To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-08
Warszawa: Zakup usług polegających na organizacji szkolenia w województwie zachodniopomorskim z zakresu prawidłowego funkcjonowania LGD, w dniach 29-30 listopada 2012 r.
Numer ogłoszenia: 94136 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 434094 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na organizacji szkolenia w województwie zachodniopomorskim z zakresu prawidłowego funkcjonowania LGD, w dniach 29-30 listopada 2012 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zapewni: a) kompleksową organizację i realizację szkolenia; b) nabór 30 uczestników szkolenia, z co najmniej pięciu Lokalnych Grup Działania z terenu województwa zachodniopomorskiego (nie więcej niż 6 uczestników z tej samej LDG) oraz informowanie potencjalnych uczestników o szkoleniu i jego szczegółach (transport na miejsce szkolenia uczestnicy zapewniają we własnym zakresie); c) opracowanie i realizację szczegółowego programu dwudniowego szkolenia w oparciu o ramowy program szkolenia stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ; d) salę szkoleniową dla 30 osób w godzinach określonych programem szkolenia, w odległości nie większej niż 500 m od miejsca zakwaterowania, wyposażoną co najmniej w rzutnik oraz ekran do prezentacji multimedialnych; e) obsługę cateringową szkolenia na terenie obiektu szkoleniowego lub w odległości nie większej niż 200 m od ww. obiektu, dla 30 uczestników, zgodnie z programem szkolenia, o którym mowa w punkcie c), w szczególności: kawa/herbata/woda/ciastka w czasie przerw, obiad dwudaniowy z napojami, kolacja z napojami; f) co najmniej 3 wykładowców do prowadzenia szkolenia, z wykształceniem wyższym oraz posiadających co najmniej 6-letnie doświadczenie zawodowe adekwatne do programu szkolenia, w tym doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 3 (trzech) szkoleń lub seminariów dla organizacji pozarządowych, w okresie ostatnich 3 lat. g) nocleg ze śniadaniem dla 30 uczestników w hotelu lub obiekcie agroturystycznym na terenie województwa zachodniopomorskiego, w pokojach 1,2 lub 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy program szkolenia, o którym mowa w punkcie c) oraz listę wykładowców najpóźniej na 7 dni przed terminem szkolenia. Zamawiający w ciągu 4 dni roboczych zaakceptuje lub zgłosi uwagi do przedstawionego programu szkolenia oraz listy wykładowców, wyznaczając odpowiedni termin do ich uwzględnienia. Wszystkie materiały powstałe w związku z realizacją zamówienia, w szczególności program szkolenia, a także prezentacje lub treści, abstrakty, konspekty przygotowane przez wykładowców dla uczestników muszą być opatrzone logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 5 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dobre Gminy, Grniczna 24 A, 72-003 Dobra, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10125,40
Oferta z najniższą ceną: 10125,40 / Oferta z najwyższą ceną: 10125,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i zapewnienia sal szkoleniowo-dydaktycznych podczas wyjazdu realizowanego w ramach działania pn. "Kluby Małopolskiej Pieczy Rodzinnej" postępowanie nr 2
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie województwa wielkopolskiego związanych z przedsięwzięciem pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
- Usługi społeczne - Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) garnizonu mazowieckiego
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





