Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-15
Bielsko - Biała: Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej. Znak sprawy: 13/D/2016/PN
Numer ogłoszenia: 94170 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej , ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko - Biała, woj. śląskie, tel. 33 816 43 70, faks 33 816 44 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej. Znak sprawy: 13/D/2016/PN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w ramach wyodrębnionych pakietów, leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 5 do siwz. 2. Przez dostawę zamawiający rozumie cykliczne dostawy leków w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z zamówieniami zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. Dostawy odbywać się będą w ustalonych każdorazowo z Wykonawcą terminach, w dni robocze w godzinach 8:00 - 12:00. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącego się przy ul. Wyzwolenia 18 oraz do magazynu Działu Farmacji Szpitalnej mieszczącego się przy ul. Wyspiańskiego 21, zgodnie z adresem wskazanym w zamówieniu. Zamawiający będzie dokonywał zamówień leków w formie zamówień planowych i tzw. zamówień na cito. Dostawy planowe winny być zrealizowane przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili złożenia zamówienia, za wyjątkiem asortymentu ujętego w pakiecie nr 4, którego czas dostawy nie może przekroczyć 8 godzin od chwili złożenia zamówienia oraz za wyjątkiem leków z importu docelowego, których czas dostawy nie może być dłuższy niż 21 dni od chwili złożenia przez zamawiającego Wykonawcy zapotrzebowania na sprowadzenie z zagranicy produktu leczniczego. W przypadku zamówień leku na ratunek tzw. dostaw na cito (z wyłączeniem pakietu nr 4 oraz leków z importu docelowego) czas dostawy nie może być dłuższy niż 12 godzin od chwili złożenia zamówienia przez zamawiającego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.04.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku zamawiający wymaga złożenia: a) aktualnej koncesji lub zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego albo ministra właściwego do spraw zdrowia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej oraz, w przypadkach uzasadnionych przedmiotem zamówienia, dodatkowego właściwego aktualnego zezwolenia na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi i prekursorami grupy I-R. Ocena spełnienia określonego wyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę wyżej określonych dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia w/w warunku wg zasady spełnia (+) / nie spełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku zamawiający wymaga złożenia: wykazu wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są: - w przypadku, gdy podmiotem na rzecz, którego wykonane były zamówienia wskazane w wykazie nie był Zamawiający poświadczenie wydane przez ten podmiot, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia oświadczenie Wykonawcy, - w przypadku gdy podmiotem, na rzecz którego były wcześniej wykonane zamówienia wskazane w wykazie był Zamawiający wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej dwóch zamówień na dostawę leków. Ocena spełnienia określonego wyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę wyżej określonych dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia w/w warunku wg zasady spełnia (+) / nie spełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy dla wybranego pakietu - wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do siwz. 2. Stosowne oświadczenie potwierdzające, że oferowane leki będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne posiadają aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego - nie dotyczy leków z importu docelowego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt. 5 rozdz. VI siwz a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 3. W przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b) ustawy pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zdolności finansowe lub ekonomiczne) na potrzeby wykonania zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1.3. - 1.5. rozdz. V siwz winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie, natomiast warunek określony w pkt. 1.2. niniejszego rozdz. winien spełniać Wykonawca, który będzie faktycznie realizował tą część zamówienia. 6. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie (pkt 1.1a w/w rozdziału specyfikacji istotnych warunków zamówienia ) o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1.6 a),b),c) oraz d) rozdz. V specyfikacji istotnych warunków zamówienia powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2a) ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, a szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, jeżeli Zamawiający wykaże za pomocą dowolnych środków dowodowych. 8. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 1.7.a) - d) rozdz. V specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 9. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Stosowne oświadczenie potwierdzające, że faktury będą składane w formie wymaganej przez Zamawiającego. 11. Informacja potwierdzająca, że istniejące, wykazane przez Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - w przypadku Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej a składających odrębne oferty. 12. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy dla wybranego pakietu w formie pisemnej i elektronicznej (płyta CD) - wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin płatności za wystawioną fakturę VAT - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - projekt umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bielsko.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO. Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 10:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO. Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określa zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularz asortymentowo - cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określa zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularz asortymentowo - cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określa zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularz asortymentowo - cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określa zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularz asortymentowo - cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określa zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularz asortymentowo - cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określa zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularz asortymentowo - cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określa zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularz asortymentowo - cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określa zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularz asortymentowo - cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określa zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularz asortymentowo - cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określa zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularz asortymentowo - cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określa zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularz asortymentowo - cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określa zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularz asortymentowo - cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określa zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularz asortymentowo - cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określa zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularz asortymentowo - cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określa zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularz asortymentowo - cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określa zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularz asortymentowo - cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określa zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularz asortymentowo - cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: określa zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularz asortymentowo - cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
INNE PRZETARGI BIELSKO - BIAŁA
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Komorowice Śląskie w Bielsku-Białej w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap IX/2024
- Dostawa leków gotowych dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Budowa garażu dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego w Jasienicy
- Dostawa zestawu składającego się ze skanera 3D, oprogramowania do inżynierii odwrotnej oraz dedykowanej mobilnej stacji roboczej w ramach projektu EDIH SILESIA.
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I DROBNEGO JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW
więcej: przetargi BIELSKO - BIAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Dostawy leków do znieczulenia wraz z dzierżawą parowników dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
- Dostawa leków w podziale na 3 pakiety do ROPS Branice.
- 34/24 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę leków
- Dostawa leków - postępowanie uzupełniające
- Dostawa różnych produktów farmaceutycznych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice -Zdrój Sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach - Zdroju
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.