eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Poznań: Dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych
Numer ogłoszenia: 94320 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14292 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8463819, faks 61 8463820.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych oraz materiałów eksploatacyjnych: fabrycznie nowych tonerów do telefaksów, kserokopiarek, drukarek i akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia: 1) Część 1 - artykuły biurowe i piśmiennicze, 2) Część 2 - materiały eksploatacyjne: fabrycznie nowe tonery do telefaksów, kserokopiarek, drukarek i akcesoria komputerowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań Zamawiającego został określony w załączniku nr 6 i nr 7 stanowiącym integralną część SIWZ. 4. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczanego przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy tj. wykonany z nowych elementów, wcześniej nieużywanych, nieregenerowanych ani nieprefabrykowanych, bez śladów uszkodzenia, nieposiadających żadnych elementów pochodzących z recyklingu, czy też elementów wcześniej używanych, czy modyfikowanych, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia przewidziana jest do budynków Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Kościelnej 37, Wawrzyńca 3, Wawrzyńca 3a i b, Wawrzyńca 11 oraz Oddziałów Zamiejscowych: w Kaliszu, ul. Serbinowska 5, Koninie, ul. Zakładowa 4, Lesznie, ul. Śniadeckich 5 oraz Pile, al. Niepodległości 24. 7. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż odpowiada on określonym normom lub specyfikacjom technicznym (atesty, certyfikaty itp.). 8. Wykonawca zapewnia: 8.1. dokonywanie zamówień za pośrednictwem faksu - Zamawiający pozostawia u siebie potwierdzenie wysłania zamówienia, 8.2. przyjmowanie zamówień w godz. od 7:30 do godz. 15:30, od poniedziałku do piątku, 8.3. dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby jednostki, która złożyła zamówienia, w nieprzekraczalnych terminach: a) w Poznaniu - zamówienie zgłoszone do godz. 10:00 w tym samym dniu do godz. 15:00, - zamówienie zgłoszone po godz. 10:00 w dniu następnym najpóźniej do godz. 10:00, b) w oddziałach zamiejscowych w Pile, Lesznie, Kaliszu i Koninie - zamówienie zgłoszone do godz. 10:00 w ciągu dwóch dni do godz. 10:00, - zamówienie zgłoszone po godz. 10:00 w ciągu dwóch dni najpóźniej do godz. 15:00 9. Ilości wskazane w załącznikach: nr 6 do nr 9 do SIWZ mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w Formularzach cenowych. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Równoważny produkt winien być określony z nazwy i poprzez podanie producenta. Równoważność oferowanego produktu Wykonawca obowiązany jest wykazać poprzez wskazanie w przedkładanej ofercie właściwości produktu zamiennego (opis techniczno-użytkowy). 10.1. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty fabrycznie nowe, zgodnie z zapisem w ust. 5. 10.2. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych produktów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze, jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności zagwarantowana winna być nie gorsza jakość wydruku, pojemność, wydajność. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu-tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. 10.3. Produkty równoważne winny posiadać gwarancję nie krótszą niż produkty -oryginalne- tego samego rodzaju. Jeśli oryginalny produkt posiada rozszerzoną gwarancję producenta tj. taką, której termin liczony jest od momentu zainstalowania w urządzeniu przed upływem terminu wskazanego na opakowaniu, produkt równoważny musi posiadać gwarancję udzieloną na tej samej zasadzie. 10.4. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych produktów równoważnych. 10.5. Wykonawca musi zagwarantować, że w przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem produktów równoważnych, pokryje koszt naprawy uszkodzonego sprzętu lub dokona wymiany sprzętu na nowy na swój koszt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Pomocy Technicznej PO KL, budżetu WORP.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Artykuły biurowe i piśmiennicze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RODAN Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 197177,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 157600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 157600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 223913,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.