eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowo › Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Żednia w roku 2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Michałowo: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Żednia w roku 2013
Numer ogłoszenia: 94786 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64752 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Żednia, Żednia 5, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie, tel. 085 7175251, 7175252, faks 085 7175252.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Żednia w roku 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mundurów, oznak i przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika wykonanych według wzorów określonych: 1.1. Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U.Nr 51 poz.342 z 2007r.), 1.2. Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarzadzenia-decyzje) , 1.3. Zarządzeniem Nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie określenia rodzajów tkanin, jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarzadzenia-decyzje) , 1.4. Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarzadzenia-decyzje) 1.5. Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarzadzenia-decyzje) 1.6. Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnik (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarzadzenia-decyzje) Dostawa odzieży i obuwia roboczego, do Nadleśnictwa Żednia w roku 2013, podzielona na dwie części (pakiety). Pakiet nr 1 - sorty mundurowe leśnika Pakiet nr 2 - odzież i obuwie robocze Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera (Załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Nazwy i kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 18000000-9 Odzież obuwie artykuły bagażowe i dodatki 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest wykazać, iż elementy umundurowania będące przedmiotem dostawy są zgodne z zapisami techniczno-technologicznej dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, przedstawiając Zamawiającemu kopie ważnego, wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol na producenta wskazanego w ofercie, świadectwa zgodności elementów munduru będących przedmiotem dostawy ze wzorcem munduru leśnika zatwierdzonym przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych Zarządzeniem Nr 57 z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. Kopia świadectwa winna być złożona Zamawiającemu przez Wykonawcę najpóźniej wraz z pierwszą dostawą danego elementu munduru. 4. W przypadku, gdy wraz z dostawą nie zostaną złożone Zamawiającemu w/w świadectwa zgodności, Zamawiający uprawniony jest do odmowy odbioru dostawy i odstąpienia od umowy na dostawę sortów mundurowych łączącej go z Wykonawcą w terminie 30 dni, od dnia kiedy Zamawiający powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z w/w przyczyny. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wyrobów wykonanych zgodnie z wzorem, który był przedstawiony Ośrodkowi Rozwojowo-Wdrożeniowemu Lasów Państwowych w Bedoniu do oceny zgodności wyrobu z dokumentacją techniczno-technologiczną, pod rygorem odmowy odbioru dostawy i odstąpienia przez Zamawiającego od umowy na dostawę sortów mundurowych łączącej go z Wykonawcą w terminie 30 dni, od dnia kiedy Zamawiający powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z w/w przyczyny. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do prowadzenia w trakcie obowiązywania umowy punktu wydawania sortów mundurowych w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego, gwarantującego możliwość przymiarki i odbioru elementów umundurowania upoważnionym pracownikom Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego (pod rygorem nieważności) poinformowania Zamawiającego, w terminie 14 dni od podpisania umowy, o adresie w/w punktu wydawania sortów mundurowych i odzieży BHP. W przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z powyższych obowiązków, Zamawiający uprawniony jest do odstąpienia od umowy na dostawę sortów mundurowych łączącej go z Wykonawcą w terminie 30 dni, od dnia kiedy Zamawiający powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z w/w przyczyny. 7. Zamawiającemu oraz upoważnionym przez niego pracownikom przysługuje prawo do odbioru przedmiotu dostawy bezpośrednio w w/w punkcie wydawania sortów mundurowych i odzieży BHP. Dostawy elementów umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego będą realizowane sukcesywnie przy zachowaniu następujących form realizacji zamówienia - indywidualnie, sorty mundurowe i odzież BHP dla poszczególnych, uprawnionych pracowników, w oparciu o upoważnienie (w uprzednio uzgodnionej formie) wydane przez Zamawiającego, w punkcie sprzedaży Wykonawcy, oddalonym nie więcej niż 40 km od siedziby Zamawiającego, w uzgodnionych z nimi ilościach, rozmiarach, rodzajach sortymentu i terminach, nie dłuższych niż 10 dni od złożenia zamówienia indywidualnego (podstawowa forma realizacji przedmiotu zamówienia), - lub poprzez częściowe dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, zgodnie z pisemnymi zamówieniami i w terminach uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym, nie dłuższych niż 10 dni od daty wpływu zamówienia do Wykonawcy. 8. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Termin płatności: do 14 dni od daty otrzymania faktury. b) Nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów. c) Forma zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. d) Zamawiający zastrzega możliwość redukcji zamówienia. Określone w formularzu oferty ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do realizacji zamówienia w pełnych ilościach. e) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnych elementów sortów mundurowych w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, iż wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zwiększeniu. f) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. g)Wykonawca zapewni co najmniej 24 miesięczną (liczoną od daty dostawy/odbioru przez osoby uprawnione) gwarancję na dostarczone przedmioty zamówienia na warunkach określonych w umowie h) Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.14.00.00 - Dodatki do odzieży roboczej 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.30.00.00 - Części garderoby 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.80.00.00 - Obuwie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: sorty mundurowe leśnika

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo- Handlowe SILVA BIAŁYSTOK Katarzyna Michaluk, ul. Wrocławska 61/19, 15-644 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100296,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162098,01

  • Oferta z najniższą ceną: 162098,01 / Oferta z najwyższą ceną: 162500,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Środki ochrony indywidualnej, odzież i obuwie robocze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo- Handlowe SILVA BIAŁYSTOK Katarzyna Michaluk, ul. Wrocławska 61/19, 15-644 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23697,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29534,76

  • Oferta z najniższą ceną: 29534,76 / Oferta z najwyższą ceną: 30382,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.