eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Roboty szybowe w Zakładzie CZOK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Bytom: Roboty szybowe w Zakładzie CZOK
Numer ogłoszenia: 94595 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty szybowe w Zakładzie CZOK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty szybowe w Zakładzie CZOK Część I: Wymiana zbrojenia szybowego w szybie Kolejowy I i Bańgów - Pompownia Siemianowice Część II: Dostawa i wymiana dźwigarów w szybie Witold I - Pompownia Jan Kanty Część III: Wymiana wrót w trzonie prowadniczym szybu Gigant - pompownia Pstrowski Część IV: Wymiana dźwigarów głównych zbrojenia szybowego szybu Ewa- Pompownia Szombierki Część V: Wymiana belek odbojowych w trzonie wieży szybu Wentylacyjno - Podsadzkowy 1 komplet - Pompownia Powstańców Śl. Bytom I Część VI: Wymiana pomostów przedziału drabinowego w szybie Jan III od poz. 415 do poz. 600m oraz od poz. 690m do pomostu rewizyjnego - Pompownia Dębieńsko Część VII: Dostawa i wymiana prowadników i dźwigarów zbrojenia szybowego Jan III - Pompownia Dębieńsko.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.33.00.00-2, 45.22.12.30-3, 50.00.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 2.600,00 zł ( słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100 ) Część II: 4.300,00 zł ( słownie: cztery tysiące trzysta złotych 00/100 ) Część III: 3.700,00 zł ( słownie: trzy tysiące siedemset złotych 00/100 ) Część IV: 4.500,00 zł ( słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100 ) Część V: 300,00 zł ( słownie: trzysta złotych 00/100 ) Część VI: 2.700,00 zł ( słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100 ) Część VII: 3.100,00 zł ( słownie: trzy tysiące sto złotych 00/100 )

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą budowlaną w ramach jednej umowy polegającą na: robotach związanych z wymianą elementów zbrojenia szybowego o wartości minimum: Część I: 50.000,00 zł brutto, Część II: 80.000,00 zł brutto, Część III: 70.000,00 zł brutto, Część IV: 90.000,00 zł brutto, Część V: 7.000,00 zł brutto, Część VI: 50.000,00 zł brutto, Część VII: 60.000,00 zł brutto. wraz z dowodami dotyczącymi realizacji najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz jeżeli pozytywnie zweryfikowana zostanie przez Zamawiającego zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zgodnie z postanowieniami pkt. 5.3.3. SIWZ. 2. Zamawiający na podstawie art. 22 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zweryfikuje zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 6A ppkt 4 SIWZ. W przypadku wykazania przez Wykonawcę w pkt. II tabeli w załączniku nr 4 do druku Oferta informacji o choć jednej robocie budowlanej niewykonanej lub wykonanej nienależycie (której wartość naliczonych kar umownych w ramach jednej umowy przekroczyła 10 % wartości umowy brutto) z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie spełnia warunku wiedzy i doświadczenia i zostanie on wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o których mowa w pkt. 5.1.2 i 5.1.3 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest przedłożyć dokumenty dotyczące: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna warunek w zakresie dysponowania osobami za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zadania objętego zamówieniem w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia w zakresie: osoba z uprawnieniami kierownika działu energomechanicznego po 1 osobie w zakresie każdej części zamówienia osoby wyższego dozoru ruchu szybowego ( 1 osoba na zmianę) w zakresie każdej części zamówienia osoba średniego dozoru ruchu szybowego ( 1 osoba na zmianę) w zakresie każdej części zamówienia pracowników brygad w zakresie każdej części zamówienia ( 1 osoba na zmianę) w których składzie będzie osoba z uprawnieniami: cieśli lub górnika szybowego, rewidenta, spawacza, ślusarza, obsługi wciągarek do transportu pionowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    2. Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą budowlaną w ramach jednej umowy polegającą na: robotach związanych z wymianą elementów zbrojenia szybowego o wartości minimum: Część I: 50.000,00 zł brutto, Część II: 80.000,00 zł brutto, Część III: 70.000,00 zł brutto, Część IV: 90.000,00 zł brutto, Część V: 7.000,00 zł brutto, Część VI: 50.000,00 zł brutto, Część VII: 60.000,00 zł brutto. wraz z dowodami dotyczącymi realizacji najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz jeżeli pozytywnie zweryfikowana zostanie przez Zamawiającego zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zgodnie z postanowieniami pkt. 5.3.3. SIWZ.;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca w druku OFERTA - załącznik nr 1 do druku SIWZ zobowiązany jest złożyć zobowiązanie z tytułu gwarancji zgodnie z pkt. II ppkt.1. Załącznika Nr 2 do SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie certyfikatu systemu zarządzania jakością w spawalnictwie PN-EN ISO 3834-2 oraz posiadane świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego Wykonawcę do wykonywania konstrukcji stalowych klasy I, zgodnie z pkt. II ppkt.2. Załącznika Nr 2 do SIWZ - kopię dołączyć do druku OFERTA dla części I, II, III, IV, VI, VII. 3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że materiał stosowany przez Wykonawcę będzie zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt. II ppkt.3. Załącznika Nr 2 do SIWZ - dotyczy każdej części - załącznik nr 8 do druku OFERTA, 1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem) w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 16. PODWYKONAWSTWO. