eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowodostawa materiałów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-23

Legionowo: dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 94349 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski , ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie ofert częściowe i obejmuje: 1) Pierwsza oferta częściowa: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Legionowie przy ul. Sikorskiego 11, pokój 421 na IV piętrze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość artykułów biurowych określa formularz oferty częściowej nr 1 -załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Druga oferta częściowa : Przedmiotem zamówienia jest systematyczna (średnio raz w miesiącu) dostawa papieru ksero i do urządzeń drukarskich, dla Starostwa Powiatowego w Legionowie z siedzibą przy ul. Sikorskiego 11, IV piętro. Szczegółowy opis przedmiotu zmawówienia, zawierający rodzaj i ilość papieru do urządzeń drukarskich określa formularz oferty nr 2 -załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) artykuły będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień przesłanych faxem, lub e-mailem ( dopuszcza się składanie zamówień telefonicznie). 2) Wykonawca dostarcza zamówione artykuły swoim transportem, w ciągu 5 dni do siedziby Zamawiającego, w godzinach 9.00-15.00, poniedziałek-piątek; 3) Wykonawca na dostarczone produkty udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego; 4) dostarczone materiały muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości. 5) w przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca, zobowiązany będzie do jego wymiany , na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 5 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji; 6) Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów biurowych wskazane w formularzu ofert są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którymi Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty aczkolwiek łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • dostawa materiałów biurowych do 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania doświadczenia, Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed dniem składania ofert przynajmniej jedną dostawą na materiały biurowe i papier do urządzeń drukarskich, odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości zamówienia na kwotę równą lub przekraczając 50 000 złotych dla dwóch ofert częściowych, a do jednej oferty częściowej minimum 25 000 zł jednorazowo lub w ciągu danego roku kalendarzowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej o wartości sumy gwarancyjnej minimum 50.000 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zaakceptowany (parafowany) wzór umowy przez Wykonawcę, oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub neutralne dla Stron umowy, 2) gdy konieczność zmiany umowy jest spowodowana okolicznościami, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy, a jednocześnie za wystąpienie tych okoliczności nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, 3) w razie zmiany wysokości stawki VAT Strony dokonują zmiany uwzględniającej nową wysokość tej stawki, 4) zgodnie z art. 145 ustawy - w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może zażądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-legionowski.pl zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie na IV piętrze pokój nr 419 w cenie 20,00 PLN po uprzednim uzgodnieniu tel. 22/784 08 72.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria na parterze Starostwa Powiatowego w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: oferta częściowa nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów biurowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: oferta częściowa nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa papieru ksero i do urządzeń drukarskich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.