Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-31
Zabrze: organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Reintegracja. Aktywność. Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze z podziałem na 4 części
Numer ogłoszenia: 95431 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. 3 Maja 16, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 2777800, faks 32 2777802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.zabrze.magistrat.pl, www.mopr.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Reintegracja. Aktywność. Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze z podziałem na 4 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Reintegracja. Aktywność. Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze z podziałem na 4 części. Część 1: szkolenie kierowcy wózka jezdniowego z napędem silnikowym. Część 2: szkolenie profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputerowej. Część 3: szkolenie barman - kelner. Część 4: szkolenie pracownika ochrony I i II stopnia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części stanowi załącznik nr 9 do SIWZ CPV: 80530000 - 8 usługi szkolenia zawodowego Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (prosimy o dołączenie do oferty załącznika nr 5 do SIWZ) W przypadku składania kilku ofert przez jednego Wykonawcę należy złożyć oddzielny załącznik dla każdej części..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczeń
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczeń
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczeń
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczeń
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych aneksem takich jak: zmiana osób funkcyjnych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy zmiana sposobu reprezentacji z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy zmiana adresu siedziby jednej ze stron z przyczyn zewnętrznych zmiana terminu realizacji zamówienia na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego zmiana podwykonawcy w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego zmiana limitów osób uczestników, wprowadzenie informacji dodatkowych związanych z nowymi wytycznymi w realizacji Projektu; zmiana osób kadry zapewnionej przez Wykonawcę na osoby o doświadczeniu nie mniejszym niż wymagane w SIWZ; w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT, Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.zabrze.pl www.mopr.zabrze.magistrat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W ZABRZU UL. 3 MAJA 16
POKÓJ 102 I PIĘTRO.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W ZABRZU UL. 3 MAJA 16 POKÓJ 014 PARTER.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: szkolenie kierowcy wózka jezdniowego z napędem silnikowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szkolenie profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputerowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: szkolenie barman - kelner.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: szkolenie pracownika ochrony I i II stopnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2026 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Usługa polegająca na udzielaniu świadczeń zdrowotnych w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Usługa zdalnego monitoringu baz danych Oracle wraz z administracją bazami Oracle
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA SZPITALA
- Zakup narzędzi chirurgicznych, urządzeń do badań urologicznych oraz cieplarki do płynów infuzyjnych
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w Zespole Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B z badaniami lekarskimi i egzaminem w 2026 r. w ramach projektu "Twoja droga do sukcesu".
- Wsparcie nauczycieli oraz uczniów kształcących się w zawodzie Cukiernik, Handlowiec i Sprzedawca w zakresie kompetencji zawodowych w ramach Zawodowcy z pasją w ZS 6 im. M. Rataja w Ełku cz. II
- SR.272.u.42.2025.PW Przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim w ramach realizacji projektu "Nowodworska Akademia Zawodowców - gotowi do pracy"
- Zorganizowanie i Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów CKZiU nr 1 w Gdyni w ramach realizacji projektu: Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni - etap II"współfinansowanego ze środków EFS+
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów ZSET w Gdyni : Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni - etap II" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





