eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkPRZEBUDOWA NAWIERZCHNI JEZDNI ULICY NORWIDA W EŁKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-07

Ogłoszenie nr 93785 - 2017 z dnia 2017-06-07 r.

Ełk: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI JEZDNI ULICY NORWIDA W EŁKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 74587-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 76982-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19300 Ełk, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230, e-mail zium@um.elk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI JEZDNI ULICY NORWIDA W EŁKU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

O-ZP.271.23.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówieni a jest przebudowa nawierzchni j ezdni ulicy Norwida. Ulica klasy D o długości około 215 mb. Roboty budo wlane prowadzone będą na dzia łce geodezyjnej o numerze: 3182. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje: a). wykonanie robót rozbiórkowych, b). wykonanie robó t ziemnych, c). wykonanie podbudowy pod nawierzchnie jezdni z kruszywa łamanego , d). wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 c m, e). budowa wpustów kanaliza cji deszczowej wraz z przykanalikami, f). przebudowa zwieńczeń studni kana lizacji deszczowej i kanalizacj i sanitarnej, g). przebu dowa istniejącego słupa energetycznego na słup wirowany, h). wykon anie robót wykończeni owych Rozliczenie robót następować będzie wg rzeczywiście wykonanego zakre su prac określonych na podstawi e obmiaru robót, sporządzonego przez kierownika robót, potwierdzonego przez uprawnionego geodetę i z atwierdzonego przez inspektora nadzoru. Zamawiający wnosi o przedstawienie ceny brutto zamówienia. Cena brutto zamówienia wynikać ma z kosztorysu ofertowego opracowane go na podstawie załączonego prz edmiaru robót. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonani e poszczególny ch pozycji kosztorysowych. W ramach oferowanej ceny wykona wca zobowiązany jest o pracować i zatwierd zić projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz do wykonani a i utrzymania dróg dojazdowych i objazd owych na czas budowy, rozebrania i doprowadzenia terenu przyległego do stanu pierwotnego. Wykonawc a zobowiązany jest uzyskać wyrys terenu przedstawiający aktualny sposób zagospodarowania i uzbrojenia t erenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar rob ót, załącznik graficzny nr 1, s tanowiące integralną część SIWZ. W/w elementy określają planowany zak res robót do wykonania zamówien ia. Plac budowy zostanie przekazany wykonawcy w ciągu pięciu dni roboczych, po przekazaniu Zamawiaj ącemu zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas budowy. Gwarancja - minimum 60 miesięcy od daty o dbioru końcowego 1.2 Wymagania Zamawiającego w zakresie realiza cji prac oraz użytych materiałó w. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 u stawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w dokumentacji podano jako przykładowe i okreś lające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować mate riały innych firm, które odpowi adają standardowi określonemu w dokumentacji lub ten standard po dwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowanie m należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wyk onawca będzie zobowiązany do wy konania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodn ie z ustawą Prawo budowlane z d nia 7 lipca 1994r. 1.3 Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizac ji przedmiotu zamówienia. 1.3.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę prze z wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej cz ynności w trakcie realizacji za mówienia: a) wykonanie robót rozbiórkowych, b) wykonanie robót ziemnych, c) wykonanie podbudów pod nawierzc hnie utwardzone, d) wykonanie nawierzchni ciągu pieszo jezdnego, wjazdów i chodników z kostki brukowej betonowej gr . 8 cm, e) wykonanie elementów kanalizacji deszczowej i sanitarnej, f) przebudowę sł upa nN. (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonu jących usługę geodezyjną itp.) 1.3.2 W trakcie realizacji zamówienia za mawiający uprawniony jest do wy konywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania pr zez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1 czynno ści. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania ośw iadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełn iania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądani a wyjaśnień w przypadku wątpliw ości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania k ontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.3.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zam awiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierd zenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wy konawcę lub podwykonawcę osób w ykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności w trakcie reali zacji zamówienia: a) oświadczen ie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne okre ślenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wska zanie, że objęte wezwaniem czyn ności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, ro dzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnione j do złożenia oświadczenia w imieniu wyk onawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z orygi nałem odpowiednio przez wykonaw cę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osó b wykonujących w trakcie realizacji zamów ienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwyko nawcy (wraz z dokumentem regu lującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). K opia umowy/umów powinna zostać zanonimizo wana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zg odnie z przepisami ustawy z dni a 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności b ez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umow y o pracę i wymiar etatu powinn y być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizow ana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych o sobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy) 1.3.4 Z tytułu niespełnieni a przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonującyc h wskazane w punkcie 1.2.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty prze z wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowi eniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego t erminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spe łnienia przez wykonawcę lub pod wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowa ne będzie jako niespełnienie pr zez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskaz ane w punkcie 1.2.1. czynności. 1.3.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwo ści co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawc ę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez P aństwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT153801.62
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DROGBUD EŁK Chocian Kucewicz Sp. j., , ul. Suwalska 84E, 19-300, Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 188575.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 155186.69
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 188575.30
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.