To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-18
Poznań: Sukcesywna dostawa urządzeń ADC do 31.03.2017 r.
Numer ogłoszenia: 95512 - 2016; data zamieszczenia: 18.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51080 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Logistyki i Magazynowania, ul. E. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8504890, faks 061 8526376.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa urządzeń ADC do 31.03.2017 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa urządzeń ADC wraz z gwarancjami. 2.Dokumenty związane z gwarancją muszą być sporządzone w języku polskim. 3.Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż rok przed złożeniem oferty. 4.Wykonawca może złożyć ofertę częściową. Zamówienie obejmuje II części. Szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Koszt oraz ryzyko związane z dowozem przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. W załączniku nr 1 określone zostały minimalne, a także przewidywane ilości zamówień. Zamawiający zastrzega, że w przypadku, gdy nie złoży przewidywanej ilości zamówień, Wykonawcy nie będą z tego tytułu przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego, w szczególności roszczenia o odszkodowanie. 7.Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w kolumnie Nazwa oferowanego produktu, zaoferowany produkt. Nie wskazanie w ofercie zaoferowanego produktu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako nieodpowiadająca treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Czytniki kodów kreskowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aspekt Sp. z o.o., ul. Męczenników Oświęcimskich 40, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6531,13
Oferta z najniższą ceną: 6531,13 / Oferta z najwyższą ceną: 9630,90
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Drukarki kodów kreskowych oraz głowice do drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jantar Sp. z o.o., ul. Piekarska 199, 43-300 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74609,16
Oferta z najniższą ceną: 74609,16 / Oferta z najwyższą ceną: 92178,90
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia wnętrz budynku Centrum Administracyjno-Edukacyjnego Ogrodu Dendrologicznego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Usługa kolokacji sprzętu w ramach Data Center - Centrum Przetwarzania Danych
- TPm-97/25 Modernizacja i rozbudowa systemów AV w salach dydaktycznych w budynku Centrum Stomatologii Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników AWF w Poznaniu w ramach realizacji projektu pn. "Od Startu do Dyplomu AWF - Kompleksowy Program Przeciwdziałania Dropout w AWF w Poznaniu"
- zakup fortepianu koncertowego klasy mistrzowskiej
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie oświetlenia parkowego na terenie Miasta Poznania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Podstawowej im. 11 Listopada w Rusi
- Zakup drukarek 3D z akcesoriami na potrzeby projektu "Branżowe Centrum Umiejętności dla elektroniki"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji oprogramowania
- Komputer oraz drukarki dla IHAR-PIB, Oddział Poznań
- Kompleksowa obsługa druku i zadań pokrewnych z dzierżawą urządzeń drukujących dla Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla CWPL "CePeLek" SP ZOZ w Warszawie w podziale na 3 części Część 1 Przełączniki Część 2 Monitory Część 3 Drukarki termiczne
więcej: Sprzęt peryferyjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





