eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup usług polegających na organizacji szkolenia w województwie zachodniopomorskim z zakresu prawidłowego funkcjonowania LGD, w dniach 29-30 listopada 2012 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Warszawa: Zakup usług polegających na organizacji szkolenia w województwie zachodniopomorskim z zakresu prawidłowego funkcjonowania LGD, w dniach 29-30 listopada 2012 r.
Numer ogłoszenia: 94136 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 434094 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na organizacji szkolenia w województwie zachodniopomorskim z zakresu prawidłowego funkcjonowania LGD, w dniach 29-30 listopada 2012 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zapewni: a) kompleksową organizację i realizację szkolenia; b) nabór 30 uczestników szkolenia, z co najmniej pięciu Lokalnych Grup Działania z terenu województwa zachodniopomorskiego (nie więcej niż 6 uczestników z tej samej LDG) oraz informowanie potencjalnych uczestników o szkoleniu i jego szczegółach (transport na miejsce szkolenia uczestnicy zapewniają we własnym zakresie); c) opracowanie i realizację szczegółowego programu dwudniowego szkolenia w oparciu o ramowy program szkolenia stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ; d) salę szkoleniową dla 30 osób w godzinach określonych programem szkolenia, w odległości nie większej niż 500 m od miejsca zakwaterowania, wyposażoną co najmniej w rzutnik oraz ekran do prezentacji multimedialnych; e) obsługę cateringową szkolenia na terenie obiektu szkoleniowego lub w odległości nie większej niż 200 m od ww. obiektu, dla 30 uczestników, zgodnie z programem szkolenia, o którym mowa w punkcie c), w szczególności: kawa/herbata/woda/ciastka w czasie przerw, obiad dwudaniowy z napojami, kolacja z napojami; f) co najmniej 3 wykładowców do prowadzenia szkolenia, z wykształceniem wyższym oraz posiadających co najmniej 6-letnie doświadczenie zawodowe adekwatne do programu szkolenia, w tym doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 3 (trzech) szkoleń lub seminariów dla organizacji pozarządowych, w okresie ostatnich 3 lat. g) nocleg ze śniadaniem dla 30 uczestników w hotelu lub obiekcie agroturystycznym na terenie województwa zachodniopomorskiego, w pokojach 1,2 lub 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy program szkolenia, o którym mowa w punkcie c) oraz listę wykładowców najpóźniej na 7 dni przed terminem szkolenia. Zamawiający w ciągu 4 dni roboczych zaakceptuje lub zgłosi uwagi do przedstawionego programu szkolenia oraz listy wykładowców, wyznaczając odpowiedni termin do ich uwzględnienia. Wszystkie materiały powstałe w związku z realizacją zamówienia, w szczególności program szkolenia, a także prezentacje lub treści, abstrakty, konspekty przygotowane przez wykładowców dla uczestników muszą być opatrzone logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 5 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dobre Gminy, Grniczna 24 A, 72-003 Dobra, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10125,40

  • Oferta z najniższą ceną: 10125,40 / Oferta z najwyższą ceną: 10125,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.