Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-07
Konstantynów Łódzki: Modernizacja systemu grzewczego na terenie Konstantynowa Łódzkiego
Numer ogłoszenia: 95230 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o., ul. Jana Pawła II 44, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111319, fax 042 2111306.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkgkl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - 100% udziałów posiada Gmina Konstantynów Łódzki.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu grzewczego na terenie Konstantynowa Łódzkiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Modernizacja systemu grzewczego na terenie Konstantynowa Łódzkiego Przedmiot zamówienia składa się z sześciu części oznaczonych dpowiednio jako: ZADANIE Nr 1, ZADANIE Nr 2, ZADANIE Nr 3, ZADANIE Nr 4, ZADANIE Nr 5, ZADANIE Nr 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy wykonawca, może zatem złożyć jedną ofertę na wykonanie Zadania 1, Zadania 2, Zadania Nr 3, ZADANIE Nr 4, ZADANIE Nr 5, ZADANIE Nr 6 bądź złożyć ofertę na wykonanie kilku zadań. ZADANIE NR 1 - Termomodernizacja 8 budynków mieszkalnych w Konstantynowie Ł. 1. Zakres rzeczowy robót obejmuje: a) roboty budowlane związane z ociepleniem ścian 8 budynków metodą lekką mokrą, b) roboty budowlane związane z ociepleniem stropodachów 8 budynków, c) roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej w 8 budynkach z drewnianej na PCV, d) roboty budowlane związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w 8 budynkach (grzejniki niskopojemnościowe wyposażone w zawory termostatyczne) e) Koszty zajęcia terenów, odszkodowań, odbiorów, itd. ZADANIE NR 2 - Termomodernizacja 9 budynków mieszkalnych w Konstantynowie Ł. 1. Zakres rzeczowy robót obejmuje: a) roboty budowlane związane z ociepleniem ścian 9 budynków metodą lekką mokrą, b) roboty budowlane związane z ociepleniem stropodachów 9 budynków, c) roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej w 9 budynkach z drewnianej na PCV, d) roboty budowlane związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w 9 budynkach (grzejniki niskopojemnościowe wyposażone w zawory termostatyczne) e) Koszty zajęcia terenów, odszkodowań, odbiorów, itd. ZADANIE NR 3 - Termomodernizacja 7 budynków mieszkalnych w Konstantynowie Ł. 1. Zakres rzeczowy robót obejmuje: a) roboty budowlane związane z ociepleniem ścian 7 budynków metodą lekką mokrą, b) roboty budowlane związane z ociepleniem stropodachów 7 budynków, c) roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej w 7 budynkach z drewnianej na PCV, d) roboty budowlane związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w 7 budynkach (grzejniki niskopojemnościowe wyposażone w zawory termostatyczne) e) Koszty zajęcia terenów, odszkodowań, odbiorów, itd. ZADANIE NR 4 - Termomodernizacja 8 budynków mieszkalnych wraz z kilkoma częściami na innych budynkach w Konstantynowie Ł. 1. Zakres rzeczowy robót obejmuje: a) roboty budowlane związane z ociepleniem ścian 7 budynków metodą lekką mokrą przy: ul. Słowackiego 3;5;11;15;17;21;23 b) roboty budowlane związane z ociepleniem stropodachów 2 budynków przy: ul. Słowackiego 3;11. c) roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej w 8 budynkach z drewnianej na PCV przy ul. Słowackiego 3,5,9,11,15,17,21,23. d) roboty budowlane związane z modernizacją wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w 8 budynkach przy ul. Słowackiego 3,5,9,11,15,17,21,23. e) Koszty zajęcia terenów, odszkodowań, odbiorów, itd. ZADANIE NR 5 - Modernizacja systemu grzewczego na terenie Konstantynowa Łódzkiego - sieć cieplna 1. Zakres rzeczowy robót obejmuje: wykonanie zewnętrznej sieci cieplnej preizolowanej, dwuprzewodowej - c.o. - zasilanie + powrót w ul Jana Pawła II i Łódzkiej wraz z przyłączami do 30 węzłów cieplnych w 27 budynkach zlokalizowanych przy: Al. Jana Pawła II 4 - front i oficyna; 7a; 12; 18; 20; 24; 25 - front i oficyna; 33 - front i oficyna; 44; 48; 52 - front i dwie oficyny; 50; 56 - front i oficyna; 