eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wdrożenie CAF w urzędach jednostek samorządu terytorialnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Warszawa: Wdrożenie CAF w urzędach jednostek samorządu terytorialnego
Numer ogłoszenia: 95210 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Powiatów Polskich , Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6566334, 018 4778600, faks 018 4778611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie JST.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie CAF w urzędach jednostek samorządu terytorialnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wdrożenie metody CAF w łącznie 10 urzędach jednostek samorządu terytorialnego z podziałem następujące części: Część 1: wdrożenie metody CAF w Starostwie Powiatowym we Włoszczowie, Starostwie Powiatowym w Kazimierzy, Urzędzie Gminy Wodzisław. Część 2: wdrożenie metody CAF w Starostwie Powiatowym w Łańcucie, Urzędzie Miasta Łańcut, Urzędzie Gminy Przemyśl. Cześć 3: wdrożenie metody CAF w Urzędzie Miejskim w Parczewie, Urzędzie Gminy Nowa Słupia, w Urzędzie Gminy Radomyśl nad Sanem, w Urzędzie Gminy Mielec. Etapy, za których realizację odpowiedzialny będzie Wykonawca 1.Etap-wstępne zapoznanie pracowników z modelem doskonałości, planowanie samooceny 2.Etap-powołanie zespołów problemowych i wstępna diagnoza urzędów/starostw 3.Etap-poszukiwanie najlepszych rozwiązań w określonych kryteriach 4.Etap-wdrożenie proponowanych rozwiązań 5. Etap-wykonanie całościowej samooceny organizacji 6.Etap- weryfikacja oceny przez zespół i konsultantów CAF 7.Etap-sporządzenie i wdrożenie planu doskonalenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.10.00-8, 80.53.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży wykaz co najmniej 3 wykonanych usług w zakresie wdrożenia metody CAF w jednostkach administracji publicznej, w tym co najmniej jednej w urzędzie jednostki samorządu terytorialnego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykaże, że dysponuje dysponuje przynajmniej jedną osobą (konsultantem) zdolną do wykonania zamówienia, która: Dla zamówienia w części 1: - posiada wykształcenie wyższe t.j. przynajmniej poziom licencjata - przeprowadziła minimum trzy szkolenia dla trzech różnych podmiotów dotyczących metody CAF lub przeprowadziła co najmniej trzy wdrożenia metody CAF dla trzech różnych podmiotów lub opublikowała minimum trzy artykuły stanowiące rezultat badań naukowych poświęconych CAF; - posiada doświadczenie w zakresie prowadzania szkoleń. Zamawiający przyjmuje, że warunek ten jest spełniony jeżeli osoba wskazana do wykonania zamówienia w okresie ostatnich trzech lat prowadziła co najmniej 3 szkolenia o dowolnej tematyce o długości trwania co najmniej 4 godziny. Dla zamówienia w części 2: - posiada wykształcenie wyższe t.j. przynajmniej poziom licencjata - przeprowadziła minimum trzy szkolenia dla trzech różnych podmiotów dotyczących metody CAF lub przeprowadziła co najmniej trzy wdrożenia metody CAF dla trzech różnych podmiotów lub opublikowała minimum trzy artykuły stanowiące rezultat badań naukowych poświęconych CAF; - posiada doświadczenie w zakresie prowadzania szkoleń. Zamawiający przyjmuje, że warunek ten jest spełniony jeżeli osoba wskazana do wykonania zamówienia w okresie ostatnich trzech lat prowadziła co najmniej 3 szkolenia o dowolnej tematyce o długości trwania co najmniej 4 godziny. Dla zamówienia w części 3: - posiada wykształcenie wyższe t.j. przynajmniej poziom licencjata - przeprowadziła minimum cztery szkolenia dla czterech różnych podmiotów dotyczących metody CAF lub przeprowadziła co najmniej cztery wdrożenia metody CAF dla czterech różnych podmiotów lub opublikowała minimum cztery artykuły stanowiące rezultat badań naukowych poświęconych CAF; - posiada doświadczenie w zakresie prowadzania szkoleń. Zamawiający przyjmuje, że warunek ten jest spełniony jeżeli osoba wskazana do wykonania zamówienia w okresie ostatnich trzech lat prowadziła co najmniej cztery szkolenia o dowolnej tematyce o długości trwania co najmniej 4 godziny. W przypadku składania oferty dla więcej niż jednej części osoby dla poszczególnych części nie mogą się powtarzać

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pełnomocnictwo, jeżeli wykonawca będzie działał przez pełnomocnika, - 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależenie od charakteru prawnego stosunków łączących Wykonawcę z tymi podmiotami. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

w siwz Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie jej istotnych postanowień wyłącznie w przypadkach gdy zmiana umowy będzie wynikała ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub zmiana umowy będzie konieczna z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. Wpływ zmiany podatku VAT na wysokość wynagrodzenia został wskazany we wzorze umowy. 2. Podwyższenie stawki podatku VAT, w trakcie trwania umowy, pozostaje bez wpływu na wysokość wynagrodzenia brutto. Obniżenie stawki podatku VAT, w trakcie trwania umowy, uprawnia Zamawiającego do obniżenia wynagrodzenia brutto o różnicę wynikającą z obniżenia stawki tego podatku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Związku Powiatów Polskich w Nowym Sączu ul. Długosza 63 lok. 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2013 godzina 10:45, miejsce: Biuro Związku Powiatów Polskich w Nowym Sączu ul. Długosza 63 lok. 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie w ramach Projektu Przede wszystkim jakość - poprawa jakości usług świadczonych przez JST dzięki modernizacji procesów zarządzania i podniesieniu kwalifikacji pracowników w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego POKL.05.0.01-00-035 11..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wdrożenie metody CAF w Starostwie Powiatowym we Włoszczowie, Starostwie Powiatowym w Kazimierzy, Urzędzie Gminy Wodzisław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis jak w części ogólnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.10.00-8, 80.53.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wdrożenie metody CAF w Starostwie Powiatowym w Łańcucie, Urzędzie Miasta Łańcut, Urzędzie Gminy Przemyśl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia jak w części ogólnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.10.00-8, 80.53.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wdrożenie metody CAF w Urzędzie Miejskim w Parczewie, Urzędzie Gminy Nowa Słupia, w Urzędzie Gminy Radomyśl nad Sanem, w Urzędzie Gminy Mielec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis zamówienia jak w części ogólnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.10.00-8, 80.53.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.