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 1. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie - Załącznik nr 5 - części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, na dzień zgłoszenia zmiany, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Informacje dotyczące umowy o podwykonawstwo w przypadku zamówień na roboty budowlane: 1. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, jeżeli Zamawiający określa takie wymagania: a) termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 2. Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy i usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu, jeżeli Zamawiający określa takie informacje: a) umowy, których wartość stanowi 0,5 % wartości w sprawie zamówienia publicznego, jednak do wartości nieprzekraczającej 50 000,00 zł, 3. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 4. Projekt umowy winien zawierać co najmniej: a) zakres zamówienia powierzonego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, b) termin realizacji, c) obowiązki generalnego Wykonawcy, d) obowiązki podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, e) wysokość wynagrodzenia należnego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, f) termin i warunki zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, g) informację dotyczącą osób pełniących funkcję kierownika budowy oraz koordynatora umowy. 5. Zamawiający w terminie 7 dni od dnia otrzymania, zgłasza pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i do projektu jej zmiany, niespełniającej wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 6. Niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego. 7. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. 8. Zamawiający, w terminie 7 dni zgłasza pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w przypadku niespełnienia wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia nie odpowiada wymaganemu. 9. Niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację umowy przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiot został wskazany przez Zamawiającego w SIWZ, jako niepodlegający niniejszemu obowiązkowi. Wyłączenie, o którym mowa w pierwszym zdaniu, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł. 11. W przypadku, o którym mowa powyżej, jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o karę umowną. 12. Przepisy pkt. 4 - 12 powyżej stosuje się odpowiednio do zmian tej umowy o podwykonawstwo..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Wymiana zbrojenia szybowego w szybie Kolejowy I i Bańgów - Pompownia Siemianowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót dla Wykonawcy będzie obejmował: opracowanie projektu technicznego i technologii na wykonywane prace, warsztatowe wykonanie wszystkich elementów na podstawie wizji lokalnej, zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami górniczymi, Polskimi Normami oraz uzgodnieniami z Zamawiającym, zabezpieczenie elementów powłoką antykorozyjną zgodnie z normą EN ISO 12944, demontaż ( odcięcie, odkręcenie, wykucie w obudowie szybu itp.) wyznaczonych przez Zamawiającego elementów, transport zdemontowanych elementów oraz gruzu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, transport nowych elementów do miejsca ich zabudowy po ustaleniach z Zamawiającym, montaż nowych elementów dostarczonych przez Zamawiającego lub Wykonawcę w tym zamurowanie ich w obudowie szybowej po wcześniejszym ich ustawieniu oraz wypoziomowaniu, montaż zdemontowanych elementów ( np. prowadnik szybowy, dźwigar, siatka itp.), regulacja elementów zbrojenia szybowego w szybie po zakończeniu robót zgodnie z aktualnym operatem pomiarowym, wykonanie na własny koszt po zakończeniu robót badania spokoju jazdy naczyń wyciągowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.33.00.00-2, 45.22.12.30-3, 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Dostawa i wymiana dźwigarów w szybie Witold I - Pompownia Jan Kanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy prac: dostawa i wymiana 12 szt. dźwigarów głównych wykonanych z ceownika [ 300 x 4650 wraz z dźwigarami rozporowymi wykonanymi z ceownika [ 160 oraz wspornikami do mocowania prowadników drewnianych wraz ze śrubami