eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Werbkowice › Dostawa nowego samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach PROGRAMU WYRÓWNYWANIA RÓŻNIC MIĘDZY REGIONAMI II, nazwa projektu ZAKUP 16+1 MIEJSCOWEGO SAMOCHODU DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH UCZNIÓW GMINY WERBKOWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-23

Werbkowice: Dostawa nowego samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach PROGRAMU WYRÓWNYWANIA RÓŻNIC MIĘDZY REGIONAMI II, nazwa projektu ZAKUP 16+1 MIEJSCOWEGO SAMOCHODU DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH UCZNIÓW GMINY WERBKOWICE
Numer ogłoszenia: 94783 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy , ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, woj. lubelskie, tel. 084 6572003 w. 33, faks 084 6572080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.werbkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach PROGRAMU WYRÓWNYWANIA RÓŻNIC MIĘDZY REGIONAMI II, nazwa projektu ZAKUP 16+1 MIEJSCOWEGO SAMOCHODU DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH UCZNIÓW GMINY WERBKOWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych, ilość miejsc 16 + 1, w ramach PROGRAMU WYRÓWNYWANIA RÓŻNIC MIĘDZY REGIONAMI II, nazwa projektu ZAKUP 16 MIEJSCOWEGO SAMOCHODU DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH UCZNIÓW GMINY WERBKOWICE. 1)PODSTAWOWE WYMAGANIA TECHNICZNE: a)samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2010, nieużywany; b)ilość miejsc 16 + 1; c)kolor nadwozia: biały; d)silnik wysokoprężny turbo doładowany o pojemności co najmniej 2400 cm3 i mocy powyżej 120 KM; e)napęd na tylną oś, koła tylne bliźniacze; f)skrzynia biegów pięcio lub sześciobiegowa sterowana mechanicznie z biegiem wstecznym; g)regulator - ogranicznik prędkości; h)podwójny akumulator; i)urządzenie do rozruchu w niskich temperaturach; j)dodatkowe niezależne ogrzewanie; k)klimatyzacja; l)wysokość przedziału pasażerskiego min. 1800 mm; m)poduszki powietrzne kierowcy i pasażerów z przodu; n)radio + 4 głośniki + antena + mikrofon; o)immboliser; p)regulacja wysokości i pochyłu fotela kierowcy; q)wszystkie fotele tapicerowane z zagłówkami i pasami bezpieczeństwa; r)drzwi boczne przesuwne do przedziału pasażerskiego po prawej stronie; s)drzwi tylne dwuskrzydłowe z ogrzewanymi szybami i wycieraczkami; t)ogrzewana szyba przednia; u)elektrycznie regulowane szyby drzwi przednich; v)elektrycznie regulowane i ogrzewane lusterka boczne; w)pełne przeszklenie i tapicerowanie, łącznie z podsufitką i parapetami, szyby przyciemnione; x)oświetlenie przedziału pasażerskiego; y)układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania ABS lub równoważny; z)układ elektronicznej stabilizacji toru jazdy ESP; aa)układ kontroli trakcji ASR lub równoważny; bb)wspomaganie układu kierowniczego; cc)podłoga wyłożona wykładzina antypoślizgową gumową; dd)centralny zamek; ee)tachograf cyfrowy; ff)komplet kół zimowych (opona + felga) szt. 6. gg)instrukcję obsługi w języku polskim , hh)Odbiór samochodu : osobisty od Dostawcy ii)Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli spełnienia przez dostarczony samochód wymagań określonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego . jj)W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lakieru, uszkodzeń mechanicznych samochodu lub braków w wyposażeniu Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia innego samochodu spełniającego wymagania Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia stwierdzenia tych wad. 2)KONFIGURACJA WNĘTRZA POJAZDU DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. a)dwa stanowiska do przewozu osób na wózkach inwalidzkich wraz z kompletem pasów do mocowania wózków; b)najazdy aluminiowe, składane do wprowadzania wózków inwalidzkich; c)konfiguracja wnętrza pojazdu: przód kierowca + 2 miejsca siedzące obok, z tyłu pojedyncze fotele po prawej stronie, podwójne z lewej; d)na pojeździe znakowanie zgodne z wymogami przepisów o ruchu drogowym; e)samochód musi posiadać Homologację Ministerstwa Infrastruktury, jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnoprawnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy składa następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami)- według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, c.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Zamawiajacy dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży w ofercie następujace dokumenty: a) zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest autoryzowanym dealerem firmy, której samochód oferuje. b) wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres działalności jest krótszy , za ten okres wykaz dostaw samochodu w liczbie miejsc powyżej 15-tu . Wymóg określony przez Zamawiającego to wykonanie przynajmniej dwóch usłóg. - zał nr 3. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia ,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.werbkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Werbkowice 22-550 Werbkowice ul. Zamojska 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Werbkowice 22-550 Werbkowice ul. Zamojska 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.