Ogłoszenie z dnia 2007-01-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sosnowiec: świadczenie usług całodobowej ochrony mienia Muzeum w Sosnowcu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Muzeum w Sosnowcu, do kontaktów: Dagmara Sztęgierska, tel. 032 363 45 15, ul. Chemiczna 12, 41-205 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660262, e-mail: muzeum@muzeum.org.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.muzeum.org.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług całodobowej ochrony mienia Muzeum w Sosnowcu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Muzeum w Sosnowcu, ul. Chemiczna 12, 41-205 Sosnowiec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Ochrona obiektu wg danych określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający żąda złożenia: 1.kserokopii koncesji MSWiA zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 114, poz. 740) tekst jednolity z dnia 26.07.2005 r. (Dz.U. 2005 Nr 145, poz. 1221), koncesja musi obejmować ochronę/dozorowanie, monitoring z transmisją danych, konwojowanie; 2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( zawarte w formularzu oferty); 7. wykazu 5 (słownie: pięciu) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 8. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych w ramach stosunku pracy pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego z działalności w zakresie ochrony mienia w okresie ostatnich trzech lat ,a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie; 9. wykazu osób (3 osób z licencją I stopnia i 3 osób z licencją II stopnia) posiadających zezwolenie na posługiwanie się bronią palną obiektową, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (z podaniem numeru licencji 10. przedłożenia założeń technicznych( załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ- do opracowania indywidualnego): a)czas dojazdu grupy interwencyjnej do obiektu objętego powyższym zamówieniem, b)przedstawienie wzoru jednolitego umundurowania, przedstawienie kolorystyki i cech charakterystycznych dla umundurowania, c) przedstawienie możliwości zapewnienia łączności bezprzewodowej. 11. polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z zakresu ochrony mienia na kwotę co najmniej 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych); 12.zaświadczenie z banku , iż rachunek nie jest obciążony tytułem egzekucyjnym, wszelkie zobowiązania wobec banku są regulowane terminowo, a obroty na rachunku bankowym w terminie od 01.01.2006r. do 31.12.2006r zamykały się minimum w kwocie siedmiocyfrowej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całodobowa ochrona mienia Muzeum w Sosnowcu 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.04.2007; lub data zakończenia: 31.12.2010
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie , dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają na dzień składania ofert nie mniej niż 50 osób zatrudnionych w ramach stosunku pracy w zakresie ochrony mienia, w tym wszyscy pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia. 3. Posiadają grupę interwencyjną, której czas dojazdu do obiektu objętego powyższym zamówieniem wynosi maksymalnie 10 minut. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Złożą wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w SIWZ. 7. Zapoznali się w drodze wizji lokalnej z obiektem podlegającym ochronie oraz warunkami wykonywania usługi. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena dokonana będzie wg druku Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. kserokopię koncesji MSWiA zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 114, poz. 740) tekst jednolity z dnia 26.07.2005 r. (Dz.U. 2005 Nr 145, poz. 1221), koncesja musi obejmować ochronę/dozorowanie, monitoring z transmisją danych, konwojowanie; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 7. wykaz 5 (słownie: pięciu) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. świadczenie usług ochrony mienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie 8. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych w ramach stosunku pracy pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego z działalności w zakresie ochrony mienia w okresie ostatnich trzech lat ,a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie 9. oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z wykazem osób (3 osób z licencją I stopnia i 3 osób z licencją II stopnia) posiadających zezwolenie na posługiwanie się bronią palną, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (z podaniem numeru licencji) 10. Informacji o założeniach technicznych: a) czas dojazdu grupy interwencyjnej do obiektu objętego powyższym zamówieniem b) przedstawienie wzoru jednolitego umundurowania, przedstawienie kolorystyki i cech charakterystycznych dla umundurowania , c) przedstawienie możliwości zapewnienia łączności bezprzewodowej 11. polisę, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z zakresu ochrony mienia na kwotę co najmniej 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) 12. zaświadczenie z banku , iż rachunek nie jest obciążony tytułem egzekucyjnym, wszelkie zobowiązania wobec banku są regulowane terminowo, a obroty na rachunku bankowym w terminie 01.01.2006r. do 31.12.2006r zamykały się minimum w kwocie siedmiocyfrowej. 13. Oświadczenie o zapoznaniu się i przyjęciu bez uwag Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Umowy 14. Oświadczenie o realizacji zamówienia siłami własnymi 15. Pełnomocnictwa (jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.org.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata pobierana jest w przypadku zakupienia SIWZ bezpośrednio w siedzibie Muzeum, płatne gotówką w kasie Muzeum. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.02.2007, godzina 11:30, Muzeum w Sosnowcu, ul. Chemiczna 12, 41-205 Sosnowiec.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.01.2007.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Prace remontowe w przedszkolach miejskich
- "Dostawa: artykułów papierniczych i biurowych"
- Prace remontowe w 2 Przedszkolach Miejskich na terenie miasta Sosnowca
- Dostawa macierzy wizyjnej na potrzeby monitoringu wizyjnego miasta Sosnowca.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych przebudowy części III piętra Segmentu A (część zachodnia)- Oddział Urologii przy ul. Zegadłowicza 3 SSM Sp. z o.o w restrukturyzacji.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla cz. II piętra Segm. A dla potrzeb Pracowni Endoskopii i Kolonoskopii SSM sp. z o.o w restrukturyzacji
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań- Grunwald i Jeżyce w Poznaniu.
- Świadczenie usług ochrony osób, mienia, obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie.
- Usługa ochrony mienia, w tym zewnętrznego zabezpieczenia oraz dozoru obiektów wraz z przyległym terenem, położonych w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA SWPZZPOZ W RADOMIU
- Usługi ochrony mienia w budynku biurowym ul. Siemiradzkiego 5a w Poznaniu administrowanym przez GDDKiA Oddział w Poznaniu
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitoringu elektronicznego oraz konserwacji systemów alarmowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.