To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-24
Wrocław: Dostawa oraz wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi przychodni i laboratorium wraz z niezbędnymi instalacjami oraz szkoleniami: Etap II Dostawa oraz wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi przychodni i laboratorium wraz z niezbędnymi instalacjami oraz szkoleniami
Numer ogłoszenia: 94776 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85668 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Obwód Lecznictwa Kolejowego we Wrocławiu S.P.Z.O.Z., ul. Joannitów 10/12, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 795 70 27, faks 71 795 70 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi przychodni i laboratorium wraz z niezbędnymi instalacjami oraz szkoleniami: Etap II Dostawa oraz wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi przychodni i laboratorium wraz z niezbędnymi instalacjami oraz szkoleniami.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. dostawę bezterminowych licencji oprogramowania aplikacyjnego do obsługi laboratorium i przychodni w zakresie określonym w pkt. 2.1 1.2. wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego, 1.3. szkolenia pracowników oraz personelu Zamawiającego z obsługi i administracji oprogramowania aplikacyjnego, 1.4. świadczenie usług gwarancyjnych wobec całości dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji. 1.5. dostawa sprzętu komputerowego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania zamawianych licencji oprogramowania aplikacyjnego w zakresie określonym w pkt. 2.2 2. Wykonawca dostarczy aplikacje użytkowe, odpowiadające poszczególnym częściom systemu zintegrowanego w niżej określonym zakresie: 2.1. dostawa licencji oprogramowania aplikacyjnego 2.2. dostawa sprzętu komputerowego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania zamawianych licencji oprogramowania aplikacyjnego 3. Założenia techniczne dotyczące systemu informatycznego: 3.1. Zaoferowany sprzęt musi być nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty oraz pochodzić z polskiej sieci dystrybucji. 3.2. Zakłada się że zaoferowany system jest wykonany w spójnej i jednolitej technologii. 3.3. W przypadku stosowania systemu opartego o przeglądarki internetowe wymaga się aby system w pełni działał identycznie i wyświetlał ekrany w taki sam sposób na co najmniej następujących przeglądarkach (bez konieczności doinstalowania dodatkowych wtyczek itd.) : Opera, Chrome, Mozzila, FireFox, IE w wersji 7 i wyżej, Safari . 3.4. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za instalację oprogramowania użytkowego i w przyszłości zapewnienie serwisu gwarancyjnego dla całości wykonanych usług, za harmonogram instalacji poszczególnych elementów systemu oraz całościowe zarządzanie projektem, gwarantując powodzenie jego wdrożenia i pełną funkcjonalność. 3.5. Wszystkie moduły zintegrowanego systemu informatycznego muszą korzystać z jednej bazy danych. 3.6. System musi pozwalać na wykonywanie kopii zapasowych struktur danych w trakcie jego pracy. 3.7. System musi posiadać mechanizmy gwarantujące spójność danych. 3.8. Wymagane jest wzajemne współdziałanie modułów poprzez powiązania logiczne i korzystanie ze wspólnych danych przechowywanych na serwerach. 3.9. Wszystkie moduły muszą mieć wbudowany system haseł zabezpieczający przed dostępem osób niepowołanych z uwzględnieniem przyznawania praw do różnych funkcji poszczególnym operatorom. 3.10. Preferowane jest spójne i jednolite oprogramowanie, które zminimalizuje późniejsze koszty serwisu. 3.11. Podmiot świadczący serwis pogwarancyjny musi posiadać kompetencje dot. Obsługi całego zintegrowanego systemu. 3.12. System musi być polskojęzyczny oraz posiadać dokumentację w języku polskim (w wersji klasycznej - wydruku oraz na nośniku CD) pozwalającą na samodzielną naukę obsługi każdego modułu. 3.13. System musi posiadać sprawny mechanizm archiwizacji danych. System musi obsługiwać drukarki atramentowe, laserowe i igłowe. 3.14. Zaoferowana baza danych posiada wbudowane narzędzia do monitorowania wszystkich parametrów bazy danych 3.15. Baza danych ma wbudowane mechanizmy pozwalające jej na automatyczne rozszerzanie w sytuacji, kiedy skończy się w niej miejsce 3.16. Zaoferowana baza danych nie jest rozwiązaniem open-source przy czym będzie ona wykorzystywana tylko do pracy z zaoferowanym rozwiązaniem. 3.17. Wszystkie moduły ZSI pochodzą od jednego producenta, który posiada certyfikaty potwierdzające jakość produktu ISO9001:2008 oraz ISO27001:2005 lub równoważne (należy je dołączyć do oferty). 3.18. System musi zapewniać obsługę wydruków w formacie A4, A5 z możliwością zapisu wydruku do pliku oraz podglądu na ekranie. 3.19. System na stanowiskach użytkowników musi pracować w środowisku graficznym klasy MS Windows. 3.20. System musi komunikować się z użytkownikiem w języku polskim, udostępniając mu możliwość korzystania z rozbudowanych podpowiedzi. 3.21. System musi zapewniać odporność struktur danych (baz danych) na uszkodzenia oraz pozwalać na szybkie odtworzenie ich zawartości i właściwego stanu, jak również łatwość wykonania ich kopii bieżących. 3.22. System musi być wyposażony w zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem. Zabezpieczenia muszą funkcjonować na poziomie klienta (aplikacja) i serwera (serwer baz danych). 3.23. System musi monitorować wszystkie zdarzenia związane z jego eksploatacją (wprowadzanie danych, ich modyfikacja itp.), przechowując informacje o użytkowniku obsługującym zdarzenie. 3.24. Czas reakcji na pisemne, faksowe, e-mailowe zgłoszenie awarii krytycznej od momentu zgłoszenia - nie więcej niż 12 godziny robocze. 3.25. Czas usunięcia awarii krytycznej (liczony od ustalonego czasu reakcji) - nie więcej niż 24 godziny. Awaria krytyczna - oznacza nieprawidłowość w pracy oprogramowania lub motoru bazy danych uniemożliwiająca wykonywanie pracy przez oprogramowanie aplikacyjne w całości lub jego elementów, bez których nie jest możliwe poprawne działanie systemu komputerowego. Czas reakcji na pisemne, faksowe, e-mailowe zgłoszenie awarii od momentu zgłoszenia - nie więcej niż 48 godziny. 3.26. Czas usunięcia awarii (liczony od ustalonego czasu reakcji) - nie więcej niż 48 godzin. 3.27. W wyjątkowych wypadkach za zgodą Zamawiającego czas usunięcia awarii i dokonanie korekt może zostać uzgodniony pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Activemed Sp. z o.o., Traugutta 57-59, 50-417 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 257000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 255258,34
Oferta z najniższą ceną: 255258,34 / Oferta z najwyższą ceną: 255258,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont drogi wojewódzkiej nr 369 odcinkami pomiędzy m. Miszkowice a węzłem S3 Lubawka w km 10+535 - 11+972, km 12+500 - 13+068 i km 13+900 - 16+044, gmina Lubawka.
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze).
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów maloinwazyjnych - dostawa noża harmonicznego
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa zintegrowanego systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach"
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Inwentaryzacja obiektów sieci wodociągowej w gminie Lipowa, opracowanie dokumentacji i wdrożenie systemu nadzoru i kontroli.
- dostawa liczników energii elektrycznej wraz z oprogramowaniem dla ZEW-T S.A.
więcej: Usługi dostawy oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.