Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-07
Warszawa: Przebudowa Alei Sztandarów
Numer ogłoszenia: 95283 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów, Al. Gen. A. Chruściela 28, 04-401 Warszawa, woj. mazowieckie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rembertow.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Alei Sztandarów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Alei Sztandarów na odcinku od ul. Chruściela do ul. Czwartaków (pętla autobusowa). Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:1)nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p., 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 P.z.p.; oraz spełniają następujące warunki:1) Dysponują następującym potencjałem kadrowym:- 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi; -1 osoba - o wykształceniu co najmniej technik budowlany drogowy;-15 osób w charakterze pracowników fizycznych; 2)Dysponują następującym potencjałem technicznym:-walce samojezdne stalowe, ogumione - 2 szt.-koparko-ładowarka - 1 szt.-zagęszczarki płytowe - 2 szt.-samochody samowyładowcze - 3 szt. - układarka do mas mineralno - bitumicznych -1 szt. 3) Zrealizowali należycie w ciągu ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia): -dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bitumicznej o wartości łącznej minimum 2.500.000 zł brutto. Za zrealizowane roboty należy rozumieć roboty, w których realizacja umów została zakończona. Zamawiający uwzględni roboty rozpoczęte przed wskazanym okresem pięciu lat, a zakończone w wymaganym okresie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty (zgodnie z Częścią III SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.Wypełniony wzór formularza oferty - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1.2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty.Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. 3. Uproszczony kosztorys ofertowy - zgodnie z załączonym przedmiarem robót w Rozdziale II niniejszej specyfikacji.4. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji.Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument może złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie lub tylko pełnomocnik występujący w imieniu tych podmiotów. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 6. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca - zgodny z warunkami podmiotowymi - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3. 7.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - zgodny z warunkami podmiotowymi - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 (wraz z załączeniem odpowiednio: np. świadectwa ukończenia technikum; uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego). 8.Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z warunkami podmiotowymi) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 (wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należycie). 9.Kopia dowodu wpłacenia/wniesienia wadium - na zasadach określonych w części VI SIWZ. Wykonawca nie zostanie wykluczony z niniejszego postępowania z powodu braku dołączenia do oferty kserokopii wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu, pod warunkiem, że przedmiotowe wadium znajdować się będzie w kasie zamawiającego w formie oryginału. *UWAGA! Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rembertow.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać pocztą lub odebrać w Urzędzie Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy, Al. gen. A. Chruściela 28, pokój nr 508, w godzinach 10:00 - 16:00..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Urzędu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 29.06.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Budowa drogi leśnej nr 123 na terenie Leśnictwa Mokra
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





