eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE SYSTEMU TELEKOMUNIKACYJNEGO ZINTEGROWANEGO Z DGT MILLENIUM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Warszawa: DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE SYSTEMU TELEKOMUNIKACYJNEGO ZINTEGROWANEGO Z DGT MILLENIUM
Numer ogłoszenia: 94103 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, fax 022 6037642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warzszawa.policja.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://zamowienia.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE SYSTEMU TELEKOMUNIKACYJNEGO ZINTEGROWANEGO Z DGT MILLENIUM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie w istniejącej sieci teletransmisyjnej Komendy Stołecznej Policji, centrali telefonicznej dla potrzeb Komendy Powiatowej Policji Warszawa Zachód z siedzibą w Babicach Starych przy ul. Warszawskiej 276 (wykonanie systemu). 1. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest do: a) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji projektowej (w terminie 14 dni od podpisania umowy), uwzględniającej postanowienia Załącznika nr 3 do Decyzji Komendanta Głównego Policji nr 360/2007, wskazane w załączniku do SIWZ nr 5 - 1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie PDF), b) montażu, instalacji i uruchomienia systemu telekomunikacyjnego, c) podłączenia systemu do istniejącej siłowni telekomunikacyjnej ELTEK Flatpack 6kW 48VDC/3ph400VAC, d) podłączenia i uruchomienia traktu międzycentralowego do współpracy z Komendą Stołeczną Policji na porcie E1 G703 - 120 omów istniejącego urządzenia Vanguard 6455, e) włączenia (uruchomienia) do systemu centralnego zdalnego zarządzania, administracji i taryfikacji DGT f) przełączenia abonentów z obecnie istniejącego systemu telekomunikacyjnego oraz instalacji terminali abonenckich we wskazanych przez Wydział Teleinformatyki pomieszczeniach w oparciu o istniejącą infrastrukturę teletechniczną budynku, g) sprawdzenia funkcjonalności i poprawności działania zainstalowanego systemu, h) przeszkolenia 4 pracowników Komendy Stołecznej Policji w zakresie: konfiguracji centrali, diagnozowania jej stanu, wykonywania zdalnego nadzoru, prowadzenia obserwacji statystycznych i ruchowych, i) dostarczenia dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej centrali, j) sporządzenia i przekazania - przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego - dokumentacji powykonawczej instalacji centrali telefonicznej. 2. Wymagana jest kompatybilność dostarczonego, zainstalowanego i uruchomionego systemu z systemem telekomunikacyjnym DGT eksploatowanym w garnizonie Komendy Stołecznej Policji, w tym funkcjonującym systemem taryfikacji, zarządzania i nadzoru.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.55.23.10 - Cyfrowe centrale telefoniczne Kod CPV wg słownika 2008: 32.55.23.10 - Cyfrowe centrale telefoniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym wykażą, że: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b) dysponują co najmniej jedną osobą lub podmiotem posiadającymi doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą odpowiednio: a. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy, b. dokumentów żądanych przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: Wykonawca spełnia warunki albo nie spełnia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w Sekcja III.2) ust. 1 pkt 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w Sekcja III.2) ust. 1 pkt 2 lit. a) - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać wskazanie co najmniej jednego zamówienia polegającego na instalacji i uruchomieniu systemu telekomunikacyjnego zintegrowanego z systemem telekomunikacyjnym DGT, o wartości nie mniejszej niż wartości oferty wraz z informacjami na temat okresu w jakim to zamówienie było realizowane i odbiorcy zamówienia. c) na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w Sekcja III.2) ust. 1 pkt 2 lit. b) - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz powinien zawierać informacje na temat doświadczenia i niezbędnego wykształcenia osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakres czynności mających być wykonanymi przez te osoby lub podmioty, tj. wskazanie co najmniej jednej osoby lub podmiotu, które przeprowadziły co najmniej jedną instalację i uruchomienie systemu telekomunikacyjnego zintegrowanego z systemem telekomunikacyjnym DGT. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu składają: a. każdy z wykonawców - dokument wymieniony w ust. 1 lit a); b. podpisane przez wszystkich prawnie upoważnionych przedstawicieli wykonawców występujących wspólnie - oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (dostępnej na stronie internetowej http://zamowienia.policja.waw.pl); c. pełnomocnictwo wskazujące zakres czynności, do których umocowany jest pełnomocnik (oryginał lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza); d. podpisane przez wszystkich prawnie upoważnionych przedstawicieli wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymienione w ust. 1 lit. b) i c); e. W przypadku wskazania podwykonawców Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty wypełniony i podpisany, przez wszystkich prawnie upoważnionych przedstawicieli wykonawców występujących wspólnie, zakres zamówienia, jaki Wykonawcy planują zlecić podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty w/w dokumentu Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawcy wykonają całość zamówienia bez udziału podwykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.policja.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2. Opłata za specyfikację: 7,20 PLN. (wpłaty na konto Zamawiającego nr 49 1010 1010 0056 5613 9150 0000)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 14:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.