eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg miejskich.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Przasnysz: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg miejskich.
Numer ogłoszenia: 94653 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114074 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7564900, faks 029 7564939.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg miejskich..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg na terenie Miasta Przasnysza, dla których zarządcą jest Burmistrz Przasnysza (oznaczonych dalej w tekście niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia skrótem ZUD). Zamówienie obejmuje: 1) Zimowe utrzymanie dróg (jezdnia, zatoki autobusowe, parkingi) 2) Zimowe utrzymanie chodników, ścieżek rowerowych, przejść dla pieszych 1.1 Zakres ZUD objęty zamówieniem. Prace ZUD będą wykonywane, zgodnie z załączonymi specyfikacjami technicznymi i obejmują: 1) koordynowanie prac związanych z prowadzeniem akcji zimowej 2)zorganizowanie punktu kierowania pracami ZUD (szczegóły patrz. pkt. V OPZ) , wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za przygotowanie do ZUD i kierowanie pracami zimowego utrzymania, 3) monitorowanie prognozy pogody oraz obserwację zmian warunków atmosferycznych w celu niezwłocznego przystąpienia do prac związanych z zimowym utrzymaniem, 4) prowadzenie Dziennika Pracy ZUD, 5) przygotowanie sprzętu niezbędnego do odśnieżania dróg i zwalczania śliskości zimowej. Wykaz sprzętu podstawowego i wymagania określono w specyfikacji technicznej. Każdy pojazd należy wyposażyć w dwie lampy reflektorowe oraz jedną zespoloną lampę ostrzegawczą. Wszystkie jednostki (pługi, piaskarki), wykonujące prace przy zimowym utrzymaniu muszą być wyposażone w system lokalizacji pojazdu GPS umożliwiający monitoring pracy zatrudnionego sprzętu (kontrola pojazdów w trybie rzeczywistym, rejestr kilometrów i czasu pracy). Urządzenia przesyłające dane o lokalizacji pojazdu powinny byś zamontowane na stałe na piaskarce lub w nośniku pługa 6) przygotowanie materiałów uszorstniających 7) mieszanki 4% piasku z solą do zwalczania śliskości na jezdniach. 8) piasku o uziarnieniu 0-2mm do zwalczania śliskości na chodnikach, ścieżkach rowerowych placu rynku. 9) wyposażenie miejsc wyznaczonych w centrum miasta w 4szt. skrzyń do piasku, oraz bieżące uzupełnianie piasku. (Uwaga 1: Skrzynie są własnością wykonawcy udostępniane odpłatnie Zamawiającemu - koszt należy wkalkulować w cenę piasku. Uwaga 2. Nie dopuszcza się napełniania skrzyń mieszanką piasku z solą.) 10) zgarnianie śniegu z jezdni, chodników i przejść dla pieszych, ścieżek rowerowych zatok postojowych i parkingów na odcinkach objętych planem zimowego utrzymania. Wykaz dróg i standard utrzymania przedstawiono w załącznikach do Zarządzenia nr 118/2013 Burmistrza Przasnysza z dnia 12.12.2013r. 11) zwalczanie śliskości na chodnikach, ścieżkach rowerowych, przejściach dla pieszych, poprzez posypywanie piaskiem na odcinkach wymienionych w załączniku nr 3. do Zarządzenia nr 118/2013 Burmistrza Przasnysza z dnia 12.12.2013r. i w standardzie określonym z tym zarządzeniu. Przejścia dla pieszych - poza wyznaczonymi miejscami na jezdni- obejmują również ciągi dla ruchu pieszego z kładkami przez rzekę w ulicach Joselewicza i Przechodniej oraz pasaż pomiędzy ulicami Świerczewo i Orlika. 