60; ul. Kopernika 1; ul. Łódzka 16; 24 i Słowackiego 1 oraz budynki przy ul. Al. Jana Pawła II 19, Łódzkiej 6 i MOK ul. Łódzka 28, oraz sieci cieplnej preizolowanej od istniejącej sieci preizolowanej w ul Czernika do istniejącej sieci preizolowanej za komorą K-55 podłączonej do dwu węzłów grupowych przy ul. Słowackiego 11 i 23 - roboty instalacyjne związane z wykonaniem zewnętrznej sieci cieplnej i jej włączeniem do istniejącego systemu grzewczego, - roboty budowlane związane z montażem sieci cieplnej, - koszty zajęcia terenów, odszkodowań, odbiorów, itd. ZADANIE NR 6 - Modernizacja systemu grzewczego na terenie Konstantynowa Łódzkiego - węzły cieplne 1. Zakres rzeczowy robót obejmuje: a) wykonanie modernizacji dwu grupowych, wymiennikowych węzłów cieplnych c.o. w budynkach przy ul. Słowackiego 11 i słowackiego 23 b) wykonanie wymiennikowych węzłów cieplnych c.o. w 27 nowopodłączanych do miejskiej sieci cieplnej budynkach przy Al. Jana Pawła II 4 - front i oficyna; 7a; 12; 18; 20; 24; 25 - front i oficyna; 33 - front i oficyna; 44; 48; 52 - front i dwie oficyny; 50; 56 - front i oficyna; 60; ul. Kopernika 1; ul. Łódzka 16; 24 i Słowackiego 1 oraz Al. Jana Pała II 19, ul. Łódzkiej 6 i MOK ul. Łódzkiej 28 w tym: - roboty instalacyjne związane z wykonaniem węzłów i ich włączeniem do istniejącego systemu grzewczego, - roboty budowlane związane z montażem węzłów cieplnych, - koszty zajęcia terenów, odszkodowań, odbiorów, itd.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.41 - Roboty grzewcze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.41 - Roboty grzewcze Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.23.11.10 - Kładzenie rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów Oryginalny kod CPV: 40.33.00.00 - Węzeł cieplny lokalny Kod CPV wg słownika 2008: 09.32.30.00 - Węzeł cieplny lokalny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie Nr 1- 19.000,00 PLN (słownie: dziewiętnaście tysięcy zł 00/100) Zadanie Nr 2 - 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100) Zadanie Nr 3 - 12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy zł 00/100) Zadanie Nr 4 - 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) Zadanie Nr 5 - 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100) Zadanie Nr 6 - 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załącznika nr 1 do siwz). 2. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium lub kserokopię przelewu ( jeden dokument może dotyczyć wniesienia wadiów łącznie na kilka zadań). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy (wg Załącznika nr 6 do siwz). W przypadku składania oferty przez podmioty wystę¬pujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4,5,6,7,8 prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi być spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi być spełniony łącznie przez podmioty występujące . 7. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. W przypadku składania oferty przez podmioty wystę¬pujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 8. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. W przypadku składania oferty przez podmioty wystę¬pujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. Wykonawca składa po 1 egzemplarzu dokumentów wymienionych w punktach 1 do 8 bez względu na ilość zadań, na które składa ofertę. 9. Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, oraz wykaz osób z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi wymaganych Prawem Budowlanym w specjalnościach: budowlano-konstrukcyjnej, konserwatorskiej, sanitarnej, elektrycznej, aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (wg załącznika nr 3 do siwz). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek może być spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 10. Udokumentują ( załączą referencje)w przedziale lat 2003-2007, że wykonali w z należytą starannością roboty wg opisu w pkt. V 2 b siwz), (wg załącznika nr 4 do siwz). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek może być spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie . 11. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (wg Załącznika nr 5 do siwz) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty składa każdy podmiot. 12. Informację z banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub określi zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt. V.3.b siwz wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek może być spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie . 13. Oświadczenie wykonawcy, że w przypadku wygrania przetargu przed podpisaniem umowy przedłoży kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w minimalnej wysokości określonej w pkt. V.3.c siwz. 14. Oświadczenie dotyczące realizacji robót przy udziale podwykonawców (wg Załącznika nr 7 do siwz) oraz oświadczenie o współpracy w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców (wg. Załącznika nr 8 do siwz). 15. Lider konsorcjum składa wszystkie w/w wymagane dokumenty, natomiast pozostali przedsiębiorcy tworzący konsorcjum są zobowiązani do dołączenia do oferty dokumentów wymienionych w pkt. 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12. 16. Wykaz materiałów i urządzeń planowanych do sfinansowania ze środków EKOFUNDUSZU z podaniem producenta i kraju pochodzenia. 17. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej placu budowy i uzyskania niezbędnych informacji do przygotowania oferty (załącznik nr 9 do siwz). 18. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem). Uwaga: W przypadku wykonawców którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, mają zastosowanie przepisy § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006r.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkgkl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego: 95-050 Konstantynów Łódzki ul. Jana Pawła II 44, pokój nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego: 95-050 Konstantynów Łódzki ul. Jana Pawła II 44, pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja 8 budynków mieszkalnych w Konstantynowie Ł..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 1. Zakres rzeczowy robót obejmuje: a) roboty budowlane związane z ociepleniem ścian 8 budynków metodą lekką mokrą, b) roboty budowlane związane z ociepleniem stropodachów 8 budynków, c) roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej w 8 budynkach z drewnianej na PCV, d) roboty budowlane związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w 8 budynkach (grzejniki niskopojemnościowe wyposażone w zawory termostatyczne) e) Koszty zajęcia terenów, odszkodowań, odbiorów, itd..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.42.21.00-2, 45.33.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja 9 budynków mieszkalnych w Konstantynowie Ł..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy robót obejmuje: a) roboty budowlane związane z ociepleniem ścian 9 budynków metodą lekką mokrą, b) roboty budowlane związane z ociepleniem stropodachów 9 budynków, c) roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej w 9 budynkach z drewnianej na PCV, d) roboty budowlane związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w 9 budynkach (grzejniki niskopojemnościowe wyposażone w zawory termostatyczne) e) Koszty zajęcia terenów, odszkodowań, odbiorów, itd..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.42.21.00-2, 45.33.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja 7 budynków mieszkalnych w Konstantynowie Ł..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy robót obejmuje: a) roboty budowlane związane z ociepleniem ścian 7 budynków metodą lekką mokrą, b) roboty budowlane związane z ociepleniem stropodachów 7 budynków, c) roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej w 7 budynkach z drewnianej na PCV, d) roboty budowlane związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w 7 budynkach (grzejniki niskopojemnościowe wyposażone w zawory termostatyczne) e) Koszty zajęcia terenów, odszkodowań, odbiorów, itd..