mocującymi i podkładkami w górniczym wyciągu szybowym, 2. Zakres robót dla Wykonawcy będzie obejmował: opracowanie technologii na wykonywane prace, warsztatowe wykonanie wszystkich elementów zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami górniczymi, Polskimi Normami oraz uzgodnieniami z przedstawicielem Zamawiającego, zabezpieczenie elementów powłoką antykorozyjną zgodnie z normą EN ISO 12944, demontaż poniżej poz. 270 m (odcięcie, odkręcenie, wykucie w obudowie szybu itp.) wyznaczonych przez Zamawiającego elementów zbrojenia szybowego, transport zdemontowanych elementów oraz gruzu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, transport nowych elementów do miejsca ich zabudowy poniżej poz. 270 m po ustaleniach z Zamawiającym, montaż nowych elementów dostarczonych przez Wykonawcę w tym zamurowanie ich w obudowie szybowej poniżej poz. 270 m po wcześniejszym ich ustawieniu oraz wypoziomowaniu, montaż zdemontowanych elementów wyposażenia zbrojenia szybowego (np. prowadnik szybowy, dźwigar rozporowe, itp.), regulacja elementów zbrojenia szybowego w szybie po zakończeniu robót zgodnie z aktualnym operatem pomiarowym. wykonanie na własny koszt po zakończeniu robót badania spokoju jazdy naczyń wyciągowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.33.00.00-2, 45.22.12.30-3, 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Wymiana wrót w trzonie prowadniczym szybu Gigant - Pompownia Pstrowski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy prac: Obejmuje wymianę 4 sztuk wrót zabudowanych w trzonie prowadniczym szybu Gigant po stronie zachodniej oraz przebudowa odcinków prowadników stalowych i drewnianych mocowanych do wrót wraz z elementami mocującymi prowadniki, przy pomocy dopuszczonych do stosowania w górnictwie metod i urządzeń. 2. Zakres robót dla Wykonawcy będzie obejmował: opracować dokumentację technologiczną ( technologię ) wymiany wrót oraz uzyskanie jej akceptacji przez KRZG Zakładu CZOK, dostarczyć na zrąb szybu Gigant i rozładować materiały, urządzenia, sprzęt i narzędzia niezbędne do realizacji zadania, przetransportować wrota z placu przy szybie Gigant na zrąb szybu. Wrota oraz elementy mocujące są w posiadaniu Zamawiającego, przygotować szyb do wymiany wrót tak aby: - zapewnić minimalizację zakłóceń pracy zakładu górniczego, - zapewnić maksymalne bezpieczeństwo pracownikom wykonującym wymianę wrót, zdemontować stare wrota i zabudować 4 sztuki nowych wrót w trzonie prowadniczym szybu Gigant po stronie zachodniej oraz przebudować odcinki prowadników stalowych i drewnianych mocowanych do wrót wraz z elementami mocującymi prowadniki, w przypadkach koniecznych, dokonać korekcji ustawienia zawiasów oraz śrub mocujących, zdemontować i ponownie zabudować elementy konstrukcji szybowej oraz sygnalizacji szybowej, złom pozyskany w trakcie wymiany wrót należy składować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego przygotować i oddać szyb do ruchu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.33.00.00-2, 45.22.12.30-3, 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: Wymiana dźwigarów głównych zbrojenia szybowego szybu Ewa- Pompownia Szombierki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy prac: dostawę i wymianę 20 dźwigarów głównych ([ 300 x 5000 w zależności od średnicy szybu) zbrojenia szybowego szybu Ewa wraz z elementami złącznymi, 2. Zakres robót dla Wykonawcy będzie obejmował: opracowanie projektu techniczno-technologicznego oraz organizacyjnego na wykonywane prace, warsztatowe wykonanie wszystkich elementów na podstawie wizji lokalnej, zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami górniczymi, Polskimi Normami oraz uzgodnieniami z przedstawicielem Zamawiającego, zabezpieczenie elementów powłoką antykorozyjną zgodnie z normą EN ISO 12944, demontaż (odcięcie, odkręcenie, wykucie w obudowie szybu itp.) wyznaczonych przez Zamawiającego elementów, transport zdemontowanych elementów oraz gruzu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, transport nowych elementów do miejsca ich zabudowy po ustaleniach z Zamawiającym, montaż nowych elementów dostarczonych przez Zamawiającego lub Wykonawcę w tym zamurowanie ich w obudowie szybowej po wcześniejszym ich ustawieniu oraz wypoziomowaniu, montaż zdemontowanych elementów (np. prowadnik szybowy, dźwigar, siatka itp.), regulacja elementów zbrojenia szybowego w szybie po zakończeniu robót zgodnie z aktualnym operatem pomiarowym, wykonanie na własny koszt po zakończeniu robót badania spokoju jazdy naczyń wyciągowych,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.33.00.00-2, 45.22.12.30-3, 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V: Wymiana belek odbojowych w trzonie wieży szybu Wentylacyjno-Podsadzkowy - 1 komplet - Pompownia Powstańców Śl. Bytom I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy prac: wykonanie z materiału nowego (dąb) oraz wymiana 2 sztuk