eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rozbudowa systemu Firewall do klastra Check Point wraz z roczną asystą techniczną

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-29

Warszawa: Rozbudowa systemu Firewall do klastra Check Point wraz z roczną asystą techniczną
Numer ogłoszenia: 93799 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli , ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4445000, faks 022 4445415, 4445410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu Firewall do klastra Check Point wraz z roczną asystą techniczną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu Firewall do klastra Check Point wraz z roczną asystą techniczną, tj.: wykonanie aktualizacji obecnie wykorzystywanego przez Zamawiającego systemu zabezpieczeń Check Point Firewall oraz jego rozbudowa wraz z unowocześnieniem bazy sprzętowej przy wykorzystaniu aktualnie posiadanych przez Zamawiającego licencji, w tym:
1.1 dostawa sprzętu Check Point do budowy klastra firewall-i oraz dostawa sprzętu konsoli zarządzającej klastrem firewall-i,
1.2 wdrożenie klastra firewall-i,
1.3 przeprowadzenie testów systemu,
1.4 opracowanie dokumentacji powykonawczej i przeprowadzenie warsztatów powdrożeniowych,
1.5 przeprowadzenie szkolenia certyfikowanego,
1.6 produkt Maintenance dla klastra Check Point przez okres 12 miesięcy. Pod pojęciem Produkt Maintenance dla klastra Check Point należy rozumieć gotowość producenta do świadczenia pomocy w przypadku awarii i problemów technicznych oraz dostęp do poprawek i nowych wersji oprogramowania,
1.7 Asysta techniczna Wykonawcy (Integratora) - przez cały okres obowiązywania Produktu Maintenance dla klastra Check Point.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Zamawiający informuje, że zgodnie z postanowieniami art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego musi ono obejmować podpunkty, o których mowa w pkt 1 stosownie odnoszące się do oferowanego rozwiązania oraz musi umożliwiać wykorzystanie aktualnie posiadanych przez Zamawiającego licencji Check Point CPSG-P405-CPSM-P2506. Szczegółowy opis równoważności znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia.
Miejscem realizacji dostaw oraz usług będzie siedziba Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa.
5. Termin wykonania zamówienia:
5.1 dostawa sprzętu Check Point lub równoważnego do budowy klastra firewall-i oraz dostawa sprzętu konsoli zarządzającej klastrem firewall-i - w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy,
5.2 wdrożenie klastra firewall-i - w terminie do 30 dni od dnia zakończenia etapu inicjującego,
5.3 przeprowadzenie testów systemu - w terminie do 30 dni od dnia zakończenia etapu inicjującego,
5.4 opracowanie dokumentacji powykonawczej i przeprowadzenie warsztatów powdrożeniowych - w terminie do 30 dni od dnia zakończenia etapu inicjującego,
5.5 przeprowadzenie szkolenia certyfikowanego - w terminie do 30 listopada 2013 r.,
5.6 produkt Maintenance dla klastra Check Point lub równoważnego - przez okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru etapu pierwszego,
5.7 Asysta techniczna Wykonawcy (Integratora) - przez cały okres obowiązywania produktu Maintenance dla klastra Check Point lub równoważnego, tj.: przez okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru etapu pierwszego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.90.00 - Sprzęt sieci telefonicznej 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5 900,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy dziewięćset, 00/100).
2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu,
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3 gwarancjach bankowych,
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2.2 - 2.5, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23.
5. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać:
5.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib,
5.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 5.3 kwota gwarancji/poręczenia,
5.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert,
5.5 bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy.
6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
7.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
7.2 którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ lub zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
      W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), zwane dalej oświadczeniem.
      Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji oświadczenia załączonego do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi, z czego każda z nich polegała na wdrożeniu klastra Check Point.
      W przypadku zaoferowania produktu równoważnego: należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi, z czego każda z nich polegała na wdrożeniu oferowanego rozwiązania równoważnego.
      W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
      1. oświadczenie,
      2. wykaz usług głównych, o którym mowa w sekcji III.4.1. W wykazie jako główne usługi należy wskazać jedynie usługi potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.3.2).
      Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów załączonych do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
      W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie.
      Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji oświadczenia załączonego do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: co najmniej dwoma certyfikowanymi inżynierami produktu posiadającymi łącznie:
      a) ważny certyfikat Check Point na poziomie: CCSE - Check Point Certified Security Expert lub dokument równoważny (np. zaświadczenia o zdaniu wszystkich egzaminów wymaganych do uzyskania certyfikatu producenta oprogramowania), oraz
      b) doświadczenie w postaci prowadzenia dwóch wdrożeń klastra Check Point.
      W przypadku zaoferowania produktu równoważnego: co najmniej dwoma certyfikowanymi inżynierami produktu posiadającymi łącznie:
      a) ważny certyfikat na poziomie eksperckim, lub dokument równoważny (np. zaświadczenia o zdaniu wszystkich egzaminów wymaganych do uzyskania certyfikatu producenta oprogramowania), oraz
      b) doświadczenie w postaci prowadzenia dwóch wdrożeń oferowanego Zamawiającemu rozwiązania równoważnego.
      W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
      1. oświadczenie,
      2. wykaz osób, o którym mowa w sekcji III.4.1.
      Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów załączonych do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
      W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie.
      Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji oświadczenia załączonego do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (wzór wg Załącznika nr 7 do SIWZ lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika (np. umowa, itp.) oraz właściwe dokumenty określone w sekcji III.4.1).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający ww. pełnomocnika. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów załączonych do oferty.
3. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumentację techniczną oferowanego przez niego rozwiązania będącego przedmiotem zamówienia, o którym mowa w sekcji II.1.4) potwierdzającą spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, w szczególności wymagań określonych w części III pkt 1, 2 i 3 Załącznika nr 1 do SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach określonych w SIWZ, szczegółowo podanych we wzorze stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień treści zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty dotyczących przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu płatności i terminu realizacji umowy w szczególności w następujących przypadkach:
2.1 wprowadzenia przez producenta lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia,
2.2 zakończenia produkcji zaoferowanych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP,
2.3 upadłości albo likwidacji producenta, dystrybutora lub gwaranta,
2.4 istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości,
2.5 uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
2.6 konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy lub usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy/usługi,
2.7 zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2.8 z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym w strukturze organizacyjnej,
2.9 z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego,
2.10 zaistnienia siły wyższej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Najwyższa Izba Kontroli, ul. Filtrowa 57, 02 - 056 Warszawa, pokój 1029.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Najwyższa Izba Kontroli, ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa, pok. nr 17 (sekretariat Biura Gospodarczego).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.