eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Dostawa sprzętu informatycznego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz podległych jednostek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Nowy Sącz: Dostawa sprzętu informatycznego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz podległych jednostek
Numer ogłoszenia: 94590 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 56A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4141000, fax 018 4141006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura-nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz podległych jednostek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę: - serwery sztuk 1, - monitory ekranowe LCD sztuk 1, - zasilaczy awaryjnych UPS sztuk 1 z okresem gwarancji co najmniej 36 miesiące.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I ICH UDOKUMENTOWANIE WARUNKI PODMIOTOWE Warunki ogólne - w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, c)wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawę (lub sumę dostaw w ciągu roku) serwerów odpowiadającą swoją wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania. Warunki szczegółowe - oferent musi spełniać wymagania: a)w zakresie kompletności i jakości oferty : - spełnienie warunków wymienionych w Rozdziale 6 niniejszej specyfikacji, - kompletność ważnych oświadczeń i wymaganych dokumentów wymienionych w Rozdziale 5, b)w zakresie doświadczenia i zdolności zawodowej : oferent wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie zrealizował dostawę (lub sumę dostaw w ciągu roku) serwerów odpowiadającą swoją wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania. Wykazane w załączniku nr 6 realizacje należy udokumentować referencjami. W przypadku umowy wspólnego wykonania zamówienia, wymóg ten może zostać spełniony wspólnie przez wszystkich wykonawców. c)w zakresie sytuacji finansowej : oferent zobowiązany jest wykazać stabilność finansową firmy w stopniu zapewniającym realizację zamówienia wraz z wypełnieniem warunków gwarancyjnych. Pod uwagę brane będą oferty, w których udokumentowano posiadanie obrotowych środków finansowych według załącznika nr 5 lub zdolność kredytową firmy (zaświadczenie z banku). WARUNKI PRZEDMIOTOWE -oferowany sprzęt informatyczny spełniał będzie wymagania określone w Rozdziale 2 pkt 2.4. - Oferowany sprzęt winien spełniać minimum techniczno - jakościowych wymagań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. - Oferenci wyrażą zgodę na rękojmię oraz gwarancję jakości na dostarczony sprzęt, na okres nie krótszy niż 36 miesiące licząc od dnia dostawy sprzętu. -Oferenci wyrażą zgodę na serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego. -Oferenci wyrażą zgodę, by w przypadku uszkodzenia dysków twardych (podczas trwania okresu gwarancji) i konieczności wymiany na nowy, Wykonawca zamontował nowy dysk twardy, a Zamawiający zachował uszkodzony dysk. Zamawiający ma prawo wymontować dyski twarde na czas jego naprawy w serwisie. -Oferenci wyrażą zgodę na otwieranie, w okresie udzielonej gwarancji, obudowy przez uprawnione osoby Zamawiającego, w celu wykonywania niezbędnych czynności konserwacyjnych, konfiguracyjnych i diagnostycznych oraz ewentualnej rozbudowy, bez utraty gwarancji na te urządzenia. -Oferenci wyrażą zgodę na termin płatności faktury po wykonaniu całego zamówienia w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. -Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę w ofercie, wyszczególnionych w Rozdziale 5. -Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie oferenta do wyjaśnienia dokumentów (art.26 ust.4). -Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów, art.26 ust.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 4.1.1.1 Wykonawcy winni przedłożyć do oferty niżej wymienione dokumenty: a.)oświadczenie na treść art. 22 ust.1 oraz art. 44 ustawy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ, b.)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej i przedłożenia do oferty zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy do tego dokumentu załączyć umowę spółki. Warunek nie ma zastosowania w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, jak i sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). c.)Aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d.)Aktualne zaświadczenia od właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e.)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, f.)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. g.)Oświadczenie na mocy art. 36 ust. 4 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. 5.2 Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: 5.2.1.oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie pkt 5.1. lit a - g) dotyczące każdego partnera konsorcjum; Nie spełnienie tych wymagań, przez któregokolwiek uczestnika konsorcjum spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. 