 1 do SIWZ 4. program szkolenia - załącznik nr 9 do SIWZ 5. formularz -Ilość i jakość pomieszczeń planowanych do wykorzystania dla celów szkolenia - załącznik nr 10 do SIWZ 6. formularz -Wykaz sprzętu którym dysponuje Wykonawca dla celów szkolenia- załącznik nr 11 do SIWZ 7. wzór ankiety służący do oceny szkolenia 8. wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie oferenta - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana osoby wskazanej w ofercie będzie możliwa w następującej sytuacji: a) na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonywania programu szkolenia poparte skargami uczestników szkolenia b) na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami (choroba, wypadek, śmierć szkoleniowca) po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki określone w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pupkazimierzawielka.pl/content.php?component=com_tender&cate=1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej ul. Partyzantów 29 28-500 Kazimierza Wielka pok. Nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej ul. Partyzantów 29 28-500 Kazimierza Wielka pok. Nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.