eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytnoprzedmiotem zamówienia jest

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-19

POZYCJA 9451

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczytno: przedmiotem zamówienia jest: budowa sali gimnastycznej, kotłowni, biblioteki z czytelnią oraz kuchni ze stołówką, przy istniejącym budynku Zespole Szkół w miejscowości Szymany, nr ewidencyjny działki 18/2 Gmina Szczytno Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Szczytno, do kontaktów: Gnatkowski Ryszard, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6232580, 6232584, fax 089 6232592, e-mail: ugszczytno@ug.szczytno.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www. ug.szczytno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest: budowa sali gimnastycznej, kotłowni, biblioteki z czytelnią oraz kuchni ze stołówką, przy istniejącym budynku Zespole Szkół w miejscowości Szymany, nr ewidencyjny działki 18/2 Gmina Szczytno. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zespół Szkół w Szymanach, Gmina Szczytno. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: budowa sali gimnastycznej, kotłowni, biblioteki z czytelnią oraz kuchni ze stołówką, przy istniejącym budynku Zespole Szkół w miejscowości Szymany, nr ewidencyjny działki 18/2 Gmina Szczytno. Kod CPV 45214200-2, 45212222-8, 45212330-8, 45233123-7, 45212225-9. W I etapie realizacji zadania inwestycyjnego zostanie wykonany stan surowy zamknięty budynku. W I etapie zadania obejmuje wykonanie następujących prac : 1.Roboty ziemne. 2.Fundamenty i izolacje. 3. Ściany nadziemia. 4. Strop. 5.Dach - konstrukcja pokrycie, 6.Stolarka i ślusarka. W II etapie realizacji zadania inwestycyjnego zostaną wykonane roboty wykończeniowe. Zakres robót w II etapie obejmuje wykonanie następujących prac : 1.Ścianki działowe. 2.Tynki wewnętrzne i oblicowania. 3.Posadzki i podłoża. 4.Malowanie wewnętrzne. 5.Roboty zewnętrzne ( ocieplenie ścian, elewacja ). 6.Instalacje elektryczne. 7.Instalacje wod. Kan. 8.Instalacja c,o. 9.Wentylacja mechaniczna. 10.Przyłącze wodno- kanalizacyjne. 11.Przyłącze elektryczne. 12.Przyłącze c,o. 13.Kotłownia. 14.Szambo. 15.Roboty drogowe. W/w zakres prac do wykonania w I-szym i II-gim etapie określony został w dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót obejmują całość zadania inwestycyjnego, które realizowane jest etapami. Przedmiary robót zawierają zakres do wykonania I-szego i II-giego etapu. W I-szym etapie realizacji zadania inwestycyjnego zostanie wykonany stan surowy zamknięty budynków tj. roboty ziemne, fundamenty i izolacje, ściany nadziemia, strop, dach (konstrukcja pokrycie ), stolarka i ślusarka. W II-gim etapie realizacji inwestycją zostaną wykonane roboty stanu wykończeniowego, instalacji wewnętrznych, przyłączy zewnętrznych, robót towarzyszących. Zasilenie placu budowy w energię elektryczną i wodę Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć do formularza oferty następujące dokumenty: a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. z 2002r. nr 197 poz. 1661). Nie dotyczy wykonawców będących osobami fizycznymi w tym Spółek Cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, e.zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f.zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g.informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, h.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek, i.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Należy wskazać osoby z uprawnieniami budowlanymi, w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek. j.wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze podwykonawców, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Niniejszy wykaz są zobowiązani przedłożyć tylko ci wykonawcy, którzy zatrudnią wymienionych w wykazie podwykonawców. Potwierdzeniem kwalifikacji podwykonawcy może być aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. k.Wykaz wykonanych, co najmniej 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie robót). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek. l.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 200.000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji powinno wynikać jednoznacznie, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości żądanej przez zamawiającego. m.polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę 100.000 PLN, n.kserokopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium, o.harmonogram rzeczowo-finansowy budowy określający elementy i terminy realizacji robót oraz wynagrodzenie brutto. W harmonogramie należy uwzględnić wykonywanie następujących elementów: - I-szy etap stan surowy zamknięty roboty ziemne, fundamenty i izolacje, ściany nadziemia, strop, dach (konstrukcja pokrycie, stolarka i ślusarka. - II-gi etap wykonanie robót wykończeniowych w tym ścianki działowe, tynki wewnętrzne i oblicowania, posadzki podłoża, malowanie wewnętrzne, roboty zewnętrzne ocieplenie ścian elewacja ), instalacje elektryczne instalacje wod,kan., instalacje c,o. wentylacja mechaniczna, przyłącze wod,kan. przyłącze elektryczne, przyłącze c,o. Roboty towarzyszące kotłownia, szambo, roboty drogowe ( parking, obudowa śmietnika ). p. zaparafowany projekt umowy (każda zapisana strona). 2.W przypadku składania oferty przez Spółkę Cywilną i niepodpisania jej przez wszystkich wspólników spółki, oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 1 do oferty należy dołączyć kserokopię umowy Spółki Cywilnej oraz pełnomocnictwo do podpisania oferty. 3.W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 1 do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy. 4.Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: A). