Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-07
Suwałki: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy chleba do Aresztu Śledczego w Suwałkach - wg kodu CPV 15811100-7
Numer ogłoszenia: 95508 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Suwałkach , ul. Wojska Polskiego 29, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5651207, faks 087 5650328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy chleba do Aresztu Śledczego w Suwałkach - wg kodu CPV 15811100-7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) CPV 15811100-7 Chleb baltonowski (pszenno - żytni, krojony 700 g, foliowany), - 110.000,10 kg 2) CPV 15811100-7 chleb pszenny (krojony, 700 g, foliowany) - 10.000,20 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00 - Chleb .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych., 2. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie według formuły spełnia - nie spełnia. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: 1) niezgodną z ustawą 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 6) zawierającą błędy w obliczeniu ceny 7) który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, 8) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (wymaga się, aby wykonawca na każdej zapisanej stronie kserokopii złożył własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem za zgodność). Jeżeli do reprezentowania wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. W przypadku, gdy kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający ma prawo żądać oryginału lub poświadczonej notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli nie może sprawdzić jej prawdziwość w inny sposób. W przypadku, gdy oferta została podpisana przez osobę, której reprezentacja nie wynika z powyższego dokumentu, do oferty należy dołączyć również dokument upoważniający tę osobę do podpisy. 2) Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. (załącznik nr 2). Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje to wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy, ul. Wojska Polskiego 29, 16-400 Suwałki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy, ul. Wojska Polskiego 29, 16-400 Suwałki sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Remont pawilonu "A" w Areszcie Śledczym w Suwałkach wraz z wymianą drzwi więziennych w celach mieszkalnych.
- "Przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie Zalewu Arkadia wraz z separatorem zlokalizowanym przy ul. Zastawie oraz Wylotem przy ul. Wojska Polskiego".
- Konserwacja nawierzchni dróg - dojazdów pożarowych i dróg istotnych z punktu widzenia zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów Wigierskiego Parku Narodowego
- Przebudowa ulicy Wylotowej i Kolejowej wraz ze skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 655 (ul. Północna) oraz niezbędną infrastrukturą - zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Suwałkach - ochrona p.poż.
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na III kwartał 2025 dla Domu Pomocy Społecznej w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja Dębe)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2025 roku.
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA I BUŁKI TARTEJ DLA POTRZEB ZAKŁADU KARNEGO W JAŚLE
- Zakup pieczywa i artykułów piekarniczych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmskiego
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie od 1 lipca 2025r. do 31 grudnia 2025r.
- Dostawa żywności do stołówek Szkoły Podstawowej nr 2 w Radzyniu Podlaskim
więcej: Chleb »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.