12) zwalczanie śliskości na jezdni poprzez posypywanie mieszanką 4% piasku z solą na odcinkach wymienionych w załączniku nr 2 do Zarządzenia nr 118/2013 Burmistrza Przasnysza z dnia 12.12.2013r. i w standardzie określonym z tym zarządzeniu 13) udrażnianie dostępu do studzienek kanalizacji deszczowej (usuwanie śniegu, skuwanie lodu blokującego spływ wody do sieci kd.) 14) załadunek i wywożenie śniegu w przypadku nadmiernego nagromadzenia. Czynność ta będzie wykonywana w sytuacjach wyjątkowych, wyłącznie na zalecenie Zamawiającego i w uzgodnionym zakresie co do ilości i miejsca składowania śniegu. 15) sprzątanie ulic po zimie - zamiatanie jezdni zamiatarką mechaniczną oraz ręcznie, zebranie piasku zgromadzonego przy krawężnikach, w ściekach, na zatokach parkingowych - usługa jednorazowa na wszystkich odcinkach objętych planem zimowego utrzymania. 16) Gotowość do ZUD rozumiana jako stan pogodowy, w którym nie ma potrzeby podejmować akcji czynnej na drogach, ale koniecznym jest utrzymanie w stałej gotowości technicznej sprzętu do odśnieżania (co najmniej 2 pługi ) i usuwania śliskości (co najmniej 1 piaskarka). Personel obsługi sprzętu oraz sprzęt do odśnieżania powinien podjąć pracę na drodze w ciągu max. 1 godz. od wystąpienia zjawiska. 17) Zamawiający wprowadza stałe (płatne) okresy gotowości do ZUD w każdym sezonie zimowym objętym niniejszym zamówieniem w dniach: - 31 października - 3 listopada przez 8 godzin / dobę - 24 grudnia - 31 grudnia przez 8 godzin na dobę Zaliczenie do zapłaty za gotowość do ZUD w w/w okresach nastąpi w przypadku nie podejmowania odśnieżania lub zwalczania śliskości na drogach i przy utrzymaniu w dyspozycyjności 100% obsady sprzętu oraz 1 dyżurującej osoby z personelu kierującego ZUD przez 8 godzin w ciągu doby 2. utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Przasnysz, które obejmuje: - likwidację nielegalnych (dzikich wysypisk śmieci) na terenie Miasta Przasnysz wg wskazań Zleceniodawcy, - dzierżawę, serwis i obsługę kabin sanitarnych, - uprzątnięcie martwych zwierząt z pasów dróg miejskich oraz ich wywóz, - uprzątnięcie i wywóz z pasów drogowych dróg będących w zarządzie Miasta Przasnysz pozostałości po wypadkach drogowych (szkło, niewielkie elementy metalowe itp.), - uprzątnięcie łach piachu z ulic lub ich skrzyżowań naniesionych w wyniku nagłych obfitych opadów deszczu, - ustawianie i obsługa koszy o poj. 110 litrów do obsługi imprez miejskich, - utrzymanie czystości na chodnikach i placach miejskich, na poboczach i w rowach przy drogach będących w zarządzie Miasta Przasnysz oraz terenach zieleni miejskiej, w okresie letnim, - zebranie odpadów komunalnych z chodników przy drogach będących w zarządzie Miasta Przasnysz, zebranych przez właścicieli, zarządców lub użytkowników nieruchomości położonych przy tych chodnikach, - oczyszczanie chodników i jezdni z chwastów rosnących wzdłuż krawężników, 3. letnie utrzymanie czystości na drogach będących w zarządzie Miasta Przasnysz, które obejmuje: - utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Przasnysz, wg wykazu określonego w pkt VI Opisu przedmiotu zamówienia, - mechaniczne i ręczne zamiatanie nawierzchni ulic będących z zarządzie Miasta Przasnysz wg harmonogramu określonego w pkt VII Opisu przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.06 - 90.61.00.06 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 98.39.00.00 - Inne usługi 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma handlowo Usługowa ER-TRANS, Karwacz 13, 06-300 Przasnysz, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 845000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 285897,60

  • Oferta z najniższą ceną: 285897,60 / Oferta z najwyższą ceną: 326203,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.