Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-08
Warszawa: zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 95486 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Szpital Kliniczny MSW w Warszawie , ul. Wołoska 137, 02-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6021809, faks 22 845 64 57.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cskmswia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: -
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości min dla zadania 1 - 30 000 PLN, dla zadania 2 - 40 000PLN, dla zadania 3 - 10 000PLN, dla zadania 4 - 40 000PLN, dla zadania 5- 30 000PLN. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, wartość polisy (innego dokumentu) powinna odpowiadać sumie polis wymaganych do poszczególnych zadań. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Próbki, opisu lub fotografie OPIS Szczegółowy opis w języku polskim odnośnie postępowania z narzędziami: mycie, dezynfekcja i sterylizacja. Wykonawca dołączy do oferty wykaz środków zalecanych przez producenta do dezynfekcji narzędzi lub fotografie. Certyfikaty Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.) odpowiedni Certyfikat CE (Deklarację zgodności) oraz dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium - wraz z podaniem których pozycji dotyczą. W przypadku, gdy następuje pierwsze udostępnienie Zamawiającemu na terytorium państwa członkowskiego wyrobu gotowego do użycia w celu jego używania zgodnie z przewidzianym zastosowaniem (wprowadzenie do używania), Wykonawca zobowiązany jest do złożenie wraz z ofertą oświadczenia o pierwszym wprowadzeniu wyrobu do używania. Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy do przedstawienia dokumentów wymaganych ustawą o wyrobach medycznych, o wprowadzeniu wyrobu do używania. Certyfikaty, dokumenty potwierdzające, że zaoferowane narzędzia spełniają wymogi normy PN_EN 10088-1; 1998 (ISO-7153-1). W przypadku produktów, które nie podlegają w/w przepisom Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. Foldery W celu potwierdzenia, żę zaoferowane narzędzia spełniają wymagania Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia Wykonawcy muszą załączyć do oferty oryginalne, Firmowe katalogi, foldery w języku polskim
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty dotyczące podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 7 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Informacja o nieprzynależeniu do grupy kapitałowej Informacja o nieprzynależeniu do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Ustanowienie Pełnomocnika Wykonawcy wspólnie np. konsorcjum ubiegający się o udzielenie zamówienia, maja obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba że pełnomocnictwo takie wynika z dołączonych do oferty dokumentów, np. umowy konsorcjum. Pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz musi zawierać określony zakres umocowania. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust.1 ustawy Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunku udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Zamawiający dopuszcza, aby oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zostało podpisane, w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego Pełnomocnika Kopie dokumentów dotyczących wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać: a)w formularzu ofertowym - dane dotyczące w przypadku konsorcjum - lidera konsorcjum z wyraźnym jego zaznaczeniem oraz dane każdego z członków konsorcjum, b) w pozostałych dokumentach wystarczajże będzie wpisanie danych lidera konsorcjum np. firma XYZ - Lider Konsorcjum.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cskmswia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego
ul. Wołoska 137
02-507 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 4.38; IV piętro, Dział Marketingu i Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup i dostawa narzędzi dla bloku laryngologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa narzędzi dla bloku laryngologii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup i dostawa narzędzi dla bloku ginekologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa narzędzi dla bloku ginekologii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup i dostawa narzędzi dla bloku kardiochirurgii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa narzędzi dla bloku kardiochirurgii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup i dostawa narzędzi dla bloku kardiochirurgii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa narzędzi dla bloku kardiochirurgii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup i dostawa narzędzi dla kliniki urologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa narzędzi dla kliniki urologii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wieży artroskopowej wraz z wyposażeniem
- Dostawa osprzętu do sprzętu medycznego firmy Olympus
- Dostawa asortymentu do zabiegów na blok operacyjny_5
- Dostawa Wyrobów medycznych - DOGRYWKA dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o. w ramach Programu Ochrony Ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o. w ramach Programu Ochrony Ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