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.42.21.00-2, 45.33.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Termomodernizacja 8 budynków mieszkalnych wraz z kilkoma częściami na innych budynkach w Konstantynowie Ł..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy robót obejmuje: a) roboty budowlane związane z ociepleniem ścian 7 budynków metodą lekką mokrą przy: ul. Słowackiego 3;5;11;15;17;21;23 b) roboty budowlane związane z ociepleniem stropodachów 2 budynków przy: ul. Słowackiego 3;11. c) roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej w 8 budynkach z drewnianej na PCV przy ul. Słowackiego 3,5,9,11,15,17,21,23. d) roboty budowlane związane z modernizacją wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w 8 budynkach przy ul. Słowackiego 3,5,9,11,15,17,21,23. e) Koszty zajęcia terenów, odszkodowań, odbiorów, itd..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.42.21.00-2, 45.33.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Modernizacja systemu grzewczego na terenie Konstantynowa Łódzkiego - sieć cieplna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy robót obejmuje: wykonanie zewnętrznej sieci cieplnej preizolowanej, dwuprzewodowej - c.o. - zasilanie + powrót w ul Jana Pawła II i Łódzkiej wraz z przyłączami do 30 węzłów cieplnych w 27 budynkach zlokalizowanych przy: Al. Jana Pawła II 4 - front i oficyna; 7a; 12; 18; 20; 24; 25 - front i oficyna; 33 - front i oficyna; 44; 48; 52 - front i dwie oficyny; 50; 56 - front i oficyna; 60; ul. Kopernika 1; ul. Łódzka 16; 24 i Słowackiego 1 oraz budynki przy ul. Al. Jana Pawła II 19, Łódzkiej 6 i MOK ul. Łódzka 28, oraz sieci cieplnej preizolowanej od istniejącej sieci preizolowanej w ul Czernika do istniejącej sieci preizolowanej za komorą K-55 podłączonej do dwu węzłów grupowych przy ul. Słowackiego 11 i 23 - roboty instalacyjne związane z wykonaniem zewnętrznej sieci cieplnej i jej włączeniem do istniejącego systemu grzewczego, - roboty budowlane związane z montażem sieci cieplnej, - koszty zajęcia terenów, odszkodowań, odbiorów, itd..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.41-2, 45.23.11.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Modernizacja systemu grzewczego na terenie Konstantynowa Łódzkiego - węzły cieplne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy robót obejmuje: a) wykonanie modernizacji dwu grupowych, wymiennikowych węzłów cieplnych c.o. w budynkach przy ul. Słowackiego 11 i słowackiego 23 b) wykonanie wymiennikowych węzłów cieplnych c.o. w 27 nowopodłączanych do miejskiej sieci cieplnej budynkach przy Al. Jana Pawła II 4 - front i oficyna; 7a; 12; 18; 20; 24; 25 - front i oficyna; 33 - front i oficyna; 44; 48; 52 - front i dwie oficyny; 50; 56 - front i oficyna; 60; ul. Kopernika 1; ul. Łódzka 16; 24 i Słowackiego 1 oraz Al. Jana Pała II 19, ul. Łódzkiej 6 i MOK ul. Łódzkiej 28 w tym: - roboty instalacyjne związane z wykonaniem węzłów i ich włączeniem do istniejącego systemu grzewczego, - roboty budowlane związane z montażem węzłów cieplnych, - koszty zajęcia terenów, odszkodowań, odbiorów, itd..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.41-2, 40.33.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Mielnik
- Przebudowa i remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury oraz budowa wiaty artystyczno-galeryjnej wraz z niezbędną infrastrukturą w ramach projektu: Gminny Ośrodek Kultury w Kołczygłowach w nowej odsłonie
- "Budowa dwóch przyłączy wodociągowych oraz elektrycznych do studni ujęcia wody D2A i D3A dla Zakładu Produkcji Wód, przy ulicy Węgierskiej 40- etap II" - znak sprawy DI -03/25
- Przebudowa i remont pomieszczeń wysokiego parteru oraz II piętra w budynku przychodni specjalistycznej w celu utworzenia oddziału rehabilitacji dla dorosłych
- Przystosowanie Domu "Senior +" w Mogilnie na potrzeby Dziennego Ośrodka Opieki dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu. .
- Budowa żłobka na terenie Gminy Kowala
więcej: Węzeł cieplny lokalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.