Ogłoszenie z dnia 2007-01-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Aleksandrów: świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowania, dostawy i dystrybucji codziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Rąbieniu z jednoczesną dzierżawą pomieszczeń kuchennych w budynku głównym DPS o łącznej powierzchni 44,84 m2 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej, do kontaktów: Maria Miśkiewicz, Rąbień AB 59, 95-070 Aleksandrów, woj. łódzkie, tel. 042 7121980, 7121996, fax 042 7121208, e-mail: rabien@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka budżetowa - Dom pomocy społecznej; Inne:Pomoc społeczna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowania, dostawy i dystrybucji codziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Rąbieniu z jednoczesną dzierżawą pomieszczeń kuchennych w budynku głównym DPS o łącznej powierzchni 44,84 m2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 55. Główne miejsce świadczenia usług: Dom Pomocy Społecznej w Rąbieniu AB 59, 95-070 Aleksandrów Łódzki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest \Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowania, dostawy i dystrybucji codziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Rąbieniu z jednoczesną dzierżawą pomieszczeń kuchennych w budynku głównym DPS o łącznej powierzchni 44,84 m2. Średnia miesięczna ilość przygotowywanych posiłków wynosi - 3 posiłki dziennie dla 130 osób. Przygotowywanie posiłków odbywać się będzie z uwzględnieniem diet stosowanych w tutejszym Domu Pomocy Społecznej zgodnie z zaleceniem lekarza oraz kaloryczności. Przedmiot zamówienia zgodnie z: CPV - 55321000-6 CPV - 55520000-1 - usługi dostarczenia posiłków, CPV - 55521200-0 - usługi dowożenia posiłków. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: art. 24 i art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 3 posiłki dziennie dla 130 osób przez okres 24 miesięcy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.866,61zł.( słownie: trzy tysiące osiemset sześćdziesiąt sześć złotych 61/100) zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 Posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia: - Wykonawca posiadać musi procedury Dobrej Praktyki Produkcyjnej , Dobrej Praktyki Higienicznej oraz Księgę HACCP w zakresie przedmiotu zamówienia dla naszej placówki. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -w latach 2002-2006 zrealizowali co najmniej trzy zamówienia o podobnym charakterze, w tym przynajmniej jedno w latach 2005-2006. 3 Potencjał kadrowy: Zapewnią dostateczną ilość pracowników do terminowego wykonania przedmiotu zamówienia - pracownik musi posiadać uprawnienia dozorowe w zakresie eksploatacji dźwigu towarowo-osobowego. 4 Potencjał techniczny: Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny: -urządzenia kuchenne sprawne technicznie - posiadające aktualne dopuszczenia i badania eksploatacyjne: piece, kotły oraz sprzęt do rozdrabniania, krojenia i miksowania surowców do przygotowywania posiłków -wykaże, że dysponuje środkami transportu spełniającymi odpowiednie wymogi sanitarno-epidemiologiczne. 5 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Wykonawca musi posiadać płynność finansową oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6 Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 7 Wykonawca zaoferuje 30 dniowy termin płatności, liczony od daty dostarczenia faktury do Zamawiającego. 8 Formą płatności za przedmiot zamówienia jest przelew. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty (załączniki). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków wymienionych w pkt. 5 niniejszej specyfikacji, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: Wypełniony szczegółowo formularz oferty - załącznik nr 1. Formularz cenowy - załącznik nr 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załączniki nr 3. Oświadczenie w trybie art. 44 i art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej wykonawcy: A/ Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Przez aktualny należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i innych należności; zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert). Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert). Wykaz kierownictwa i pracowników firmy odpowiedzialnych za realizację zamówienia - załącznik nr 5 z udokumentowaniem ich doświadczenia zawodowego, stażu pracy i kwalifikacji. Wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca przewidzianego do wykonania zamówienia - załącznik nr 6, z uwzględnieniem wymogu pkt. 4 specyfikacji. Polisa albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat usług gastronomicznych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usług gastronomicznych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 7. W zakresie udokumentowania warunku dot. niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca poza wykazem usług odpowiadających charakterem przedmiotu zamówienia winien dołączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie usług. Wykonawca nadto wykaże, że posiada środek transportu do przewozu posiłków oraz przedłoży postanowienie Sanepidu, iż środki transportu spełniają wymagania higieniczno-sanitarne przy transporcie żywności. Dokument stwierdzający uprawnienia dozorowe w zakresie eksploatacji windy towarowo-osobowej ( wymagany w momencie podpisywania umowy). Opis - 2 przykładowe jadłospisy dekadowe dla diety ogólnej i diet szczegółowych zgodnie z pkt.5 ust.3.5 SIWZ oraz 2 przykładowe jadłospisy posiłków w okresie świątecznym: Wielkanoc, Boże Narodzenie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty wg. formy \spełnia\- \ nie spełnia\. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się przepisy §2 rozporządzenia prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605). Opis dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie \spełnia\ - \nie spełnia\. Wzory formularzy wykazania warunków udziału w postępowaniu stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Wykonawca składa wszystkie wymagane dokumenty w formie oryginałów, przy czym kopie dokumentów powinny być poświadczone \ za zgodność z oryginałem\ przez wykonawcę (upoważnionego przedstawiciela wykonawcy).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 1; maksymalna liczba: 20. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dps.static.net/portal/viewforum.php?f=9&sid=4a94f9253580d94cc293229d69758ad6. Opłata: Warunki i sposób płatności: Płatne w kasie 15 PLN. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 13.04.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2007, godzina 10:30, Dom Pomocy Społecznej w Rąbieniu AB 59, 95-070 Aleksandrów Łódzki - Sala Narad na parterze.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.01.2007.
INNE PRZETARGI ALEKSANDRÓW
więcej: przetargi ALEKSANDRÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodziennego żywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczurkowie
- Realizacja Usługi Cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do Placówki Wsparcia Dziennego w projekcie pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Strzyżewice"
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków do Przedszkola Miejskiego nr 21 "Gryfickie Smyki" w Słupsku
- Zapewnienie wyżywienia dla uczestników kursów, szkoleń oraz członków Rady BCU oraz organizacja posiłków gotowych podczas dni otwartych oraz wydarzeń branżowych
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI DLA COLLEGIUM MEDICUM
- "Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 9 im. Tadeusza Kościuszki w Bielsku-Białej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.