eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiZPD/07/09 Bezgotówkowe tankowanie pojazdów SP ZOZ w Obornikach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-19

Oborniki: ZPD/07/09 Bezgotówkowe tankowanie pojazdów SP ZOZ w Obornikach
Numer ogłoszenia: 94553 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973600, faks 061 2960079.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZPD/07/09 Bezgotówkowe tankowanie pojazdów SP ZOZ w Obornikach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: bezgotówkowe tankowanie pojazdów SP ZOZ w Obornikach w olej opałowy- 18 000 l.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.34.00.0 - Oleje napędowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4, 2) Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 , że nie podlegają wykluczeniu zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2007r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zmianami ), 3) Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy Pzp, że w okresie ostatnich 6 m-cy Wykonawca nie był karany i nie widnieje w rejestrach KRS, 4) Oświadczenie, że na żądanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy lub prześle pocztą niezwłocznie dokumenty potwierdzające prawdziwość oświadczeń z pkt 1, 2 i 3 niniejszego rozdziału, 5) Oświadczenie, że nie zalegają z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 6) Oświadczenie, że zapewnią ciągłości realizacji przedmiotu zamówienia przez 24 h na dobę we wszystkie dni tygodnia, 7) Oświadczenie, że przedmiot zamówienia spełnia normy: olej napędowy PN - EN 590 2006 8) Oświadczenie, że zaoferują termin płatności wynoszący co najmniej 15 dni, 9) Oświadczenie potwierdzające cenę netto 1 ON z dystrybutora z dnia poprzedzającego termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub dokumenty określone w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. 2006 Nr 87 poz. 605) w Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, 2) Aktualny odpis koncesji ,licencji w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - rabat - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.oborniki.info/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Budynek administracji, pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Budynek Administracji wejście B, Sekretariat- pokój nr 2. Otwarcie ofert 26/06/2009 godz. 11:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.