eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie konserwacji urządzeń wodnych służących do odbioru wód drenażowych i deszczowych z podziałem na zadaniaZadanie 1. Obiekt Pyry Zadanie 2. Obiekt Krasnopola - Wyczółki, Jeziorki - Dąbrówka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-19

Warszawa: Wykonanie konserwacji urządzeń wodnych służących do odbioru wód drenażowych i deszczowych z podziałem na zadania: Zadanie 1. Obiekt Pyry Zadanie 2. Obiekt Krasnopola - Wyczółki, Jeziorki - Dąbrówka
Numer ogłoszenia: 94779 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji urządzeń wodnych służących do odbioru wód drenażowych i deszczowych z podziałem na zadania: Zadanie 1. Obiekt Pyry Zadanie 2. Obiekt Krasnopola - Wyczółki, Jeziorki - Dąbrówka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji urządzeń wodnych służących do odbioru wód drenażowych i deszczowych z podziałem na zadania: - Zadanie 1. Obiekt Pyry, - Zadanie 2. Obiekt Krasnopola - Wyczółki, Jeziorki - Dąbrówka. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie konserwacji urządzeń wodnych służących do odbioru wód drenażowych i deszczowych na terenie Dzielnicy Ursynów, na której znajduje się ca 16.7 km rowów otwartych, zaliczanych do urządzeń melioracji szczegółowych. Urządzenia te, ze względu na specyfikę zabudowy zatracają charakter melioracji rolnych, przejmując zarówno wody drenażowe jak i deszczowe z nowo powstałych osiedli mieszkaniowych, gdzie przy rozdrobnieniu działek trudno jest ustalić ich właścicieli. W celu prawidłowego odbioru tych wód jak również zabezpieczenia przeciw powodziowego konieczne jest przeprowadzenie dwóch konserwacji w roku, polegających na: - wykoszeniu skarp i poboczy, - odmuleniu dna, - oczyszczeniu krat i przepustów, - zebraniu i wywiezieniu wszelkich zanieczyszczeń, powodujących zahamowanie przepływu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1a dla Zadania 1 albo/oraz załącznik nr 1 b dla Zadania 2. Istotne postanowienia umowy oraz kary umowne dla Zadania 1 zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 5Ado SIWZ, dla Zadania 2 - załącznik nr 5B do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.22.00.00 - 90.22.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamiawiający nie przewiduje wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, w tym: 1.1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej: a) dotyczy Zadania 1: - jedną usługę polegającą na konserwacji lub renowacji lub modernizacji urządzeń melioracji wodnych, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto; b) dotyczy Zadania 2: - jedną usługę polegającą na konserwacji lub renowacji lub modernizacji urządzeń melioracji wodnych, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto; UWAGA! W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedno Zadanie (tj. na Zadanie 1 i na Zadanie 2), musi wykazać, że w powyższym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej: -jedną usługę polegającą na konserwacji lub renowacji lub modernizacji urządzeń melioracji wodnych, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, albo -dwie usługi na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 1.2. lit. a oraz lit. b tj.: - jedną usługę polegającą na konserwacji lub renowacji lub modernizacji urządzeń melioracji wodnych, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto oraz - drugą usługę polegającą na konserwacji lub renowacji lub modernizacji urządzeń melioracji wodnych, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: 2.1. Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1 Ogłoszenia. Niniejsze oświadczenie winno być sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia załącznika 3A do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 2.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1.1. Ogłoszenia. 2.3. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), polegających na konserwacji lub renowacji lub modernizacji urządzeń melioracji wodnych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje). Niniejszy wykaz winien być zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 3. Wykonawcy zagraniczni składają dokument wymieniony w punkcie 2.2. Ogłoszenia zgodnie z wymogami określonymi w tym punkcie, bądź też tożsamy odpowiednik wymaganego dokumentu stosowany w kraju właściwym dla Wykonawcy potwierdzający, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wyszczególniony powyżej dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1. Oświadczenie wymienione w pkt 2.1. Ogłoszenia w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie - przy czym w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 każdy z Wykonawców potwierdza z osobna, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, natomiast w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Wykonawcy potwierdzają wspólnie (tj. przez umocowanego Pełnomocnika), iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem. 4.2. Dokument wymieniony w pkt 2.2. Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić spełnianie warunku, którego dotyczy. 4.3. Dokument wymieniony w pkt 2.3. Ogłoszenia winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łącznie spełnianie warunku, którego dotyczy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście w Urzędzie przy Al. KEN 61 pok. nr 524A lub 528 lub - otrzymać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa), w tym wypadku koszty przesyłki ponosi Wykonawca.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, POK. NR 530.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin i miejsce otwarcia ofert: Data: 29/06/2009 Godzina: 1045 Miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, POK. NR 524A 2. Wykonawca nie może zlecić Podwykonawcom wszystkich rodzajów robót objętych niniejszym zamówieniem. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom. 3.Zamawiający nie zamierza w ramach niniejszego postępowania zawrzeć umowy ramowej. 4.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 5.Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Pani Alicja Bluj - główny specjalista tel. 022/546-72-63 fax 022/ 545-72-50 Pan Norbert Poniewierski - główny specjalista tel. 022/546-72-64 fax 022/ 545-72-50 - w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych: Pani Joanna Gawlik - główny specjalista tel. 022/ 545-73-33 fax 022/ 545-73-32.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie konserwacji urządzeń wodnych służących do odbioru wód drenażowych i deszczowych z podziałem na zadania: Zadanie 1. Obiekt Pyry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt Pyry Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie konserwacji urządzeń wodnych służących do odbioru wód drenażowych i deszczowych. Obiekt Pyry to 6470 m rowów otwartych, zaliczanych do urządzeń melioracji szczegółowych. Urządzenia te, ze względu na specyfikę zabudowy zatracają charakter melioracji rolnych, przejmując zarówno wody drenażowe jak i deszczowe z nowo powstałych osiedli mieszkaniowych, gdzie przy rozdrobnieniu działek trudno jest ustalić ich właścicieli. W celu prawidłowego odbioru tych wód jak również zabezpieczenia przeciw powodziowego konieczne jest przeprowadzenie dwóch konserwacji w roku, polegających na: - wykoszeniu skarp i poboczy, - odmuleniu dna, - oczyszczeniu krat i przepustów, - zebraniu i wywiezieniu wszelkich zanieczyszczeń, powodujących zahamowanie przepływu. Prace należy wykonać zgodnie z Zakresem prac Zadania 1 - Obiekt Pyry, obejmującym I konserwację oraz II konserwację stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. Istotne postanowienia umowy oraz kary umowne dla Zadania 1 zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 5A do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.22.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie konserwacji urządzeń wodnych służących do odbioru wód drenażowych i deszczowych z podziałem na zadania: Zadanie 2. Obiekt Krasnopola - Wyczółki, Jeziorki - Dąbrówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt Krasnopola - Wyczółki, Jeziorki - Dąbrówka Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie konserwacji urządzeń wodnych służących do odbioru wód drenażowych i deszczowych. Obiekt Krasnopola - Wyczółki to 5538 m rowów otwartych oraz Obiekt Jeziorki-Dąbrówka - to 5052m rowów otwartych, zaliczanych do urządzeń melioracji szczegółowych. Urządzenia te, ze względu na specyfikę zabudowy zatracają charakter melioracji rolnych, przejmując zarówno wody drenażowe jak i deszczowe z nowo powstałych osiedli mieszkaniowych, gdzie przy rozdrobnieniu działek trudno jest ustalić ich właścicieli. W celu prawidłowego odbioru tych wód jak również zabezpieczenia przeciw powodziowego konieczne jest przeprowadzenie dwóch konserwacji w roku, polegających na: - wykoszeniu skarp i poboczy, - odmuleniu dna, - oczyszczeniu krat i przepustów, - zebraniu i wywiezieniu wszelkich zanieczyszczeń, powodujących zahamowanie przepływu. Prace należy wykonać zgodnie z Zakresem prac Zadania 2 - Obiekt Krasnopola - Wyczółki, Jeziorki - Dąbrówka, obejmującym I konserwację oraz II konserwację stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ. Istotne postanowienia umowy oraz kary umowne dla Zadania 2zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 5B do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.22.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.