Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: ustawienie i naprawa uszkodzonych barier energochłonnych typ SP 09/4 na drogach krajowych nr 16, 59 i 63 w Rejonie Giżycko Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, do kontaktów: inż. Iwona Bujak, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, fax (089) 527 35 36, 5272307, e-mail: ibujak@olsztyn.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.olsztyn.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie Rejon w Giżycku, Tomasz Ramotowski - sprawy techniczne Elżbieta Siwoszek - sprawy proceduralne, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 429 9150, fax 087 429 9160, e-mail: esiwoszek@olsztyn.gddkia.gov.pl, www.olsztyn.gddkia.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ustawienie i naprawa uszkodzonych barier energochłonnych typ SP 09/4 na drogach krajowych nr 16, 59 i 63 w Rejonie Giżycko. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi krajowe nr 16, 59 i 63 na terenie Rejonu Giżycko. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: ustawienie barier energochłonnych SP 09/4 w ilości 144mb, naprawa uszkodzonych barier energochłonnych w ilości około 400mb, ręczna ścinka poboczy około 100m2 i uzupełnienie korpusu drogowego pospółką w ilości około 50 m3. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 19.02.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: A. Warunki ogólne A.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. A.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt A.1. musi spełniać każdy z Wykonawców co do art.24 ust.1 i 2 za wyjątkiem ust.1 pkt. 10. B. Warunki szczegółowe, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp B.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 50 000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt B.1. spełniają łącznie. B.2.Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, tj. Kierownik budowy: ilośc osób-1osoba; całkowite doświadczenie (posiadanie uprawnień w latach-liczone wstecz od terminu(miesiąca)składania ofert)-uprawnienia w specjalności drogowej lub bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane po 7.07.1994r. do 11.07.2003r.- min. 3 lata. Osoby do kierowania ruchem iloś osób 2 posiadające aktualne zaświadczenie do kierowania ruchem.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt B.2. B.3.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował, jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zamówienia, tj. przed 17.01.2007 ustawił najmniej 1 000mb barier stalowych ochronnych. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt B.3. B.4.Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia /nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt A. Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): A.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszego Rozdziału. A.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt B. Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): B.1 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00złotych B.2 Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (\Potencjał kadrowy\). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt B.2. wraz z kopią uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) osoby wyznaczonej na stanowisko kierownika budowy.Kopia aktualnych zaświadczeń do kierowania ruchem dla osób wyznaczonych na stanowisko do kierowania ruchem. B.3Informację o doświadczeniu Wykonawcy Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.3. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: C.1 dokument wymieniony w pkt A.1. winien być złożony przez każdego z Wykonawców. C.2 dokumenty wymienione w pkt A.2.- winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. C.3 dokumenty wymienione w pkt B.1 - B.3 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnianie warunku. C.4 Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.gddkia.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.02.2007, godzina 10:10, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie Rejon w Giżycku ul. Węgorzewska 4, pok. nr 5.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.01.2007.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
- Dostawa systemu produkcji wideo z panelem sterowania (Vizrt TriCaster TC410 Plus i Vizrt TriCaster Flex) na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
- Ustawienie barieroporęczy BSL/1,3/2,00 przy drodze wojewódzkiej Nr 678 Białystok- Sokoły- Wysokie Mazowieckie w km 7+300.
- Przebudowa i rozbudowa dojazdów stanowiących drogę powiatową nr 1954B wraz z przebudową i rozbudową obiektu mostowego nr JNI 01028678 w m. Podosie
- Budowa dwóch odcinków dróg gminnych w miejscowości Studzienki w gminie Kcynia - drogi gminnej nr 090415C od km 1+660 do km 3+909 oraz drogi gminnej nr 090443 od km 0+000 do km 0+065
- Zagospodarowanie terenu wraz z wykonaniem placu zabaw przy budynku żłobka w Aleksandrowie dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
więcej: Wznoszenie barier drogowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





