eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont kortów tenisowych przy LO II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-08

Ogłoszenie nr 94616 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.

Tychy: Remont kortów tenisowych przy LO II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 42924-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, krajowy numer identyfikacyjny 51592200000, ul. Al. Niepodległości 49, 43100 Tychy, państwo Polska, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344, e-mail poczta@umtychy.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont kortów tenisowych przy LO II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZP.271.14.2017.AM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji na realizację zaprojektowanych robót budowlanych związanych z remontem kortów tenisowych przy Liceum Ogólnokształcącym nr II w Tychach (formuła "zaprojektuj - wybuduj"). Przedmiotem zamówienia jest remont pola istniejących kortów tenisowych o powierzchni ok. 1237,00 m2 na którym są zlokalizowane elementy wyposażenia boisk do tenisa ziemnego. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres wykonanej dokumentacji projektowej wraz z dostawą i montażem urządzeń sportowych i rekreacyjnych oraz wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Realizacja zadania ma miejsce na działce nr 2706/20, której właścicielem jest Gmina Tychy. Przedmiotowy teren jest ogrodzony, a wjazd na teren boiska znajduje się od strony parkingu szkolnego zlokalizowanego przed głównym wejściem do szkoły. Obecnie na terenie kortów znajdują się 2 pola do gry w tenisa ziemnego, których nawierzchnia jest zdewastowana w sposób uniemożliwiający grę na ich powierzchni. Remontowane korty zlokalizowane będą w miejscu istniejących, a ich nawierzchnię należy zaprojektować z PU. Otaczające korty piłkochwyty należy wyremontować poprzez czyszczenie istniejących słupów do II stopnia czystości, ich pomalowanie i wymianę siatki polipropylenowej. Zakres prac projektowych Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do wykonania zadania, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń. Zakres opracowania dokumentacji: 1. Plan zagospodarowania terenu z usytuowaniem szczegółów wskazanych przez Projektanta zgodnie z celem wykonanej pracy, 2. Badania geotechniczne terenu w wypadku stwierdzenia konieczności ich wykonania, 3. Projekt wykonawczy określający rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót budowlanych z odpowiednimi szkicami lub rysunkami wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, zatwierdzeniami, 4. Informacja do planu BIOZ 5. STWiOR 6. Zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji 7. Inne opracowania niezbędne do realizacji robót. Zakres robót budowlanych: 1. demontaż istniejącej nawierzchni poliuretanowej wraz z wywozem i utylizacją, 2. demontaż istniejącej nawierzchni betonowej wraz z podbudową 3. demontaż istniejących obrzeży betonowych kortów, 4. wywóz i utylizacja odpadów oraz ziemi, 5. ułożenie obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej, 6. wykonanie warstw konstrukcyjnych podbudowy kortów 7. wykonanie fundamentów pod ogrodzenie oraz pod sprzęt sportowy z osadzeniem tulei montażowych 8. demontaż istniejącej siatki ogrodzenia 4 m i 1,5 m 9. czyszczenie słupów piłkochwytów i malowanie z równoczesną wymianą siatki, 10. montaż ogrodzenia o wys. 1,5 m (dł. 24 m) 11. ułożenie nawierzchni PU boiska wielofunkcyjnego: a) ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu jamistego o grubości 10 cm, b) ułożenie warstwy pośredniej elastycznej o grubości 10 mm, c) ułożenie maszynowo metodą wysokociśnieniowego natrysku mieszanki poliuretanowej z domieszka drobnej frakcji granulatu EPDM- warstwy użytkowej zewnętrznej, w kolorze o grubości ok. 2-3 mm. 12. rekultywacja terenu i obsianie trawą, 13. malowanie linii do gry w tenisa, 14. dostawa i montaż słupków systemowych do gry w tenisa ziemnego z siatkami. Zagospodarowanie terenu: 1. wyposażenie kortów w kompletne urządzenia sportowe, 2. naprawa zniszczonych trawników wokół kortów, 3. naprawa nawierzchni przy robotach rozbiórkowych, regulacja różnicy poziomów terenu w celu umożliwienia powierzchniowego spływu wód opadowych. Program funkcjonalno - użytkowy stanowi załącznik nr 4 do siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71220000-6, 45231300-8, 45342000-6, 45110000-1, 45233221-4,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT286882.39
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPHU CHEC, checsport@checsport.pl, ul. Nałkowskiej 16D, 41-700, Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 328604.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 239798.34
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 355470.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawca wykona dokumentację projektową


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.