To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-06
Zakopane: przegląd techniczny sprzętu medycznego-A.ZP/3/10
Numer ogłoszenia: 94174 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80040 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego, ul. Gładkie 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015045, faks 018 2014632.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przegląd techniczny sprzętu medycznego-A.ZP/3/10.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu oraz aparatury medycznej firmy Olympus znajdujących się w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Szpitalu Chorób Płuc w Zakopanem. Przedmiotowa usługa obejmuje: - wykonanie planowych przeglądów, okresowych konserwacji oraz bieżących napraw zgodnie z zaleceniami producenta aparatury dla urządzeń wymienionych w zał. nr 1 do zaproszenia, - sprawdzenie instalacji, - ustawienie ( regulację) wymaganych przez producenta parametrów, - nadzór techniczny nad powierzonym sprzętem, - zapewnienie utrzymania aparatów w stanie pełnej sprawności technicznej, - informowanie na bieżąco Zamawiającego o stanie technicznym aparatu oraz o warunkach prawidłowej obsługi - wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu ( paszportu technicznego) wykonanych czynności, - sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy, - umożliwienie stałego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą z możliwością konsultacji telefonicznych. Zakończenie usługi przeglądu powinno nastąpić w terminie max 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku wyłączenia aparatu/ urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie/ urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne- nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy- nie używać. W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, w tym dojazd lub koszt transportu ( koszt przesyłki) aparatury. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta aparatury, sprzętu, obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P. Poż. . Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności wykonania usługi serwisowej w siedzibie Wykonawcy, ewentualny transport aparatów i sprzętu ma być wkalkulowany w cenę usługi i Zamawiający nie ponosi kosztów tego transportu. Usługi serwisowe Wykonawca wykonywać będzie na mocy pisemnego zlecenia Zamawiającego- zgodnie z zaleceniami producenta aparatury i sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności konserwacyjnych i przeglądowych zgodnie z przyjętym harmonogramem wynikającym z właściwości danego sprzętu/ aparatury, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Administracji Zamawiającego z podaniem przewidywanych kosztów. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kosztów przez Kierownika Zamawiającego z uwzględnieniem kosztów roboczogodziny i dojazdu podanych podczas negocjacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OLYMPUS POLSKA Spółka z o.o., ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56672,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63543,46
Oferta z najniższą ceną: 63543,46 / Oferta z najwyższą ceną: 63543,46
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowa usługa może być zrealizowana tylko przez jedynego Wykonawcę tj. firmę Olympus Polska z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze- art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a PZP. Szpital posiada sprzęt endoskopowy, myjnie automatyczne, źródła światła, procesory firmy Olympus. Zgodnie z oświadczeniem firmy Olympus Polska Sp. z o.o., jest ona na terenie Polski wyłącznym i upoważnionym przedstawicielem oraz dystrybutorem firmy Olympus Co. Ltd na sprzedaż i serwis ww. sprzętu. Posiada swoje własne, autoryzowane serwisy, których odpowiednio przeszkoleni serwisanci potrafią w sposób właściwy dokonywać napraw i innych czynności serwisowych tego typu sprzętu, bez utraty przez Zamawiającego prawa do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. Ponadto na rynku nie ma innych wykonawców zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, na co wskazały również przeprowadzone w roku ubiegłym 3 postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. Tym samym przesłanka zastosowania trybu z wolnej ręki jest spełniona.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywne dostawy kawy i herbaty wraz z zapewnieniem serwisu ekspresów do kawy i lodówek na mleko dla Zamawiającego
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem na rok 2026
- Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych
- Świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu Zamawiającemu - na okres obowiązywania umowy - oprogramowania komputerowego do prowadzenia wielokanałowej sprzedaży biletów wstępu
- Dostawa wyposażenia do cyfrowej reprodukcji i digitalizacji materiałów fotograficznych.
- Ochrona fizyczna obiektu TPN Kuźnice oraz monitorowanie obiektów TPN w roku 2026
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna w 2026 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Prowadzenie i obsługa Ośrodka Rehabilitacji dzikich ptaków i ssaków "Przytulisko" oraz wolier przejściowych, edukacyjno-pokazowych w Silvarium".
- Kompleksowa obsługa zasilania, filtracji, uzdatniania wody i wentylacji w obiektach Pływalni Miejskiej Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2026 roku
- Modernizacja systemu uszczelnienia poprzez wymianę osprzętu czterech poduszek dużego dachu membranowego ETFE z przeglądem pozostałych poduszek oraz naprawą drobnych uszkodzeń i ubytków
- Zadanie 1 i 2: Świadczenie usług montażu, napraw i konserwacji, demontażu dekoracji świątecznej na budynkach Urzędu Miasta, Arena oraz na terenie miasta Legionowo
- Wykonanie przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego znajdującego się na wyposażeniu Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





