eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UrzędówOpracowanie zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Urzędów: Opracowanie zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów
Numer ogłoszenia: 95310 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, woj. lubelskie, tel. 081 8225052, fax 081 8285030.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/urzedow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) opracowanie zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Urzędów, z przeprowadzeniem toku formalno-prawnego tych zmian; 2) teren objęty opracowaniem - zgodnie z wykazem działek i załącznikami graficznymi stanowiącymi integralną część uchwały Nr XV-146/2008 Rady Gminy Urzędów z dnia .4 kwietnia 2008r., uchwały Nr IV-36/2007 Rady Gminy Urzędów z dnia 30 stycznia 2007r., uchwały Nr XXXVII-256/2006 Rady Gminy Urzędów z dnia 28 lutego 2006r., w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Urzędów. Obszar około 176 ha. Zakres zamówienia obejmuje: - przyjęcie i skompletowanie materiałów wyjściowych dotyczących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na obszarze gminy Urzędów, analiza i uporządkowanie wniosków do zmiany planu, przygotowanie projektu zmian planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, uwzględniając ustalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, uzyskanie opinii i uzgodnień o projekcie zmian i ewentualne wyłożenie projektu do publicznego wglądu; - rozpatrywanie uwag, wprowadzenie zmian wynikających z rozpatrzenia uwag i ponowienie uzgodnień w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian - ewentualne drugie wyłożenie, sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia zmian planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ; - sporządzenie listy uwag nie uwzględnionych, z uzasadnieniem faktycznym, formalnym i prawnym przyczyny ich nieuwzględnienia; - zgłoszenie projektu do uchwalenia; - przedstawienie uchwały (część tekstowa zmian planu) i załączników do uchwały ( część graficzna zmian planu oraz wymagane rozstrzygnięcia), wojewodzie celem oceny ich zgodności z przepisami prawymi; - przekazanie uchwały do publikacji - przekazanie materiałów do archiwum. Opracowanie zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów należy sporządzić według procedury wynikającej z ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2003.Nr 80 poz. 717 z p. zm.) przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów szczególnych Wykonawca dokona opracowania w następującej formie: - część opisową planu (tekst uchwały) w 4-ch egz. - część graficzna planu, która powinna zawierać: a) rysunek planu w ilości 4 egz. Całość planu winna być przekazana zamawiającemu także w formie zapisu elektronicznego wykonanego programem: tekst i grafika zapisane w formacie ogólnego dostępu PDF lub JPG. Dokumenty posiadane przez Zamawiającego: a) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Urzędów b) miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Gminy Urzędów zatwierdzony uchwałą nr X-68/2003 Rady Gminy z dnia 26 września 2003roku, oraz zmiany do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Urzędów zatwierdzone uchwałą nr XII-116/2007 Rady Gminy Urzędów z dnia 21 grudnia 2007r. c) wnioski do zmiany planu złożone przez osoby zainteresowane; d) opracowanie ekofizjograficzne - Ekofizjografia podstawowa Gminy Urzędów; e) kopie map zasadniczych zapewnia Zamawiający. 3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania organizacyjne Wykonawca opracuje harmonogram prac toku formalno-prawnego uwzględniając okres 9 miesięcy od dnia podpisania umowy ( według załącznika nr 4), (harmonogram prac zostanie opracowany przez wykonawcę którego oferta zostanie wybrana do realizacji przedmiotu zamówienia i stanowić będzie załącznik do podpisanej umowy).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamowienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie n/w warunkow: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( do potwierdzenia - oświadczenie zał. nr 2 do siwz + dokument wymieniony w cz. VI ppkt B1,B2 siwz ) 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( do potwierdzenia - oświadczenie zał. nr 2 do siwz+ dokument wymieniony w cz VI ppkt C1, C2 siwz ) 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( do potwierdzenia - oświadczenie wg zał. nr 2 do siwz) 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( do potwierdzenia - oświadczenie wg zał. nr 2 do siwz) 2. Z ubiegania się o zamowienie publiczne wyklucza się wykonawcow, ktorzy: 2.1 nie spełniają warunkow udziału w postępowaniu o zamowienie publiczne z art. 22 Prawa zamowień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamowień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawcow w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunkow udziału w postępowaniu lub dokumentow potwierdzających spełnianie tych warunkow z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamowień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunkow zamowienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisow o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamowienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamowienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, ktorych nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamowień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisow, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą . Ocena spełnienia warunkow udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.1) formularz ofertowy (zał. nr 1) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę; a2) formularz oświadczenia wynikający z art. 22 ustawy Pzp (zał. nr2) -wypełniony i podpisany przez wykonawcę; a.3) wzór umowy - zał. nr 3 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamowień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający stawia wymóg wykazania przez wykonawcę, że w tym okresie wykonał przynajmniej dwa opracowania w zakresie i o wartości porównywalnej z przedmiotem zamówienia, zakończone prawomocną uchwałą jednostki samorządu terytorialnego (z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie opracowań). C.2) .dokument stwierdzający posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i w specjalności odpowiedniej do przedmiotu zamówienia w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy, oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków z właściwej izby samorządu zawodowego z określonym terminem ważności; D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - według zał. nr 2 do niniejszej siwz. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspolnej: F.1 Wykonawcy mogą wspolnie ubiegać się o udzielenie zamowienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentow H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałow lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/urzedow

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego tj. Urzędzie Gminy w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, pokój nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, tj. Urząd Gminy Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 13.06.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.