Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-14
Zawiercie: sukcesywna dostawa materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 9412 - 2016; data zamieszczenia: 14.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego , ul. Piłsudskiego 80, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6722011, faks 32 6710614.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlazawiercie.jur.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa materiałów budowlanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa materiałów budowlanych według 4 pakietów.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.00.00-1, 44.80.00.00-8, 31.68.20.00-0, 31.50.00.00-1, 44.11.22.00-0, 44.22.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- Pakiet I dla poz. 21, 22, 23, 24 i 257 atesty higieniczne potwierdzające dopuszczenie do stosowania oferowanych materiałów w obiektach służby zdrowia, dla poz.21, 22, 23, 24 i 257 karty techniczne z parametrami produktu potwierdzające wymagane parametry - Pakiet III dla poz.1 i 2 karty techniczne z parametrami produktu potwierdzające wymagane parametry - pakiet IV Dla poz.1, 2, 3, 4 i 5 karty techniczne z parametrami produktu potwierdzające wymagane parametry
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych z ofertą. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - termin dostaw - 2
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian w umowie w przypadku: - wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, np. zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrzeżeniem, że zmiana ta wchodzi w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę, - sposobu konfekcjonowania produktu przez producenta, - zmiany numerów katalogowych produktów, - obniżenia cen.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zlazawiercie.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego 42-400 Zawiercie ul.Piłsudskiego 80.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2016 godzina 09:30, miejsce: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego 42-400 Zawiercie ul.Piłsudskiego 80 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały ogólnobudowlane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.80.00.00-8, 44.11.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły elektryczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.20.00-0, 31.50.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oprawy oświetleniowe ledowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1, 31.68.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stolarka drzwiowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostaw - 2
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Zawiercie.
- Zakup narzędzia do wieloskładnikowego logowania, szczególnie połączeń zewnętrznych VPN
- "Przebudowa wiaduktów na terenie powiatu zawierciańskiego - 2 zadania"
- Część 1: Termomodernizacja przy ul. Aptecznej 1. Część 2: Termomodernizacja przy ul. Szkolnej 17. Poprawa efektywności energ. oraz warunków sanit. budynków wielorodzinnych w zasobach g. Zawiercie.
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku w celu dostosowania pomieszczeń na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Centrum Usług Społecznych (CUS) oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób z niepełnosprawnością
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie etapu I wymiany instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie ledowe w budynku Instytutu Psychologii UJ przy ul. Ingardena 6 w Krakowie.
- Dostawa sprzętu, materiałów i środków niezbędnych do działań w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup i dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby branżowego centrum umiejętności w Zgorzelcu.
- ZZP.260.1.43.2025 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-5.
- Dostawa farb rozpuszczalnikowych i mas chemoutwardzalnych - zamówienie udzielane w częściach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





