eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa podzespołów oraz urządzeń komputerowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-28

Poznań: Dostawa podzespołów oraz urządzeń komputerowych
Numer ogłoszenia: 94454 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa podzespołów oraz urządzeń komputerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzespołów oraz urządzeń komputerowych do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego zgodnie ze specyfikacją techniczną (załącznik nr 4 do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.60.00 - Czytniki magnetyczne lub optyczne 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w terminie do 10 maja 2011 r., do godz. 10:00 - w wysokości: część A - 460,00 zł (słownie: czterysta sześćdziesiąt złotych 00/100) część B - 370,00 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych 00/100) część C - 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych 00/100) część D - 290,00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt złotych 00/100) część E - 430,00 zł (słownie: czterysta trzydzieści złotych 00/100) część F - 190,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych 00/100) część G - 130,00 zł (słownie: sto trzydzieści złotych 00/100) część H - 80,00 zł (słownie: osiemdziesiąt złotych 00/100) na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK III Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918 lub wadium w formie poręczeń bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz.U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Deklaracja zgodności oferowanych podzespołów oraz urządzeń komputerowych (dotyczy części od D do H), o której mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2004r. Nr 204 poz. 2087). Wykonawca jest zwolniony od przedstawienia deklaracji zgodności, jeżeli oferowane podzespoły oraz urządzenia komputerowe spełniają warunki oznakowania CE i są tym znakiem oznaczone. Wykonawca oferujący takie podzespoły oraz urządzenia jest jednak zobowiązany dołączyć do oferty pisemne oświadczenie o tym, że oferowane podzespoły oraz urządzenia spełniają warunki oznakowania CE i są tym znakiem oznaczone. 3. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu, a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do upływu terminu składania ofert. 4. Wypełniony i podpisany formularz Techniczno-Cenowy z danymi technicznymi, cenami i gwarancjami na oferowane podzespoły oraz urządzenia komputerowe - załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Pisemne oświadczenie wykonawcy o gotowości dostawy oferowanych urządzeń do transmisji danych cyfrowych (dotyczy części H) w trybie art. 83 ust.14 pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz. 535 z 2004 r. z późniejszymi zmianami). 6. Prospekty, foldery, itp. w wersji papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/ DVD w formacie PDF lub DOC) z wyróżnieniem cech równoważnych, poświadczające spełnianie wymagań zamawiającego - dotyczy w przypadku złożenia oferty równoważnej na podzespoły oraz urządzenia komputerowe. 7. Pisemne oświadczenie wykonawcy o braku zaległości podatkowych oraz o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zamawiający dopuszcza: a) aktualizację danych wykonawcy lub zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej wykonawcy itp., b) zmianę dotyczącą dostarczanych podzespołów/ urządzeń komputerowych w sytuacji gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępne będą podzespoły/ urządzenia komputerowe o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że ich cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie. Wycofanie modelu (typu) podzespołu/ urządzenia komputerowego z produkcji przez producenta wykonawca musi pisemnie udokumentować, c) zmianę dotyczącą dostarczanego podzespołu/ urządzenia komputerowego w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł zrealizować dostawy w terminie wyznaczonym w umowie, a zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji dostawy w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępne będą podzespoły/ urządzenia komputerowe o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy oraz że ich cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie, d) zmianę dotyczącą dostarczanych podzespołów/ urządzeń komputerowych w sytuacji niedostępności na rynku podzespołów/ urządzeń komputerowych objętych ofertą wykonawcy, a dostępne będą podzespoły/ urządzenia komputerowe o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że ich cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ue.poznan.pl/uczelnia/uczelnia-dla-firm/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud B, pok. 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud A, pok. 121.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.