Ogłoszenie z dnia 2012-04-26
Wrocław: Dostawa materiałów biurowych dla Sądu Okręgowego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 95541 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy we Wrocławiu, ul. Sądowa 1, 50-046 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 37 04 295, faks 071 37 04 295.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Sądu Okręgowego we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Sądu Okręgowego we Wrocławiu. Materiały biurowe, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, opisano w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W opisie podano nazwy materiałów biurowych, określono wymagania funkcjonalne oraz ilości zamawianych materiałów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.83.20.00 - Arkusze ćwiczeniowe 30.14.10.00 - Maszyny liczące 30.19.93.00 - Papier wytłaczany lub perforowany 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.91.10 - Kalka maszynowa 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.81.50.00 - Notatniki 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.22 - Pióra wieczne 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 39.29.25.00 - Linijki 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.14.00 - Niszczarki 30.19.97.92 - Kalendarze 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.72.20 - Spinacze do papieru .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OFFSET Hurtownia Artykułów Papierniczych i Biurowych s.c. Jerzy Wojtaszek, Grażyna Wojtaszek- Kuźmińska, ul. Kwidzyńska 2, 51-416 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 312070,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 358053,08
Oferta z najniższą ceną: 358053,08 / Oferta z najwyższą ceną: 385536,64
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie może być udzielone w trybie zapytania o cenę, ponieważ łącznie są spełnione wszystkie przesłanki zastosowania tego trybu: - przedmiotem zamówienia jest dostawa, - dostawa jest powszechnie dostępna, - dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia jest dostawą o ustalonych standardach jakościowych, - wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dostawa materiałów biurowych dla Sądu Okręgowego we Wrocławiu jest dostawą powszechnie dostępną. Na rynku krajowym i na rynku lokalnym istnieje wiele firm, które świadczą dostawy ww. materiałów, zarówno dla podmiotów publicznych jak i podmiotów prywatnych. Dostawa nie ma charakteru specjalistycznego, wymagającego indywidualnego podejścia do potrzeb zamawiającego, a jej standardy jakościowe są na rynku ustalone, zarówno w zakresie parametrów technicznych dostarczanych materiałów, jak i samego sposobu dostawy. Wartość dostawy jest mniejsza niż 130.000 euro. Uzasadnienie prawne: art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.10.113.759 tekst jednolity z późniejszymi zmianami). Udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami, ponieważ zostały spełnione przesłanki wyboru trybu, a procedurę udzielenia zamówienia przeprowadzono zgodnie z zasadami określonymi dla danego trybu.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa wykonania nasadzeń kompensacyjnych - Rejon Dróg Wrocław ZS.WR.
- Dostawa środków czystości oraz artykułów higienicznych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- SZP/243-260/2025 Świadczenie usług cateringowych dla Politechniki Wrocławskiej.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu
- Budowa Centrum Rekreacji Osiedlowej i Pomocy Powodziowej przy ul. Opatowickiej 124 we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techn. - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- Remont pomieszczeń Wydziału Polityki Społecznej, Zdrowia oraz Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, znajdujących się w budynku DUW we Wrocławiu przy Pl. Powstańców Warszawy 1
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sukcesywna papieru, kartonu i tektury do Zakładu Poligraficznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- DOSTAWY PREPARATÓW I TESTÓW CHEMICZNYCH, OPAKOWAŃ STERYLIZACYJNYCH ORAZ INNYCH MATERIAŁÓW STOSOWANYCH W PROCESACH DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI
- Dostawy w ramach projektu "Rozwój edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Dobczyce"
- "Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby kształcenia zawodowego w ramach projektu "Kształć się w ZSBT" (...)
- Zakup i dostawa sprzętu K-O oraz artykułów RTV dla Jednostek / Instytucji Wojskowych i 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu
- Zakup i dostawa papieru ksero dla jednostek garnizonu mazowieckiego i jednostek zamiejscowych KGP.
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.