eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hażlach › Remonty cząstkowe dróg na terenie Gminy Hażlach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Hażlach: Remonty cząstkowe dróg na terenie Gminy Hażlach
Numer ogłoszenia: 94722 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hażlach , ul. Główna 57, 43-419 Hażlach, woj. śląskie, tel. 033 8569555 w. 32, faks 033 8524211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hazlach.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe dróg na terenie Gminy Hażlach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg gminnych emulsją asfaltową i grysami w następującym zakresie: - oczyszczenie uszkodzonych miejsc, - skropienie emulsją asfaltową oczyszczonego dna i krawędzi naprawianego miejsca, - rozścielenie kruszywa jedną lub dwoma warstwami w zależności od głębokości uszkodzenia, - skropienie emulsją asfaltową rozścielonego kruszywa, - uwałowanie poszczególnych warstw kruszywa uprzednio rozścielonego w uszkodzonym miejscu. Szacunkowa ilość ogółem ~60 Mg emulsji 2. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg gminnych masą asfaltową na gorąco w następującym zakresie: - cięcie piłą tarczową nawierzchni asfaltowej, - oczyszczenie uszkodzonych miejsc, - wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej (grysowej) gr 6 cm. - skropienie krawędzi naprawianego miejsca, 3. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty związane z likwidacją przełomów dróg asfaltowych w zakresie: - cięcie piłą tarczową nawierzchni asfaltowej, - wykop koparką wraz z odwozem, - rozścielenie kruszywa - podbudowa, - wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej gr 6 cm. 4. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty związane z likwidacją przełomów dróg utrwalonych emulsją asfaltową w zakresie: - wykop koparką wraz z odwozem, - rozścielenie kruszywa - podbudowa, - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni tłuczniowej emulsją asfaltową z przesypaniem grysem kamiennym 8-11 mm - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni tłuczniowej emulsją asfaltową z przesypaniem grysem kamiennym 5-8 mm 5. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty związane z remontem nawierzchni dróg asfaltowych masą układaną mechanicznie: - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych bitumicznych - skropienie nawierzchni drogowych asfaltem dwukrotnie - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną grysową z rozścieleniem mechanicznym grubości 2 cm - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm - skropienie nawierzchni drogowych asfaltem Szacunkowa ilość pkt. 2 ~ 50 t; pkt 3, 4 i 5 ~ 850 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego a polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 15.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca będzie posiadał aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie działalności jakich żąda zamawiający

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno podobne zamówienie, z podaniem jego rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorysy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, tj. zmiany wartości zamówienia i terminu realizacji. -Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych w okresie realizacji zamówienia uniemożliwiających prowadzenie robót z zachowaniem standardów technologicznych. - Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT Warunek takich zmian: Zmiana terminu realizacji może ulec zmianie o czas jaki będzie niezbędny do zrealizowania zamówienia gdy ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne niemożliwe będzie prowadzenie robót. Termin zostanie przesunięty o ilość dni w jakich roboty nie były prowadzone ze względu na te warunki. W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT wartość umowy wzrośnie lub zmaleje o różnicę takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hazlach.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Hażlach, ul. Główna 57, 43-419 Hażlach.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Hażlach, ul. Główna 57, 43-419 Hażlach, pok.nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.