eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkaUSUWANIE AWARII NA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY ZIELONKA 2015-2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-23

Zielonka: USUWANIE AWARII NA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY ZIELONKA 2015-2016
Numer ogłoszenia: 93902 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77322 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o. o., ul. Literacka 20, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 0-22 781 83 33, faks 0-22 781 83 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USUWANIE AWARII NA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY ZIELONKA 2015-2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii na sieci wodociągowej na terenie Gminy Zielonka. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 2.1. Bezwzględne przyjęcie informacji o wystąpieniu awarii wodociągowej (przekazane w formie określonej w umowie). 2.2. W przypadku wycieku wody z rurociągu wodociągowego niezwłoczne tj. w czasie nieprzekraczającym 1,5 godz. od uzyskania informacji o wystąpieniu awarii, rozpoznanie zakresu awarii w miejscu jej wystąpienia, zabezpieczenie przed jej negatywnymi skutkami tj. zamknięcie odcinających zasuw wodociągowych oraz oznakowanie i zabezpieczenie miejsca awarii. 2.3. W przypadku uzyskania informacji o wystąpieniu awarii w inny sposób niż od przedstawiciela zamawiającego, niezwłoczne powiadomienie przedstawiciela zamawiającego o wystąpieniu awarii i przystąpienie do działań określonych w pkt 2.2. 2.4. W przypadku wycieku wody z sieci wodociągowej, przystąpienie do usunięcia awarii w czasie nieprzekraczającym 3 godz. od uzyskania przez wykonawcę informacji o wystąpieniu awarii wodociągowej. 2.5. Przystąpienia do usunięcia awarii w przypadku określonym w pkt 2.4. w czasie przekraczającym 3 godz. wymaga zgody Zamawiającego. 2.6. Przystąpienie do usunięcia awarii w przypadkach w których nie następuje bezpośredni wyciek wody z rurociągu wodociągowego powinno nastąpić w okresie 24 godz. od chwili powiadomienia. 2.7. Przystąpienie do usunięcia awarii w przypadku określonym w pkt 2.6. w czasie przekraczającym 24 godz. wymaga zgody Zmawiającego. 2.8. Usunięcie awarii polega na wykonaniu robót zabezpieczających, rozbiórkowych, ziemnych, odwodnieniowych, demontażowych, montażowych, dezynfekcyjnych i odtworzeniowych. Czas usunięcia awarii nie powinien przekraczać 10 godz. 2.9. Przekazanie zamawiającemu w formie pisemnej, faksem lub elektronicznie pisemnej informacji o jej usunięciu, asortymencie użytych do usunięcia awarii materiałów i armatury wodociągowej, ich ilości i cenie. 2.10. Koszty materiałów i armatury wodociągowej użytej przez wykonawcę do usunięcia awarii ponosi Zamawiający. Zamawiający nie ponosi kosztów materiałów innych niż materiały i armatura wodociągowa. Zwrot kosztu armatury, materiałów lub części użytych do usunięcia awarii sieci wodociągowej w ramach realizowanej usługi usuwania awarii sieci wodociągowej będzie następował w okresach rozliczeniowych (jednego miesiąca) na podstawie wykazu usuniętych awarii, pod warunkiem niezakwestionowania konieczności ich użycia przez Zamawiającego. O rodzaju, typie materiału użytego do usunięcia awarii decyduje Zamawiający. 2.11. Pod pojęciem awarii należy rozumieć: a) rozszczelnienia rurociągów i armatury na sieci wodociągowej, b) uszkodzenia rurociągów wodociągowych, c) uszkodzenia, armatury wodociągowej (hydrantów, zasuw i.t.p.), d) uszkodzenia, zabudowania nawierzchnią drogową lub konieczność uzupełnienia brakujących (kradzież, zniszczenie i.t.p.) części armatury wodociągowej, e) informację o koniecznym przystąpieniu do naprawy wynikającą ze zużycia lub niesprawności armatury wodociągowej, która w ocenie Zamawiającego może spowodować w krótkim czasie awarię lub stwarza zagrożenie niewłaściwego funkcjonowania sieci wodociągowej, f) zamrożenia odcinków rurociągów wodociągowych, g) likwidację ukrytych przecieków wody na sieci wodociągowej, po przekazaniu informacji przez Zamawiającego, h) wymienione w pkt od a) do pkt g) awarie, które wystąpią na przyłączach wodociągowych, po zleceniu ich usunięcia przez Zamawiającego, i) współdziałanie z Zamawiającym w dostarczaniu wody odbiorcom w okresach przerw w dostawie wody wynikłych z awarii. 2.12. W ramach realizacji zadania (w kwocie wynagrodzenia umownego) Zamawiający zlecał będzie sukcesywnie, prace polegające na naprawie niesprawnych urządzeń wodociągowych t.j. zasuw (liniowych i domowych) i hydrantów (nadziemnych i podziemnych) zlokalizowanych na sieci wodociągowej na terenie miasta Zielonka. W okresie trwania umowy t.j. 24 miesięcy przewiduje się, że naprawionych zostanie co najmniej 30 urządzeń. Naprawa odbywać się będzie w terminie uzgodnionym z Wykonawcą. Zwrot kosztów użytych materiałów - zgodnie z pkt. III.2.10. niniejszej SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 65.10.00.00 - Usługi przesyłu wody i podobne 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FUH INSTAL-BUD Szczepan Mielczarczyk, Nowe Wypychy 20, 07-206 Somianka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 193960,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 227304,00

  • Oferta z najniższą ceną: 227304,00 / Oferta z najwyższą ceną: 227304,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.