Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-04-28
Siedlce: ¦WIADCZENIE US£UG DRUKOWANIA KSI¡¯EK I BROSZUR DLA UNIWERSYTETU PRZYRODNICZO - HUMANISTYCZNEGO W SIEDLCACH
Numer og³oszenia: 94480 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uph.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG DRUKOWANIA KSI¡¯EK I BROSZUR DLA UNIWERSYTETU PRZYRODNICZO - HUMANISTYCZNEGO W SIEDLCACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi drukowania ksi±¿ek i broszur (zwanych dalej publikacjami) na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach 1)Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: a)wydrukowanie publikacji; b)wykonanie projektu ok³adki, wydrukowanie ok³adek i oprawê publikacji; c)³amanie tekstu; d)dostarczenie wykonanych publikacji (transport i wniesienie) na terenie miasta Siedlce. 2)Szczegó³owy zakres us³ugi objêtej przedmiotem zamówienia, w tym w zakres czynno¶ci Wykonawcy w ramach ¶wiadczenia us³ugi jak równie¿ parametry techniczne publikacji, okre¶la Formularz Cenowy stanowi±cy za³±cznik nr 2 niniejszej SIWZ, oraz Wzór Umowy, stanowi±cy za³±cznik 5 do niniejszej SIWZ. 3)Przedmiot zamówienia obejmuje co do zasady us³ugi drukowania publikacji posiadaj±cych numery ISBN i ISSN. Zamawiaj±cy przewiduje jednak¿e, i¿ okazjonalnie zlecaæ bêdzie wykonanie publikacji nieposiadaj±cych tych numerów (publikacje takie stanowiæ bêd± ok. 5% wszystkich publikacji zleconych w okresie obowi±zywania umowy)..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.81.00.00 - Us³ugi drukowania .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna. I¿ Wykonawca spe³nia pozosta³e warunki udzia³u w postêpowaniu, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca posiada wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert - a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie - zrealizowa³ us³ugi poligraficzne, polegaj±ce na wykonaniu ksi±¿ek i/lub broszur, z zastrze¿eniem, ¿e ³±czna warto¶æ zrealizowanych us³ug w ci±gu co najmniej jednego roku kalendarzowego nie by³a mniejsza ni¿ 100 tys. z³otych brutto.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna. I¿ Wykonawca spe³nia pozosta³e warunki udzia³u w postêpowaniu, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna. I¿ Wykonawca spe³nia pozosta³e warunki udzia³u w postêpowaniu, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna. I¿ Wykonawca spe³nia pozosta³e warunki udzia³u w postêpowaniu, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia UPH
ul. Konarskiego 2
08-110 Siedlce.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Ogólny UPH ul. Konarskiego 2 08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia 1)Umowa zawarta w wyniku niniejszego postêpowania obowi±zywaæ bêdzie od dnia jej podpisania do dnia 31 maja 2012 r. 2)Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy zawartej w wyniku niniejszego postêpowania nie d³u¿ej ni¿ o 3 miesi±ce w przypadku gdy do up³ywu terminu okre¶lonego w ust. 1 nie wykorzystana zostanie ca³a warto¶æ umowy. 3)W ramach realizacji umowy, zawartej w wyniku niniejszego postêpowania, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonywania publikacji o okre¶lonych przez Zamawiaj±cego parametrach technicznych w terminie do 10 dni od daty zaakceptowania projektu ok³adki publikacji; za wykonanie publikacji rozumie siê dostarczenie i roz³adowanie gotowych produktów w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego na terenie Siedlec Kryteria oceny ofert i ich znaczenie 1)Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwy¿sz± ³±czn± liczbê punktów wg kryterium cena (zawieraæ bêdzie najni¿sz± cenê za wykonanie zamówienia). 2)Liczba punktów, przyznana ka¿dej ofercie, obliczona bêdzie w nastêpuj±cy sposób: a)Zamawiaj±cy dokona zsumowania cen brutto podanych przez Wykonawcê w Formularzu Cenowym, w nastêpuj±cych grupach: -grupa 1 - suma cen poz. 1 - 3 Formularza Cenowego; -grupa 2 - suma cen poz. 16 - 18 Formularza Cenowego; -grupa 3 - suma cen poz. 4 - 9 oraz 19 - 33 Formularza Cenowego; -grupa 4 - suma cen poz. 10 - 15 i 34 - 36 Formularza Cenowego. b)Ka¿dej z ww. grup cen przypisane zosta³o nastêpuj±ce kryterium wagowe: -grupa 1 - kryterium wagowe - 70%; -grupa 2 - kryterium wagowe - 20%; -grupa 3 - kryterium wagowe - 5%; -grupa 4 - kryterium wagowe - 5%. c)Zamawiaj±cy przyzna ofertom liczbê punktów dla ka¿dej z ww. grup cen oddzielnie, wg nastêpuj±cego wzoru: (najni¿sza zaoferowana suma dla danej grupy cen / suma dla danej grupy cen zaoferowana w badanej ofercie) x 100 x kryterium wagowe przypisane danej grupie cen d)Zamawiaj±cy zaokr±gli liczbê punktów przyznanych w ka¿dej grupy cen do dwóch miejsc po przecinku. e)£±czn± liczbê punktów wg kryterium cena przyznanych ofercie stanowiæ bêdzie suma punktów przyznanych jej w ka¿dej grupie cen..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Opracowanie projektu i budowa sieci wodoci±gowej w ul. Klonowej w miejscowo¶ci Stare Iganie
- Dostawa infokiosków w ramach projektu "Dostêpno¶æ plus ... co¶ wiêcej"
- Dostawa ³adowarki
- Drogowe roboty budowlane na terenie Nadle¶nictwa L±dek Zdrój
- Opracowanie i budowa sieci wodoci±gowej i sieci kanalizacji sanitarnej na ulicy Wspólnej w miejscowo¶ci B³ogoszcz
- Dostawa sprzêtu dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
wiêcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- US£UGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY S¡DU NAJWY¯SZEGO
- Us³ugi kopiowania i drukowania materia³ów na potrzeby bie¿±cej dzia³alno¶ci Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Wroc³awskiego
- Sukcesywne us³ugi drukowania na potrzeby Wydzia³u Mechanicznego Technologicznego
- Us³uga wykonania i dostawy materia³ów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Projekt, wykonanie i dostawa kalendarzy i plannerów na 2026 r. oraz notesów, teczek i toreb papierowych.
- Wykonanie us³ug introligatorskich i poligraficznych (4 zadania)
wiêcej: Us³ugi drukowania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.