Ogłoszenie z dnia 2010-04-06
Elbląg: Dostawa samochodu osobowego typu mikrobus do przewozu 8 osób, w tym do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim
Numer ogłoszenia: 94682 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 w Elblągu , ul. Wyżynna 3, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 233 80 38, faks 55 233 80 38.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp25.elblag.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego typu mikrobus do przewozu 8 osób, w tym do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodu osobowego typu mikrobus o liczbie miejsc 9 (8 osób plus kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej poruszającej się na wózku inwalidzkim. Samochód powinien być fabrycznie nowy - wyprodukowany nie wcześniej niż w 2010 roku. Posiadający oryginalną homologację do przewozu osób niepełnosprawnych. Zamawiający dopuszcza świadectwo badania stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji jest to mikrobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z wymogami przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym. Pojazd w chwili dostawy będzie miał wykonany przegląd techniczny zerowy. Autoryzowany serwis techniczny oferowanego pojazdu powinien się znajdować w odległości nie większej niż 10 kilometrów od Elbląga. Gwarancja powinna obejmować: - silnik podzespoły w okresie minimum 24 miesięcy, bez względu na ilość przejechanych kilometrów; - powłokę lakierniczą w okresie minimum 24 miesięcy - perforację nadwozia w okresie minimum 10 lat Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wymagania odnośnie parametrów technicznych oraz wyposażenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oswiadczenia o: 1)posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2)posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia /lub przedstawiamy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5)akceptujemy szczegółowe warunki zamówienia określone w SIWZ, 6)uważamy się za związanych ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp25.elblag.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 2 w Elblągu
ul. Wyżynna 3
82-300 Elbląg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół nr 2 w Elblągu ul. Wyżynna 3 82-300 Elbląg sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- 39_2025_świadcz. usługi Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budow. realizowanymi dla zadania inwestycyjnego pn.: "Dobudowa skrzydła do budynku D na potrzeby realizacji świad.onkolog. w WSZ w Elblągu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie III kondygnacji w obiekcie krytego lodowiska "Helena" dla inwestycji pn.: "Modernizacja Krytego Lodowiska HELENA w Elblągu"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Rozwój portu morskiego w Elblągu" (komponent drogowy) tj. "Przebudowa ul. Portowej w Elblągu"
- Organizacja dwudniowych wyjazdowych warsztatów integracyjno-szkoleniowych pn. Promocja zdrowia i aktywnego stylu życia dla uczestników projektu "Lepszy start w dorosłe życie"
- ZP/30/2025-Sukcesywne dostawy żywności przez okres 12 miesięcy - uzupełnienie
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Żyrardowskiej 69 w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dwóch samochodów osobowo-ciężarowych 2+1 oraz 4+1 dla Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Zakup samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 t na potrzeby Zakładu Karnego w Czarnem
- Zakup samochodów na potrzeby urzędu Miasta Częstochowy- 2 części.
- Bus do przewozu os. niepełnosprawnych w Ramach Programu Wyrównywania Różnic Między regionami III w 2025 dofin. przez Oddział Małopolskiego Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
- "Zakup fabrycznie nowego pojazdu (minibusa) 9-osobowego (1+8), przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przystosowaniem do przewozu dwóch osób na wózkach inwalidzkich"
- Zakupu samochodu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.