5.2.2.oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; 5.2.3.wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; 5.2.4.jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo załączone do oferty; 5.2.5 zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum; 5.3.Informacja finansowa za rok 2007 określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji, lub zaświadczenie z banku potwierdzające zdolność kredytową Wykonawcy. 5.4 Dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 4.1.1.2. SIWZ wykonawcy winni przedłożyć do oferty niżej wymienione dokumenty: a.)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawę (lub sumę dostaw w ciągu roku). Doświadczenie dotyczy dostaw zakończonych w w okresach odpowiadających swoją wartością i rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania, odbiorców na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. Realizacje należy udokumentować referencjami. b.)W przypadku przewidywanego podzlecenia części dostawy wykonawca sporządza dokument zgodnie ze wzorem załącznika nr 7 do SIWZ. W przypadku, gdy nie wystąpi podzlecenie części dostawy, nie ma obowiązku załączana tego dokumentu do oferty. c.)Dla każdej wymienionej dostawy ( zamówienia) w wykazach, o których mowa ww ppkt. a i b należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku referencji dotyczących dostaw wymienionych w wykazie, o którym mowa w powyższym ppkt. b, zgodność tych dokumentów z oryginałem potwierdza uprawniony przedstawiciel(e): Podwykonawcy i Wykonawcy, który składa ofertę. 5.5.Dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców (warunków przedmiotowych) udziału w postępowaniu określonych w pkt. 4.1.2. SIWZ wykonawcy winni przedłożyć do oferty niżej wymienione dokumenty: 5.5.1.dokumenty stwierdzające spełnienie wymogów (w zakresie proponowanego sprzętu), o których mowa w Rozdziale 2 pkt 2.4 5.5.2.Oświadczenie złożone tylko w ofercie, ze Wykonawca wyraża zgodę na terminy płatności faktury po wykonaniu całego zamówienia do 21 dni od daty otrzymania faktury. 5.5.3.Oświadczenie złożone tylko w ofercie, ze Wykonawca wyraża zgodę na okresy rękojmi i gwarancji jakości w zakresie czasowym, nie krótszym niż 36 m-cy licząc od dnia dostawy sprzętu. 5.5.4.Szczegółową specyfikację konfiguracji przedmiotu zamówienia, według wzoru zawartego w załączniku nr 8 do specyfikacji - uwzględniających wymagania techniczno - jakościowe Zamawiającego określone w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia jak i w pkt. 2.4. - określający szczegółowo parametry sprzętu informatycznego objętego przedmiotem zamówienia: nazwę handlową urządzenia wraz z dokładnym wyspecyfikowaniem wchodzących w jego skład komponentów - z podaniem producenta danego komponentu i dokładanych jego parametrów technicznych. - zawierająca jako minimum parametry techniczne, określone przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia. 5.5.5.Wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ - szczegółowych wymaganiach dotyczących przedmiotu zamówienia dokumenty, w tym: -Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (kopia certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), - Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), - Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego sprzętu z ww. systemem operacyjnym (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL), - Deklarację producenta o zgodności z dyrektywami : 7323EEC oraz 89336EEC, - Deklarację zgodności i oznakowania wyrobów znakiem CE. 5.6.W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawców składających wspólną ofertę dokumenty wymienione w punktach 5.3. - 5.5. przedkładane są do oferty w imieniu wszystkich wykonawców. 5.7.Dokumenty wymienione w punktach 5.1. - 5.5 winny być złożone jako załączniki do oferty w terminie składania ofert. 5.8.Dokumenty do oferty Wykonawca przedkłada w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 5.9.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę 5.10.Nie spełnienie warunków określonych w punkcie 5 dotyczących: - wymagań podmiotowych Zamawiającego w zakresie potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu stosownie do art. 24 ustawy ust. 1 pkt. 10 skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, a oferta Wykonawcy uznana zostanie za odrzuconą, - wymagań przedmiotowych Zamawiającego skutkuje odrzuceniem oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Zastosowane podzespoły - 25
  • 3. Warunki gwarancji - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura-nowysacz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 56 a, 33-300 Nowy Sącz, tel (018) 41-41-000, faxs (018) 41-41-006 pok. 300.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 56 a, 33-300 Nowy Sącz, pok 300.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.