eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Wykonanie prac geodezyjnych - podziały

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Myszków: Wykonanie prac geodezyjnych - podziały
Numer ogłoszenia: 94844 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49794 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych - podziały.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Podział nieruchomości w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998r.Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U.Nr 133 poz. 872 z późniejszymi zmianami). W ramach podziału należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy, b) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, c) dokonać badania ksiąg wieczystych lub biorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne, d) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: -projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); -kserokopie protokołu badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. -kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. -kserokopie protokołu granicznego 1 egz. -kserokopie szkicu polowego 1 egz. 2) Podział nieruchomości w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami. W ramach podziału należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, b) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, c) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne, d) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: -projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); -kserokopie protokołu badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. -kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. -kserokopie protokołu granicznego 1 egz. 3) Podział nieruchomości do wywłaszczenia w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami. W ramach podziału należy: a) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, b) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: -projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); -kserokopie protokołu badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. -kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. -kserokopie protokołu granicznego 1 egz. -kserokopie szkicu polowego 1 egz. 4) Pomiar do regulacji stanu prawnego nieruchomości (zasiedzenia) z wyłączeniem nieruchomości drogowych. W ramach pomiaru do regulacji stanu prawnego nieruchomości należy: a) przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym, b) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, c) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: -wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; -kserokopie protokołu badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. -kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. -kserokopie protokołu granicznego 1 egz. -kserokopie szkicu polowego 1 egz. 5) Wznowienie granic nieruchomości. W ramach wznowienia granic należy: a) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, b) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały; -kserokopie zawiadomień o wznowieniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. -kserokopie protokołu granicznego 1 egz. -kserokopie szkicu polowego 1 egz. 6) Rozgraniczenia nieruchomości. W ramach rozgraniczenia należy: a) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, b) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: -kserokopie protokołu badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. -kserokopie wezwań do stawiennictwa na gruncie (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. -kserokopie protokołu granicznego 1 egz. -kserokopie szkicu polowego 1 egz 7) Naniesienie granic nieruchomości drogowej na odbitkę z mapy zasadniczej. W ramach naniesienia granic nieruchomości drogowej należy: a) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: -2 egz. mapy z naniesionymi granicami nieruchomości drogowej 8) Wyrys do regulacji stanu prawnego nieruchomości. W ramach wyrysu do regulacji należy: a) rzygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: ­wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; 9) Sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych. a) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu przedmiotu zamówienia następujące materiały: -wykaz zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem wraz z datą, imieniem i nazwiskiem oraz podpisem osoby potwierdzającej powyższy dokument za zgodność z oryginałem. Szczegółowe określenie przedmiotu umowy będzie składane przez Zamawiającego w formie zamówień, pisemnie, z określeniem rodzaju prac geodezyjnych oraz terminem ich wykonania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych Tomasz Matyja i inni Spółka Cywilna., ul. Wilsona 30/32, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20255,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20255,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17718,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.