Ogłoszenie z dnia 2008-05-08
Subkowy: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W RYBAKACH.
Numer ogłoszenia: 95572 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Subkowy, ul. Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy, woj. pomorskie, tel. 058 5368530, fax 058 5368530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzad@subkowy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W RYBAKACH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych budowy sieci wodociągowej z rur PVC-U O 90 mm - PN 6 ze ścianką litą o długości 989 mb oraz przyłączy wodociągowych z rur PE o śr. 32x2,3 mm-PN 6 o długości 402 mb. Opis techniczny ( dokumentacja budowlana ) został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ. Warunki prowadzenia robót: zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o podpisaną umowę. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt: zorganizuje zaplecze budowy; zamontuje liczniki zużycia wody i energii elektrycznej oraz będzie ponosił koszty zużycia wody i energii elektrycznej w okresie realizacji robot - wg potrzeb; uporządkuje teren budowy po zakończeniu realizacji zamówienia; organizuje obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia oraz wykonuje inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, którą przedkłada do zasobu geodezyjnego w Starostwie Powiatowym w Tczewie, a następnie przekazuje Zamawiającemu, utrzymuje w należytym porządku i czystości wspólnie użytkowane drogi komunikacyjne; przestrzega przepisy bhp i ppoż.; materiały zbędne i odpady wywozi na legalne wysypisko śmieci; ubezpiecza budowę i roboty z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi; ubezpiecza się od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia; Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów , odpowiadających PN, wymogom wyrobów określonym w art. 10 ustawy - Prawo budowlane
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. V.1 ppkt 1 następujących dokumentów : 1 odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określający osoby upoważnione do wykonywania czynności prawnych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia pkt V.1 ppkt 2 następujących dokumentów : 1 wykaz co najmniej 3 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert - na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ; wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, 2 kserokopię uprawnień budowlanych kierownika budowy; 3 kserokopię zaświadczenia o wpisie kierownika budowy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. Zmianami 4 oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy 3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia pkt V.1 ppkt 3 następujących dokumentów : polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość min. 10 tys. zł. 4.Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia pkt V.1 ppkt 4 złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3. 5.Wykonawca do oferty dołącza : a podpisany projekt umowy zał. nr 5, b kosztorys ofertowy 6. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie konsorcjum, zgodnie z art.23 w związku z art. 141 ustawy Pzp zamawiający żąda: 1 wszyscy konsorcjanci winni odrębnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione pkt. VI.1, VI.4. Dokumenty wymienione w pkt. VI.2 i VI.3 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie, 2 wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum, 3 w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Konsorcjum, Wykonawcy tworzący Konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum, 4 umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności; oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiajacy od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. Nr 87, poz. 605 8. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje oraz wszelką inną wzajemną korespondencję Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem, bądź drogą elektroniczną. W przypadku przekazu drogą elektroniczną lub faksem każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Brak żądania traktuje się jako doręczenie skuteczne. Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz wszelką korespondencję na adres: Urząd Gminy Subkowy, ul. Wybickiego 19A, 83-120 Subkowy, bądź pod nr faxu 0-58 5368530, bądź na adres poczty elektronicznej: urzad@subkowy.pl. 2. Zamawiający zastrzega, iż dla protestów oraz przystąpień do protestów jedyną właściwą dla Wykonawców formą komunikacji z Zamawiającym jest forma pisemna. 3. Uprawnionym do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest Lech Grzywacz - inspektor d/s inwestycji Urzędu Gminy Subkowy w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 14.00, tel. 058 5368529 w. 45 , fax. 058 5368530, e-mail : urzad@subkowy.pl, 4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do niego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert. 5. Zamawiający jednocześnie przekazuje treść wyjaśnienia wszystkim Wykonawcom, którym doręczono SIWZ, bez ujawnienia źródła zapytania. 6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść SIWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację, Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym doręczono SIWZ i będzie ona dla nich wiążąca. 7. Zamawiający przedłuży termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji treści SIWZ. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie powiadomi wszystkich Wykonawców, którym doręczono SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.subkowy.pl/?a=29#UrzdGminy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 83-120 Subkowy ul. Wybickiego 19a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 83-120 Subkowy ul. Wybickiego 19a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Roboty budowlane związane z inwestycją: Budowa dróg dla pieszych i rowerów w ciągu dróg wojewódzkich Podlasia - "Rozbudowa DW Nr 684 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w m. Biała".
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





