eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceDostawa ryb i ich przetworów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-08

Ogłoszenie nr 94584 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.

Mysłowice: Dostawa ryb i ich przetworów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 60006-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, krajowy numer identyfikacyjny 31986500000, ul. ul. Szymanowskiego 6, 41400 Mysłowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 183 400, faks 323 183 399, e-mail dkw_myslowice@sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Aresz Śledczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa ryb i ich przetworów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.Przedmiot zamówienia : 1. Burgery rybne mrożone w ilości 300kg, waga 1szt, 50-60gram lub 90-110gram pakowane w opakowania do 5kg,, minimalny termin przydatności do spożycia 4 miesięcy od daty dostawy. 2. Paprykarz szczeciński w ilości 700kg, w puszce lub alu - pack, pakowana w opakowania jednostkowe od 0,270kg do 0,330 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 12 miesięcy od daty dostawy. 3. Szprot w sosie pomidorowym (zawartość ryby min.55%) w ilości 600kg, w puszce lub alu - pack, pakowana w opakowania jednostkowe od 0,270kg do 0,330 kg,, minimalny termin przydatności do spożycia 12 miesięcy od daty dostawy. 4. Sałatka z makreli w ilości 600kg,w puszce lub alu - pack, pakowana w opakowania jednostkowe od 0,270kg, do 0,330 kg,, minimalny termin przydatności do spożycia 12 miesięcy od daty dostawy. 5. Filet z makreli w sosie pomidorowym (zawartość fileta z makreli w puszce min. 55%) w ilości 200kg, w puszce lub alu - pack, pakowana w opakowania jednostkowe od 0,270kg do 0,330 kg,, minimalny termin przydatności do spożycia 12 miesięcy od daty dostawy. 6. Filet śledziowy w sosie pomidorowym (zawartość fileta śledziowego w puszce min.55%) w ilości 150 kg. w puszce lub alu - pack,pakowany w opakowania jednostkowe od 0,270kg, do 0,330 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 12 miesięcy od daty dostawy. 7. Filet z dorsza bez skóry, mrożony nie szkliwiony lodem (bez dodatku wody) w ilości 350 kg. minimalny termin przydatności do spożycia 5 miesięcy od daty dostawy. 8. Płaty śledziowe marynowane w ilości 250kg ( płat śledziowy marynowany netto, bez dodatków),pakowany w opakowania jednostkowe do 5kg. minimalny termin przydatności do spożycia 30dni od dnia dostawy 9. Filet z makreli w oleju (zawartość fileta z makreli w puszce min. 55%) w ilości 100kg, w puszce lub alu - pack, pakowana w opakowania jednostkowe od 0,170kg do 0,330 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 12 miesięcy od daty dostawy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 15220000-6
Dodatkowe kody CPV: 15240000-2, 15229000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT28266.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowa "Anna", fh_anna@wp.pl, ul,Złota 120, 42-200, Częstochowa, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28266,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28266,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31222,50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.