Ogłoszenie z dnia 2010-01-12
Węgierska Górka: Transport drewna do składnicy w Węgierskiej Górce i załadunek drewna na wagony w 2010 roku.
Numer ogłoszenia: 9468 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Węgierska Górka , ul. Zielona 62, 34-350 Węgierska Górka, woj. śląskie, tel. 033 8641214, faks 033 8641481.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.lasy.gov.pl/wegierska_gorka/index.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport drewna do składnicy w Węgierskiej Górce i załadunek drewna na wagony w 2010 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług transportu drewna do składnicy w Węgierskiej Górce i załadunku drewna na wagony w 2010 roku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1000 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6. w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Węgierska Górka konto nr 33 8131 0005 0000 1094 2000 0010 Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. 7.00 - do 15.00. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, na każde pisemne Żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 20.01.2010 r., do godz. 8.30 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj w okresie 3 ostatnich lat wykonali, co najmniej 3 zamówienia o podobnym charakterze w sposób należyty. 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny i osobowy do wykonania zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, Że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) - załącznik nr 5 ; 3) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca - załącznik nr 6 ; 4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 7 ; 5) następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niŻ 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, Że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, Że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoŻenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, Że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, Że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoŻenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niŻ 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) oświadczenia Podwykonawców o zamiarze wykonywania usług na rzecz oferenta..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.lasy.gov.pl/strony/1/i/35007.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 34-350 Węgierska Górka; Ul. Zielona 62..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 08:30, miejsce: 34-350 Węgierska Górka; Ul. Zielona 62. Sekretariat Nadleśnictwa Węgierska Górka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WĘGIERSKA GÓRKA
- Dowóz dzieci z terenu Gminy Węgierska Górka do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026.
- Remont mostu w ciągu ul.Młodych w miejscowości Cięcina Gmina Węgierska Górka.
- Modernizacja Przedszkola Publicznego Nr 1 w Ciścu.
więcej: przetargi WĘGIERSKA GÓRKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport dzieci/uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Panki do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Konieczkach w roku szkolnym 2025/2026.
- Przewóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Obrazowie, Kleczanowie i w Bilczy oraz przewóz niepełnosprawnych uczniów do Szkoły Podstawowej Specjalnej przy Fundacji Szlachetne Anioły
- Bieżące utrzymanie dróg w gminie Szydłów w 2025 roku
- Dowóz dzieci przedszkolnych oraz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Drobin na zasadzie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027 i 2027/2028
- Transport uczniów z niepełnosprawnościami z terenu gminy Mirosławiec w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.