eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopaneprzegląd techniczny sprzętu medycznego-A.ZP/3/10

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-06

Zakopane: przegląd techniczny sprzętu medycznego-A.ZP/3/10
Numer ogłoszenia: 94174 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80040 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego, ul. Gładkie 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015045, faks 018 2014632.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przegląd techniczny sprzętu medycznego-A.ZP/3/10.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu oraz aparatury medycznej firmy Olympus znajdujących się w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Szpitalu Chorób Płuc w Zakopanem. Przedmiotowa usługa obejmuje: - wykonanie planowych przeglądów, okresowych konserwacji oraz bieżących napraw zgodnie z zaleceniami producenta aparatury dla urządzeń wymienionych w zał. nr 1 do zaproszenia, - sprawdzenie instalacji, - ustawienie ( regulację) wymaganych przez producenta parametrów, - nadzór techniczny nad powierzonym sprzętem, - zapewnienie utrzymania aparatów w stanie pełnej sprawności technicznej, - informowanie na bieżąco Zamawiającego o stanie technicznym aparatu oraz o warunkach prawidłowej obsługi - wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu ( paszportu technicznego) wykonanych czynności, - sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy, - umożliwienie stałego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą z możliwością konsultacji telefonicznych. Zakończenie usługi przeglądu powinno nastąpić w terminie max 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku wyłączenia aparatu/ urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie/ urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne- nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy- nie używać. W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, w tym dojazd lub koszt transportu ( koszt przesyłki) aparatury. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta aparatury, sprzętu, obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P. Poż. . Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności wykonania usługi serwisowej w siedzibie Wykonawcy, ewentualny transport aparatów i sprzętu ma być wkalkulowany w cenę usługi i Zamawiający nie ponosi kosztów tego transportu. Usługi serwisowe Wykonawca wykonywać będzie na mocy pisemnego zlecenia Zamawiającego- zgodnie z zaleceniami producenta aparatury i sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności konserwacyjnych i przeglądowych zgodnie z przyjętym harmonogramem wynikającym z właściwości danego sprzętu/ aparatury, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Administracji Zamawiającego z podaniem przewidywanych kosztów. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kosztów przez Kierownika Zamawiającego z uwzględnieniem kosztów roboczogodziny i dojazdu podanych podczas negocjacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OLYMPUS POLSKA Spółka z o.o., ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56672,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63543,46

  • Oferta z najniższą ceną: 63543,46 / Oferta z najwyższą ceną: 63543,46

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotowa usługa może być zrealizowana tylko przez jedynego Wykonawcę tj. firmę Olympus Polska z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze- art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a PZP. Szpital posiada sprzęt endoskopowy, myjnie automatyczne, źródła światła, procesory firmy Olympus. Zgodnie z oświadczeniem firmy Olympus Polska Sp. z o.o., jest ona na terenie Polski wyłącznym i upoważnionym przedstawicielem oraz dystrybutorem firmy Olympus Co. Ltd na sprzedaż i serwis ww. sprzętu. Posiada swoje własne, autoryzowane serwisy, których odpowiednio przeszkoleni serwisanci potrafią w sposób właściwy dokonywać napraw i innych czynności serwisowych tego typu sprzętu, bez utraty przez Zamawiającego prawa do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. Ponadto na rynku nie ma innych wykonawców zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, na co wskazały również przeprowadzone w roku ubiegłym 3 postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. Tym samym przesłanka zastosowania trybu z wolnej ręki jest spełniona.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.