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. a, c, d, e, f, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi Oryginalny kod CPV: 45.21.23.30 - Biblioteki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.30 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W I etapie zadania obejmuje wykonanie następujących prac: 1.Roboty ziemne. 2.Fundamenty i izolacje. 3. Ściany nadziemia. 4. Strop. 5.Dach - konstrukcja pokrycie, 6.Stolarka i ślusarka. W II etapie realizacji zadania inwestycyjnego zostaną wykonane roboty wykończeniowe. Zakres robót w II etapie obejmuje wykonanie następujących prac : 1.Ścianki działowe. 2.Tynki wewnętrzne i oblicowania. 3.Posadzki i podłoża. 4.Malowanie wewnętrzne. 5.Roboty zewnętrzne ( ocieplenie ścian, elewacja ). 6.Instalacje elektryczne. 7.Instalacje wod. Kan. 8.Instalacja c,o. 9.Wentylacja mechaniczna. 10.Przyłącze wodno- kanalizacyjne. 11.Przyłącze elektryczne. 12.Przyłącze c,o. 13.Kotłownia. 14.Szambo. 15.Roboty drogowe. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.04.2007; lub data zakończenia: 23.11.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 80.000 zł, słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych. 2.Wadium obejmować będzie okres związania ofertą. 3.Termin wniesienia wadium upływa w terminie składania ofert. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium w kasie lub na koncie zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub inne formy wadium. 4.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 5.Dokument wadialny musi wskazywać na okoliczności utraty wadium określone w art. 46 ust. 5 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Szczytnie Nr 79883800052001000016610005. 8. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w siedzibie zamawiającego w kasie w godz. od 800 do 1500. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 pkt. 1-3 ustawy. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium, gdy zaistnieje jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ustawy. 11. Wadium wniesione przez wykonawców składających ofertę wspólną musi wyraźnie wskazywać na wszystkich członków konsorcjum 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy ci występujący wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych, które są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę, co najmniej 200.000 PLN oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100.000 PLN, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy poprzez nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie sprawdzone z zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć do formularza oferty następujące dokumenty: a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. z 2002r. nr 197 poz. 1661). Nie dotyczy wykonawców będących osobami fizycznymi w tym Spółek Cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, e.zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f.zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g.informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, h.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek, i.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Należy wskazać osoby z uprawnieniami budowlanymi, w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek. j.wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze podwykonawców, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Niniejszy wykaz są zobowiązani przedłożyć tylko ci wykonawcy, którzy zatrudnią wymienionych w wykazie podwykonawców. Potwierdzeniem kwalifikacji podwykonawcy może być aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. k.Wykaz wykonanych, co najmniej 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie robót). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek. l.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 200.000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji powinno wynikać jednoznacznie, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości żądanej przez zamawiającego. m.polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę 100.000 PLN, n.kserokopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium, o.harmonogram rzeczowo-finansowy budowy określający elementy i terminy realizacji robót oraz wynagrodzenie brutto. W harmonogramie należy uwzględnić wykonywanie następujących elementów: - I-szy etap stan surowy zamknięty roboty ziemne, fundamenty i izolacje, ściany nadziemia, strop, dach ( konstrukcja pokrycie, stolarka i ślusarka. - II-gi etap wykonanie robót wykończeniowych w tym ścianki działowe, tynki wewnętrzne i oblicowania, posadzki podłoża, malowanie wewnętrzne, roboty zewnętrzne ocieplenie ścian elewacja ), instalacje elektryczne instalacje wod,kan., instalacje c,o. wentylacja mechaniczna, przyłącze wod,kan. przyłącze elektryczne, przyłącze c,o. Roboty towarzyszące kotłownia, szambo, roboty drogowe ( parking, obudowa śmietnika ). p. zaparafowany projekt umowy (każda zapisana strona). 2.W przypadku składania oferty przez Spółkę Cywilną i niepodpisania jej przez wszystkich wspólników spółki, oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 1 do oferty należy dołączyć kserokopię umowy Spółki Cywilnej oraz pełnomocnictwo do podpisania oferty. 3.W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 1 do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy. 4.Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: A). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. a, c, d, e, f, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/4DMETHOD/Powrotpetli/%23%2315527764.1. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.02.2007, godzina 10:15, Urząd Gminy w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1,12-100 Szczytno, sektor B, pokój 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający będzie ubiegał się o uzyskanie środków z Ministerstwa Edukacji Narodowej 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.