Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-07
Zielona Góra: SERWIS TECHNICZNY DRUKAREK
Numer ogłoszenia: 94453 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze, ul. Kupiecka 65, 65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3294200, fax 068 3244213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SERWIS TECHNICZNY DRUKAREK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis dotyczy drukarek zainstalowanych w Oddziale ZUS w Zielonej Górze i podległych jednostkach terenowych:Oddział w Zielonej Górze ul. Kupiecka 65 i Wyspiańskiego 15B, Inspektorat w Nowej Soli ul. Kościuszki 29, Inspektorat w Świebodzinie ul. Sikorskiego 42, Inspektorat w Żarach ul. Lotników 1a, Inspektorat w Krosnie Odrzańskim ul. Obrońców Stalingradu 1, Biuro Terenowe w Gubinie ul. Słowackiego 2, Biuro Terenowe we Wschowie ul. Pocztowa 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przemieszczenia sprzętu pomiędzy swoimi siedzibami. Zmiany w lokalizacji sprzętu nie będą powodować żadnych zmian w opłatach z tytułu wykonywania tej umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby sprzętu objętego czynnościami wynikającymi z tej umowy. W zakres serwisu technicznego drukarek wchodzą następujące czynności: jeden przegląd prewencyjny i konserwacja, nielimitowana liczba napraw, dostawa części zamiennych,gotowość do interwencji serwisowej. Warunki realizacji: zamawiający wymaga udzielenia, co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na wykonane prace i co najmniej 6 miesięcy gwarancji na wymienione części, do wymiany stosowane będą przede wszystkim części fabrycznie nowe, dopuszczone przez producenta drukarek .W przypadku braku na rynku nowych części z powodu przestarzałego typu drukarki, dopuszcza się części regenerowane (z odzysku) po uprzednim uzgodnieniu z przedstawicielem zamawiającego, przy czym okres gwarancji musi być zabezpieczony jak dla części nowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655), wykonali bądź wykonują co najmniej jedną umowę serwisową w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie serwisu technicznego drukarek przez okres minimum jednego roku, posiadają certyfikat ISO 9001 lub równoważny w zakresie usług serwisowych, Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: wypełniony formularz ofertowy, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, wykaz wykonanych lub wykonywanych umów w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania na świadczenie serwisu technicznego drukarek przez okres minimum jednego roku, oraz dokumenty potwierdzające wykonanie usługi z należytą starannością, certyfikat ISO 9001 lub inny równoważny dokument w zakresie usług serwisowych, okres i warunki gwarancji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział ZUS w Zielonej Górze Samodzielny Referat Zamówień Publicznych ul. Kupiecka 65, pokój 301 65-426 Zielona Góra.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Oddział ZUS w Zielonej Górze Samodzielny Referat Zamówień Publicznych ul. Kupiecka 65, pokój 301 65-426 Zielona Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie diagnozy stanu sektora ekonomii społecznej w Województwie lubuskim
- LA.261.37.2025 Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
- Zakup paliw płynnych do środków transportu Urzędu Miasta Zielona Góra, dokonywany w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ NA ROZBUDOWĘ OBWODNICY STAREGO I NOWEGO KISIELINA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 282
- NZ.261.79.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego.
- Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i drogowego poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw na terenie Miasta Zielona Góra - Majątek Miasta
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





