To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-23
Inowrocław: Dożywianie dzieci w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Inowrocław w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 94171 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42805 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3570251, faks 052 3540490.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Inowrocław w 2011 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w szkołach polegające na przygotowaniu i dostarczeniu gorących posiłków dzieciom i młodzieży szkolnej w ośmiu szkołach w tym w trzech z nich łącznie z naczyniami jednorazowymi i ze sztućcami jednorazowymi,posiadającymi wymagane atesty dopuszczające do wykorzystania w żywieniu ludzi. Liczba posiłków może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb zamawiającego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie ilości posiłków. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedzialku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 01 marca 2011 r. do 31 grudnia 2011 r, z uwzględnieniem przerw w nauce (przerwa wakacyjna, ferie zimowe, przerwy świąteczne itp.). Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem to ok. 207 (liczba ta w trakcie roku 2011 może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu). Dzienna szacunkowa ilość posiłków to 207 porcji, w następujących szkołach: Gimnazjum w Żalinowie 21 porcje + naczynia jednorazowe Gimnazjum w Sławęcinku 32 porcje Szkoła Podstawowa w Tupadłach 22 porcje + naczynia jednorazowe Szkoła Podstawowa w Turzanach 17 porcji Szkoła Podstawowa w Górze 17 porcji + naczynia jednorazowe Szkoła Podstawowa w Łojewie 25 porcje Szkoła Podstawowa w Jaksicach 53 porcje Szkoła Podstawowa w Orłowie 20 porcje ------------------------------------------------------------------------ Łącznie 207 porcji. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. Wykonawca będzie dostarczać posiłki własnym transportem, na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca poniesie koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. Wykonawca zadba o czystość termosów, w których odbywać się będzie transport posiłków. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru następnego dnia zużytych naczyń i sztućców jednorazowych oraz odpadków. Jadłospis musi obejmować: zupę z bułką dwa razy w tygodniu, dwa razy danie mięsne z surówką i raz danie jarskie. Jedna porcja zupy musi posiadać objętość min. 400 ml. Jedna porcja drugiego dania musi posiadać gramaturę nie mniejszą niż 400 gramów, w tym mięso - 100 gramów i surówka - 100 gramów oraz ziemniaki, ryż, kasza lub makaron. Jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi, naleśniki z serem lub krokiety - w ilości 400 gramów. Przed rozpoczęciem każdego tygodnia szkoły otrzymają jadłospis na następny tydzień. Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu jednego tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego dania lub zupy. Kaloryczność każdego posiłku nie może być mniejsza niż 500 kcal. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki zarówno pod względem higienicznym jak i kalorycznym. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w obowiązujących przepisach oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę. Godziny dostarczania posiłków Wykonawca ustali z Dyrektorami poszczególnych szkół. Szacunkowa ilość posiłków w roku 2011- ok. 34.155 porcji. Jest to ilość szacunkowa i może ulegać zmianom w zależności od występujących w tym zakresie potrzeb. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1, pkt. 6 i 7 ustawy prawo zamówień publicznych...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Disco Bar Michał Dombrzalski, Przysiersk 74, 86-122 Bukowiec, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143518,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 101098,80
Oferta z najniższą ceną: 101098,80 / Oferta z najwyższą ceną: 153697,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Wycena nieruchomości na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych - II
- Usługa wykonania dokumentacji projektowej bloku operacyjnego w ramach pozyskania środków inwestycyjnych ze środków finansowania zewnętrznego pn." Modernizacja, Rozbudowa Bloku Operacyjnego
- Dostawa protez głosowych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Świadczenie usług pocztowych.
- Przebudowa pętli autobusowej wraz z infrastrukturą techniczną, rozbiórką i budową obiektów budowlanych oraz montażem instalacji fotowoltaicznej, zlokalizowanej przy ul. Mątewskiej w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Królowej Bony Sforzy w Obrubnikach
- "Świadczenie usług żywienia na potrzeby Żłobka Miejskiego w Bisztynku, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bisztynku oraz Oddziału Przedszkolnego i Szkoły Podstawowej w Sątopach"
- Świadczenie usług cateringowych - przygotowanie i dostawa obiadów do stołówki szkolnej w Sportowej Szkole Podstawowej im. Ferdynanda Mareckiego w Supraślu w I semestrze w roku szkolnym 2025/2026
- Zapewnienie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 6 w Stargardzie w roku szkolnym 2025/2026
- Usługa cateringowa na miesiące 07.2025-12.2025 polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu gotowych posiłków dla oddziałów przedszkolnych oraz uczniów
- Przygotowanie posiłków w stołówce szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 16 Zabrzu w roku szkolnym 2025/2026 dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 i wychowanków Przedszkola nr2 w Zabrzu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.