eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Obsługa serwisowa kopiarek eksploatowanych w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Gdańsku i Ośrodku Zamiejscowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Słupsku, w tym:konserwacje,naprawy,wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części, dostawa materiałów eksploatacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-06

Gdańsk: Obsługa serwisowa kopiarek eksploatowanych w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Gdańsku i Ośrodku Zamiejscowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Słupsku, w tym:konserwacje,naprawy,wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części, dostawa materiałów eksploatacyjnych.
Numer ogłoszenia: 94036 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62764 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Chłopska 3, 80-362 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5533664, faks 058 5533895.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa serwisowa kopiarek eksploatowanych w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Gdańsku i Ośrodku Zamiejscowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Słupsku, w tym:konserwacje,naprawy,wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części, dostawa materiałów eksploatacyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Obsługa serwisowa kopiarek eksploatowanych w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Gdańsku i Ośrodku Zamiejscowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Słupsku w tym: konserwacje, naprawy, wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części, dostawa materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w Załącznikach Nr 2-3 specyfikacji: - 24 sztuki kopiarek Ricoh (opisanych w Załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji), - 1 kopiarka Panasonic (opisana w Załączniku Nr 3 do niniejszej specyfikacji), Zakres obsługi serwisowej obejmuje: a)konserwację przeprowadzaną po wykonaniu limitu kopii przewidzianego przez producenta dla poszczególnych modeli kopiarek, jednak nie rzadziej niż raz na trzy miesiące. Zakres konserwacji obejmuje następujące czynności: -czyszczenie i odkurzanie całego wnętrza maszyny kopiującej, -czyszczenie i mycie układu optyki, -czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru (rolki, pasy transportu), -czyszczenie układu grzejnego, -czyszczenie drutów korotronów oraz mycie rynienek, wałów ładujących, pasów transferowych, -czyszczenie wszystkich filtrów oraz zespołu wywoływaczki, smarowanie elementów napędu, -kontrola stanu technicznego ww. podzespołów. b)naprawy i wymianę części zużywających się lub uszkodzonych, wg zaproponowanej w ofercie stawki za 1 rbg (za usługi inne niż konserwacja), c)dostawy oryginalnych (bądź dopuszczonych przez producenta) materiałów eksploatacyjnych, zwłaszcza - bęben światłoczuły, listwy bębnów, , developera, d)wykonywanie napraw i ewentualną wymianę części zamiennych (na oryginalne, bądź dopuszczone przez producenta - nowe, przystosowane do poszczególnych modeli kopiarek), odbywać się będzie po uzgodnieniu i zaakceptowaniu zasadności i zakresu naprawy przez uprawnioną osobę ze strony zamawiającego. Części te objęte będą gwarancją producenta. 2. Warunki serwisowe: a) czas reakcji serwisu na zgłoszenie w przypadku uszkodzenia kopiarki - do 24 godzin na dokonanie naprawy. b) godziny usuwania awarii kopiarek (dni robocze) - od 7.15 do 15.15, c) czas usunięcia awarii kopiarki w przypadku sprowadzenia uszkodzonych części - nie dłużej niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia uszkodzenia. d) w przypadku, gdy usunięcie usterki trwałoby dłużej niż 5 dni od momentu podjęcia naprawy Wykonawca dostarczy sprzęt zastępczy. 3.Umowa będzie realizowana do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, jednakże nie dłużej niż do 31 grudnia 2010..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • XEROSERVICE NORTH sp. zo.o., ul.Łużycka 3, 81-537 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24837,87

  • Oferta z najniższą ceną: 24837,87 / Oferta z najwyższą ceną: 24837,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.