eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Przetarg nieograniczony na świadczenie usług bankowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 2 zadań (części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Ropczyce: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług bankowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 2 zadań (części)
Numer ogłoszenia: 94652 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Najświętszej Marii Panny 2, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218173, faks 017 2227569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-ropczyce.e-zet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług bankowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 2 zadań (części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług bankowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 2 zadań (części): Zadanie 1 OBSŁUGA BANKOWA RACHUNKÓW BIEŻĄCYCH (4 szt.): FUNDUSZ PRACY, POKL, PFRON, JUNIOR DLA WYPŁAT GOTÓWKOWYCH I BEZGOTÓWKOWYCH ŚWIADCZEŃ PIENIĘŻNYCH WYPŁACANYCH DLA BEZROBOTNYCH I INNYCH UPRAWNIONYCH OSÓB PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W ROPCZYCACH W MIEJSCOWOŚCI ROPCZYCE Zadanie 2 OBSŁUGA BANKOWA RACHUNKÓW BIEŻĄCYCH (2 szt.): FUNDUSZ PRACY i POKL DLA WYPŁAT GOTÓWKOWYCH I BEZGOTÓWKOWYCH ŚWIADCZEŃ PIENIĘŻNYCH WYPŁACANYCH DLA BEZROBOTNYCH I INNYCH UPRAWNIONYCH OSÓB PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W ROPCZYCACH W MIEJSCOWOŚCI SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI. przez okres 32 miesięcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 32.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie dołączonej do oferty kserokopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione, stosownego zezwolenia przewidzianego w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) uprawniające do prowadzenia działalności w zakresie obsługi bankowej objętej przedmiotem zamówienia a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwa, dla osób podpisujących ofertę, do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych oraz podpisywania oferty, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów, złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - marża banku - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość, zmiany postanowień zawartej umowy: - w szczególnie uzasadnionych przypadkach, istnieje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, po wrażeniu zgody przez Zamawiającego; - w przypadku zmniejszenia marży banku przewiduje się możliwość aneksowania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-ropczyce.e-zet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY w ROPCZYCACH 39-100 Ropczyce ul. Najświętszej Marii Panny 2 I piętro pok. nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 11:00, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY w ROPCZYCACH 39-100 Ropczyce ul. Najświętszej Marii Panny 2 parter pok. nr 10 - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OBSŁUGA BANKOWA RACHUNKÓW BIEŻĄCYCH (4 szt.) FUNDUSZ PRACY, POKL, PFRON, JUNIOR DLA WYPŁAT GOTÓWKOWYCH I BEZGOTÓWKOWYCH ŚWIADCZEŃ PIENIĘŻNYCH WYPŁACANYCH DLA BEZROBOTNYCH I INNYCH UPRAWNIONYCH OSÓB PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W ROPCZYCACH W MIEJSCOWOŚCI ROPCZYCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBSŁUGA BANKOWA RACHUNKÓW BIEŻĄCYCH (4 szt.) FUNDUSZ PRACY, POKL, PFRON, JUNIOR DLA WYPŁAT GOTÓWKOWYCH I BEZGOTÓWKOWYCH ŚWIADCZEŃ PIENIĘŻNYCH WYPŁACANYCH DLA BEZROBOTNYCH I INNYCH UPRAWNIONYCH OSÓB PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W ROPCZYCACH W MIEJSCOWOŚCI ROPCZYCE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 32.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. marża banku - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OBSŁUGA BANKOWA RACHUNKÓW BIEŻĄCYCH ( 2 szt.) FUNDUSZ PRACY i POKL DLA WYPŁAT GOTÓWKOWYCH I BEZGOTÓWKOWYCH ŚWIADCZEŃ PIENIĘŻNYCH WYPŁACANYCH DLA BEZROBOTNYCH I INNYCH UPRAWNIONYCH OSÓB PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W ROPCZYCACH W MIEJSCOWOŚCI SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBSŁUGA BANKOWA RACHUNKÓW BIEŻĄCYCH (4 szt.) FUNDUSZ PRACY i POKL DLA WYPŁAT GOTÓWKOWYCH I BEZGOTÓWKOWYCH ŚWIADCZEŃ PIENIĘŻNYCH WYPŁACANYCH DLA BEZROBOTNYCH I INNYCH UPRAWNIONYCH OSÓB PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W ROPCZYCACH W MIEJSCOWOŚCI SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 32.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. marża banku - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.