eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Zakup samochodu służbowego dla Straży Miejskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-07

Będzin: Zakup samochodu służbowego dla Straży Miejskiej
Numer ogłoszenia: 9462 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina , ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 267 91 34, faks 32 267 91 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu służbowego dla Straży Miejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu specjalistycznego dla Straży Miejskiej w Będzinie z przedziałem dla osób zatrzymanych o określonych poniżej parametrach technicznych, wyposażeniu i stylizacji: 1.Rok produkcji 2013r. - fabrycznie nowy. 2.Silnik wysokoprężny (diesel) o pojemności skokowej min. 1200 cm3, max. 1600 cm3 (pojemność oraz moc oferowanego silnika samochodu musi wynikać z jego homologacji). 3.Wymiary: długość nie mniej niż 4380 mm, szerokość nie mniej niż 1830 mm (ze złożonymi lusterkami), wysokość nie mniej niż 1835 mm. 4.Wysokość drzwi przesuwnych (do przedziału zatrzymanych) nie mniej niż 1170 mm. 5. Wzmocnione zawieszenie fabryczne - ładowność nie mniej niż 710 kg. 6.Napęd na przednie koła. 7.AIR BAG dla kierowcy. 8.System zapobiegania blokowania kół podczas hamowania. 9.Kolor srebrny. 10.Wspomaganie układu kierowniczego. 11.Radiotelefon przewoźny cyfrowy z modułem GPS, zamontowany na stałe z zestawem antenowym, pasmo częstotliwości VHF, zakres częstotliwości 136 do 174 MHz, moc 5 do 25 Wat częstotliwość, transmisja danych TDMA, rok produkcji - nie starszy niż 2012, urządzenie zaproponowane przez Wykonawcę musi być kompatybilne z urządzeniami posiadanymi przez Zamawiającego tj.: Motorola-DM4601, Motorola-DM4600. 12.Radio z zestawem głośników. 13.Alarm, centralny zamek, klimatyzacja. 14. Komplet opon zimowych oraz komplet opon letnich. 15.Dywaniki gumowe w przedziale I. 16.Tapicerka materiałowa w ciemnej tonacji (przedział I). 17.Gwarancja na cały pojazd min. 2 lata bez limitu kilometrów, na perforację blachy min.12 lat. 18.Fabryczne światła do jazdy dziennej. 19.Wyposażenia funkcjonalne i dodatkowe: 19.1.Ilość miejsc: I przedział: 2 miejsca - kierowca i dysponent, II przedział: min. 2 miejsca siedzące dla osób zatrzymanych z drzwiami bocznymi z lewej i z prawej strony - oszklone, okratowane. III przedział: tzw. techniczno - magazynowy - pusty z drzwiami (drzwi tylne) - przeszklone, szyby przyciemniane w stopniu min. 50%, atestowane. Opis przedziałów: Przezroczysta osłona lub krata oddzielająca część przeznaczoną dla funkcjonariuszy (przedział I) od części przeznaczonej dla osób zatrzymanych (przedział II), z otworami wentylacyjnymi zapewniającymi bezpieczny kontakt funkcjonariuszy z osobami zatrzymanymi. Drzwi znajdujące się w części dla osób zatrzymanych (przedział II) bez klamek od strony wewnętrznej, blokowane przed otwarciem od środka. Oświetlenie dodatkowe w części dla osób zatrzymanych (przedział II), zabezpieczone oraz sterowane z przedziału I. Siedzisko w części dla osób zatrzymanych (przedział II) wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia wraz z uchwytami na kajdanki dla wszystkich miejsc. Wnętrze części dla osób zatrzymanych (przedział II) pokryte warstwą łatwo zmywalną. Podłoga z blachy odpornej na wilgoć wraz z otworem spustowym. Krata oddzielająca od siebie przedział II i III. Wyposażenie przedziału II atestowane. 19.2.Belka świetlna zamontowana na dachu, z filtrem pomarańczowym opatrzona napisem od strony przedniej oraz tylnej STRAŻ MIEJSKA wraz z urządzeniem do wydawania komend głosowych. 19.3.Odblaskowy napis STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym na pasie barwy granatowej na przednich drzwiach, po obu stronach pojazdu oraz na tylnej części pojazdu. Zgodnie z § 32b Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003r. Nr 32 poz.262, z późn. zm.); emblematy Miasta Będzin w rozmiarze nie mniejszym niż 300 mm x 220 mm na tylnych drzwiach i po obu stronach pojazdu, symetrycznie na pasie granatowym. 20.Wykonawca ma zapewnić dostawę samochodu do siedziby Straży Miejskiej w Będzinie. UWAGA!!! Wszystkie urządzenia winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Wykonawcy posiadają prawo przedstawienia w ofercie produktu równoważnego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.50.00 - Inne samochody pasażerskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA ! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum. 2. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: -przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, -działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe) w pełni niezależnej od Stron umowy, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania prac, - przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia, -wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.115 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20, tel. 32 267 92 38, fax. 32 267 91 34, e mail:przetargi@um.bedzin.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.115 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.