Ogłoszenie z dnia 2017-06-09
Ogłoszenie nr 94912 - 2017 z dnia 2017-06-09 r.
Kalisz: Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na kompleksowym sprzątaniu budynków przy al. Wolności 13 (skrzydło północne), Al. Wolności 11 (4 pomieszczenia p. 110, 111, 112,112a) i ul. Asnyka 56a oraz posesji Sądu przy ul. Asnyka 56a, użytkowanych przez Sąd Rejonowy w Kaliszu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 238962 - 2015
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Kaliszu, krajowy numer identyfikacyjny
32393800000, ul.
Al. Wolności
13,
62800
Kalisz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
0-62 76 57 700, faks
0-62 76 57 748, e-mail
oddzgospodarczy@kalisz.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://kalisz.sr.gov.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na kompleksowym sprzątaniu budynków przy al. Wolności 13 (skrzydło północne), Al. Wolności 11 (4 pomieszczenia p. 110, 111, 112,112a) i ul. Asnyka 56a oraz posesji Sądu przy ul. Asnyka 56a, użytkowanych przez Sąd Rejonowy w Kaliszu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OG 531/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na kompleksowym sprzątaniu budynków przy al. Wolności 13 (skrzydło północne), Al. Wolności 11 (4 pomieszczenia p. 110, 111, 112,112a) i ul. Asnyka 56a oraz posesji Sądu przy ul. Asnyka 56a, użytkowanych przez Sąd Rejonowy w Kaliszu
II.4) Główny kod CPV:
90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur
Dodatkowe kody CPV:90911300-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 08.06.2017 do dnia 30.09.2017
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 08/06/2017 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: KSOMAR Sp. z o.o. sp. k.,
biuro@ksomar.pl,
ul. Wrzosowa 2a,
62-800,
Kalisz, kraj/woj.
wielkopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: | |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/06/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiajacy 2015r., działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, że otrzyma w 2017r. dodatkowe pomieszczenia, w których będzie musiała być zapewniona usługa kompleksowego sprzatania. Wartość zmiany (1 700,00 PLN netto) nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie (256 800,00 PLN netto)
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest minejsza od 10% wartosci zamówienia określonej pierwotnie w umowie (usługi)
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność podpisania aneksu i rozszerzenia zakresu umowy, w związku z koniecznością sprzątania 4 pomieszczeń przekazanych przez Sąd Okręgowy w Kaliszu Sądowi Rejonowemu w Kaliszu w budynku przy Al. Wolności 11 oraz jednego pomieszczenia w budynku przy Al. Wolności 13 na gabinet lekarski (pokój nr 33a) w okresie od 08.06.2017-30.09.2017r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej - 3 szt. mikrotomów
- sukcesywne dostawy sprzętu do sprzętu i materiałów medycznych wykorzystywanych do zabiegów neuroradiologii interwencyjnej II
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w jednostkach Miasta Kalisza"
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach projektu pn.: "Adaptacja do zmian klimatu - rozwój zielono-błękitnej infrastruktury w Kaliszu" w podziale na 6 Części
- Pojazd UTV z modułem gaśniczym, przyczepką do pojazdu UTV oraz przyczepą transportową
- Usługa sprzątania w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2026
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku OD w Choszcznie, Baczyn 4
- Usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, kuchennych i toaletach dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej, w podziale na 2 zadania.
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ ORAZ OTOCZENIA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM
- "Świadczenie usług utrzymania czystości i prac porządkowych w pomieszczeniach ZUO w Przedsiębiorstwie Gospodarki Odpadami Sp. z o. o. w Promniku"
- "Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w czystości budynku wraz z terenem przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





