eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa oraz wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi przychodni i laboratorium wraz z niezbędnymi instalacjami oraz szkoleniamiEtap II Dostawa oraz wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi przychodni i laboratorium wraz z niezbędnymi instalacjami oraz szkoleniami

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-24

Wrocław: Dostawa oraz wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi przychodni i laboratorium wraz z niezbędnymi instalacjami oraz szkoleniami: Etap II Dostawa oraz wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi przychodni i laboratorium wraz z niezbędnymi instalacjami oraz szkoleniami
Numer ogłoszenia: 94776 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85668 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Obwód Lecznictwa Kolejowego we Wrocławiu S.P.Z.O.Z., ul. Joannitów 10/12, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 795 70 27, faks 71 795 70 25.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi przychodni i laboratorium wraz z niezbędnymi instalacjami oraz szkoleniami: Etap II Dostawa oraz wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi przychodni i laboratorium wraz z niezbędnymi instalacjami oraz szkoleniami.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. dostawę bezterminowych licencji oprogramowania aplikacyjnego do obsługi laboratorium i przychodni w zakresie określonym w pkt. 2.1 1.2. wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego, 1.3. szkolenia pracowników oraz personelu Zamawiającego z obsługi i administracji oprogramowania aplikacyjnego, 1.4. świadczenie usług gwarancyjnych wobec całości dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji. 1.5. dostawa sprzętu komputerowego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania zamawianych licencji oprogramowania aplikacyjnego w zakresie określonym w pkt. 2.2 2. Wykonawca dostarczy aplikacje użytkowe, odpowiadające poszczególnym częściom systemu zintegrowanego w niżej określonym zakresie: 2.1. dostawa licencji oprogramowania aplikacyjnego 2.2. dostawa sprzętu komputerowego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania zamawianych licencji oprogramowania aplikacyjnego 3. Założenia techniczne dotyczące systemu informatycznego: 3.1. Zaoferowany sprzęt musi być nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty oraz pochodzić z polskiej sieci dystrybucji. 3.2. Zakłada się że zaoferowany system jest wykonany w spójnej i jednolitej technologii. 3.3. W przypadku stosowania systemu opartego o przeglądarki internetowe wymaga się aby system w pełni działał identycznie i wyświetlał ekrany w taki sam sposób na co najmniej następujących przeglądarkach (bez konieczności doinstalowania dodatkowych wtyczek itd.) : Opera, Chrome, Mozzila, FireFox, IE w wersji 7 i wyżej, Safari . 3.4. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za instalację oprogramowania użytkowego i w przyszłości zapewnienie serwisu gwarancyjnego dla całości wykonanych usług, za harmonogram instalacji poszczególnych elementów systemu oraz całościowe zarządzanie projektem, gwarantując powodzenie jego wdrożenia i pełną funkcjonalność. 3.5. Wszystkie moduły zintegrowanego systemu informatycznego muszą korzystać z jednej bazy danych. 3.6. System musi pozwalać na wykonywanie kopii zapasowych struktur danych w trakcie jego pracy. 3.7. System musi posiadać mechanizmy gwarantujące spójność danych. 3.8. Wymagane jest wzajemne współdziałanie modułów poprzez powiązania logiczne i korzystanie ze wspólnych danych przechowywanych na serwerach. 3.9. Wszystkie moduły muszą mieć wbudowany system haseł zabezpieczający przed dostępem osób niepowołanych z uwzględnieniem przyznawania praw do różnych funkcji poszczególnym operatorom. 3.10. Preferowane jest spójne i jednolite oprogramowanie, które zminimalizuje późniejsze koszty serwisu. 3.11. Podmiot świadczący serwis pogwarancyjny musi posiadać kompetencje dot. Obsługi całego zintegrowanego systemu. 3.12. System musi być polskojęzyczny oraz posiadać dokumentację w języku polskim (w wersji klasycznej - wydruku oraz na nośniku CD) pozwalającą na samodzielną naukę obsługi każdego modułu. 3.13. System musi posiadać sprawny mechanizm archiwizacji danych. System musi obsługiwać drukarki atramentowe, laserowe i igłowe. 3.14. Zaoferowana baza danych posiada wbudowane narzędzia do monitorowania wszystkich parametrów bazy danych 3.15. Baza danych ma wbudowane mechanizmy pozwalające jej na automatyczne rozszerzanie w sytuacji, kiedy skończy się w niej miejsce 3.16. Zaoferowana baza danych nie jest rozwiązaniem open-source przy czym będzie ona wykorzystywana tylko do pracy z zaoferowanym rozwiązaniem. 3.17. Wszystkie moduły ZSI pochodzą od jednego producenta, który posiada certyfikaty potwierdzające jakość produktu ISO9001:2008 oraz ISO27001:2005 lub równoważne (należy je dołączyć do oferty). 3.18. System musi zapewniać obsługę wydruków w formacie A4, A5 z możliwością zapisu wydruku do pliku oraz podglądu na ekranie. 3.19. System na stanowiskach użytkowników musi pracować w środowisku graficznym klasy MS Windows. 3.20. System musi komunikować się z użytkownikiem w języku polskim, udostępniając mu możliwość korzystania z rozbudowanych podpowiedzi. 3.21. System musi zapewniać odporność struktur danych (baz danych) na uszkodzenia oraz pozwalać na szybkie odtworzenie ich zawartości i właściwego stanu, jak również łatwość wykonania ich kopii bieżących. 3.22. System musi być wyposażony w zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem. Zabezpieczenia muszą funkcjonować na poziomie klienta (aplikacja) i serwera (serwer baz danych). 3.23. System musi monitorować wszystkie zdarzenia związane z jego eksploatacją (wprowadzanie danych, ich modyfikacja itp.), przechowując informacje o użytkowniku obsługującym zdarzenie. 3.24. Czas reakcji na pisemne, faksowe, e-mailowe zgłoszenie awarii krytycznej od momentu zgłoszenia - nie więcej niż 12 godziny robocze. 3.25. Czas usunięcia awarii krytycznej (liczony od ustalonego czasu reakcji) - nie więcej niż 24 godziny. Awaria krytyczna - oznacza nieprawidłowość w pracy oprogramowania lub motoru bazy danych uniemożliwiająca wykonywanie pracy przez oprogramowanie aplikacyjne w całości lub jego elementów, bez których nie jest możliwe poprawne działanie systemu komputerowego. Czas reakcji na pisemne, faksowe, e-mailowe zgłoszenie awarii od momentu zgłoszenia - nie więcej niż 48 godziny. 3.26. Czas usunięcia awarii (liczony od ustalonego czasu reakcji) - nie więcej niż 48 godzin. 3.27. W wyjątkowych wypadkach za zgodą Zamawiającego czas usunięcia awarii i dokonanie korekt może zostać uzgodniony pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Activemed Sp. z o.o., Traugutta 57-59, 50-417 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 257000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 255258,34

  • Oferta z najniższą ceną: 255258,34 / Oferta z najwyższą ceną: 255258,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.