belek odbojowych o wymiarach 160x200, o długości 2400 mm wraz z niezbędnymi elementami złącznymi 2. Zakres robót dla Wykonawcy będzie obejmował: opracowanie projektu techniczno-technologicznego oraz organizacyjnego na wykonywane prace, warsztatowe wykonanie wszystkich elementów na podstawie wizji lokalnej, zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami górniczymi, Polskimi Normami oraz uzgodnieniami z przedstawicielem Zamawiającego, zabezpieczenie elementów stalowych montażowych powłoką antykorozyjną zgodnie z normą EN ISO 12944 oraz elementy drewniane (belki odbojowe) powłoką wodoodporną oraz grzybobójczą, demontaż (odcięcie, odkręcenie, itp.) wyznaczonych przez Zamawiającego elementów, transport zdemontowanych elementów do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, transport nowych elementów do miejsca ich zabudowy po ustaleniach z przedstawicielem Zamawiającego, montaż nowych elementów dostarczonych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, montaż zdemontowanych elementów trzonu prowadniczego wieży (np. prowadnik szybowy, dźwigar, opierzenie, itp.), regulacja elementów zbrojenia szybowego w trzonie prowadniczym wieży szybowej po zakończeniu robót zgodnie z aktualnym operatem pomiarowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.33.00.00-2, 45.22.12.30-3, 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI: Wymiana pomostów przedziału drabinowego w szybie Jan III od poz. 415 do poz. 600m oraz od poz. 690m do pomostu rewizyjnego - Pompownia Dębieńsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót. dostawa i wymiana 8 szt. pomostów spoczynkowych przedziału drabinowego (materiał na pomosty i poszycie oraz ich wykonanie, a także wszelkie elementy mocujące wraz z podkładkami dostarcza Wykonawca). dostawa i wymiana 4 szt. pomostów przejściowych przedziału drabinowego (materiał na pomosty oraz ich wykonanie, a także wszelkie elementy mocujące wraz z podkładkami dostarcza Wykonawca). dostawa wszystkich niezbędnych materiałów, elementów, części, narzędzi i sprzętu niezbędnych do realizacji zamówienia w zakresie Wykonawcy, zabezpieczenie antykorozyjne wszystkich konstrukcji stalowych powłoką lakierniczą (trzema warstwami farby olejno-żywicznej do gruntowania przeciwrdzewnej i dwoma warstwami farby olejno-żywicznej nawierzchniowej wodnicowej)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.33.00.00-2, 45.22.12.30-3, 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII: Dostawa i wymiana prowadników i dźwigarów zbrojenia szybowego szybu Jan III - Pompownia Dębieńsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót. Dostawa i wymiana 10 szt. prowadników stalowych (materiał na prowadniki oraz ich wykonanie, a także podkładki dystansowe i śruby mocujące wraz z podkładkami kwadratowymi dostarcza Wykonawca, Dostawa i wymiana 6 szt. dźwigarów głównych (materiał na dźwigary oraz ich wykonanie, a także śruby mocujące z podkładkami kwadratowymi dostarcza Wykonawca), dostawa wszystkich niezbędnych materiałów, elementów, części, narzędzi i oprzyrządowania i sprzętu niezbędnych do realizacji zamówienia w zakresie Wykonawcy, zabezpieczenie antykorozyjne powłoką lakierniczą (trzema warstwami farby olejno-żywicznej do gruntowania przeciwrdzewnej i dwoma warstwami farby olejno-żywicznej nawierzchniowej wodnicowej). 2. Zakres robót dla Wykonawcy będzie obejmował: opracowanie technologii wymiany prowadników szybowych i dźwigarów szybowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. zakup i dostawa niezbędnej ilości nowego materiału (śruby, kształtowniki, blachy, itp.) w celu realizacji przedmiotowego zadania, wykonanie z materiałów Wykonawcy i wymiana 5 szt. dźwigarów głównych 162x100x1750mm (2 x ceownik 150x100x12 zespawany w skrzynkę). wykonanie z materiałów Wykonawcy i wymiana 10 szt. prowadników szybowych (prowadnik stalowy skrzynkowy o profilu [] 150x200x8000mm). wykonanie z materiałów Wykonawcy podkładek pod prowadniki i wymiana 10 szt. prowadników (prowadniki dostarcza Zamawiający). załadunek i rozładunek wszystkich materiałów, sprzętu i narzędzi do wykonania zadania, transport poziomy na powierzchni oraz w szybie Jan III wszystkich materiałów, sprzętu i narzędzi do wykonania zadania, Przed przystąpieniem do realizacji w/w zadania konieczne jest wcześniejsze wykonanie pomiarów indywidualnych uwzględniających rzeczywiste długości, rozstawy, itp. wymienianych elementów. Miejsce wymiany prowadników - 2 ciągi po 5 szt. wskaże Zamawiający, Dźwigary główne do wymiany zostaną wskazane przez Zamawiającego, Złom powstały w trakcie prowadzonych prac jest własnością Zamawiającego, Wykonawca złoży go we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. wykonanie na własny koszt po zakończeniu robót badania spokoju jazdy naczyń wyciągowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.33.00.00-2, 45.22.12.30-3, 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.