eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawnica › Wykonanie remontu drogi ul. Św. Krzyża wraz z infrastrukturą techniczną od ul. Szalaya do skrzyżowania z ulicą Połoniny na odcinku ok. 365m w Szczawnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Szczawnica: Wykonanie remontu drogi ul. Św. Krzyża wraz z infrastrukturą techniczną od ul. Szalaya do skrzyżowania z ulicą Połoniny na odcinku ok. 365m w Szczawnicy
Numer ogłoszenia: 95258 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Szczawnica, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, woj. małopolskie, tel. 018 2622203, 2622530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu drogi ul. Św. Krzyża wraz z infrastrukturą techniczną od ul. Szalaya do skrzyżowania z ulicą Połoniny na odcinku ok. 365m w Szczawnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres robót obejmuje: 1. wykonanie przebudowy istniejącego wodociągu w ul. Św. Krzyża od ul. Szalaya do ul. Połoniny, w skład której wejdzie: Nowy odcinek wodociągu rozdzielczego w ul. Św. Krzyża wykonany z rur polietylenowych - PE-HD fi 160x9,5 (PN10) łączonych metodą zgrzewania oraz wymiana istniejących odcinków przyłączy wodociągowych do budynków wykonanych z rur stalowych ocynkowanych na długości projektowanego wodociągu rozdzielczego. Projektowane odcinki przyłączy wodociągowych wykonane będą z rur polietylenowych - PE-HD Ø 32,40,50 PE -100 (PN 10) łączonych metodą zgrzewania. 2. Wykonanie przebudowy istniejącej kanalizacji opadowej w ul. Św. Krzyża - od ul. Szalaya do ul. Połoniny, w skład której wejdzie: nowy odcinek kolektora kanalizacji opadowej fi 400mm, z rur kanalizacyjnych WIPRO od studzienki połączeniowej początkowej ST.1- fi 1000 betonowej typ Kaprin lub równoważne, do projektowanej studzienki połączeniowej końcowej ST.20- fi 1000. Przewiduje się całkowity demontaż istniejących wpustów deszczowych na tym odcinku, wraz z istniejącym kolektorem opadowym fi 500 betonowym, wszystkimi istniejącymi studzienkami rewizyjnymi, połączeniowymi z kręgów betonowych fi 1000mm oraz istniejącymi rurami przyłączeniowymi fi 200 betonowymi z istniejących wpustów deszczowych do istniejącego kolektora. - odprowadzenie wód opadowych z projektowanych wpustów deszczowych ze studzienkami osadowymi fi 500 betonowymi, odbywać się będzie rurami połączeniowymi fi 200 PVC - włączonymi do projektowanego kolektora fi 400 WIPRO - poprzez projektowane studzienki połączeniowe fi 1000 betonowe. 3. Wykonanie przebudowy oświetlenia ulicznego w ul. Św. Krzyża, w skład której wejdzie: budowa 14 stylowych latarni oświetlenia ulicznego - wzór nawiązujący do występujących na ul. Szalaya (obok Urzędu Miasta i Gminy) oraz na ul. Głównej. 4. Remont ulicy polegający na wymianie konstrukcji nawierzchni na całej szerokości jezdni i wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanki bitumicznej. Przewiduje się wymiany krawężnika i nawierzchni chodnika. Szczegółowy opis zawiera projekt budowlano - wykonawczy wraz z przedmiarem robót 5. Wykonawca zrealizuje zadanie zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, z zachowaniem PN, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, pod nadzorem uprawnionego kierownika robót. 6. Zamawiający informuje, że na remontowanym odcinku ul. Św. Krzyża będzie wykonywana również wymiana kanalizacji sanitarnej. Roboty te prowadzone będą przez Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. jako wyprzedzające w stosunku do robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Należy jednak liczyć się z potrzebą udostępnienia placu budowy na dokończenie niektórych robót przy wymianie kanalizacji sanitarnej. Wykonawca uwzględni ten warunek przy planowaniu organizacji robót. II. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a) zorganizowania i urządzenia zaplecza budowlanego wraz z placami składowymi materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji zadania, b) zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, kierownik budowy opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie prowadzenia robót, c) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód i od odpowiedzialności cywilnej, d) usunięcia na własny koszt i własnym staraniem szkód powstałych w wyniku jego winy, a których można było uniknąć przy zachowaniu należytej ostrożności w czasie realizacji zadania, oraz dokona stosownych napraw. e) uporządkowania terenu po wykonaniu robót a zajętego do realizacji zadania, f) wykonania obsługi geodezyjnej, g) udzielenia 3 letniej gwarancji na wykonane roboty, h) wyceny oferty na podstawie przedmiarów robót które stanowią załącznik nr 5 do SIWZ oraz projektu wykonawczego, i) przed rozpoczęciem robót w pasie drogowym drogi powiatowej uzyskać z PZD decyzję określającą szczegółowe warunki prowadzenia robót. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 28.82.53.00 - Latarnie uliczne Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.85.30 - Latarnie uliczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 i 24 c/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów składających się na ofertę. 1. Wypełniony formularz oferty cenowej (zał. nr 1 do specyfikacji) wraz z kosztorysami ofertowymi. 2. Harmonogram rzeczowo-finansowy z podziałem na elementy robót uwzględniając kolejność wykonywanych zadań. 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy a mianowicie: a) kserokopię dokumentu rejestracyjnego firmy - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wydanego wcześniej niż 6 m-cy - na kserokopii tego wpisu wymagane jest potwierdzenie organu który go wydał, że wpis nadal jest aktualny. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - lub kserokopie w/w zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem. c) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 (zał. nr 2) d) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedkłada informację na temat - przeciętnej liczby zatrudnionych, wykaz narzędzi i urządzeń jakie posiada (zgodnie z zał. nr 3), - uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami branży drogowej oraz zewnętrznych sieci sanitarnych i elektroenergetycznych zgodnie z prawem budowlanym wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego, - wykaz wykonanych zamówień z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie zrealizował przynajmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 4. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Uzupełniony i zaparafowany projekt umowy zał. nr 4. Uwaga: wszystkie kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya 103 34-460 Szczawnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya 103 34-460 Szczawnica sekretariat - pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.