eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PromnaPrzebudowa dróg na terenie gminy Promna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-25

Promna: Przebudowa dróg na terenie gminy Promna
Numer ogłoszenia: 93779 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Promnie , Promna-Kolonia 5, 26-803 Promna, woj. mazowieckie, tel. 048 6133628, faks 048 6133628.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie gminy Promna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg na terenie gminy Promna w miejscowościach: Lekarcice, Promna ul. Górna, Mała Wieś - Rykały. dzieląca się na poszczególne zadania: Zadanie I.: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Lekarcice długość 1045 m , szerokość 3,0 m Zadanie II: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Promna ul. Górna długość 490 m , szerokość 4,0 m Zadanie III: Przebudowa drogi gminnej Mała Wieś - Rykały długość 625 m, szerokość 3,0 m.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego gdy zaistnieje konieczność rozszeżenia zakresu prac, niezbędna do prawidłowego wykonania zakresu podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji wcześniej nieprzewidzianej a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego oraz pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na realizację dodatkowego zakresu robót.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 5 000,00 zł brutto 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 3 000,00 zł brutto 3) dla zadania nr 3 w wysokości: 3 000,00 zł brutto

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku na podstawie oświadczenia o spełniniu warunków udziału w postepowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 3 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie wykonanie conajmniej 3 robót budowlanych zbliżonych swoim zakresem do przedmiotu zamówienia o wartości łącznej minimum 800 000,0 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku na podstawie oświadczenia o spełniniu warunków udziału w postepowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku na podstawie oświadczenia o spełniniu warunków udziału w postepowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku na podstawie oświadczenia o spełniniu warunków udziału w postepowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa okoliczności które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożónej oferty: 1. zmiana osób odpowiedzialnych za kontrakt i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, 2. udzielenie ewentualnych zamówień uzupełniających, 3. zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Promna Promna Kolonia 5 26-803 Promna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Promna Promna Kolonia 5 26-803 Promna sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Lekarcice długość 1045 m , szerokość 3,0 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty pomiarowe związane z przebudową drogi w terenie równinnym - 1,045 km Profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej, żwirowej i żużlowej wykonywane mechanicznie, pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 4284,0 m2 Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego sortowanego, kwarcytowego lub dolomitowego o frakcji 0/63,0mm z zaklinowaniem 0/31,5mm, grubość warstwy 15cm - 4284,0 m2 Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową w ilości 0,80kg/m2 - 4466,0 m2 Wyrównanie profilu poprzecznego i podłużnego podbudowy tłuczniowej betonem asfaltowym AC 11 W , mechanicznie, w ilości śred. 50 kg/m2, (2cm) dla KR 2 - 103,0 Mg Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 8 S - warstwa ścieralna, grubość warstwy 3 cm, dla KR 2 - 2000,0 m2 Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 16 W - warstwa wiążąca o grubości 4 cm dla KR 3 - 2322,0 m2 Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11 S - warstwa ścieralna o grubości 4 cm dla KR 3 - 2255,0 m2 Wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego grub. warstwy 15cm, szer. 0,75 m, strona P i L, - 750,0 m2 Pobocza z tłucznia kamiennego sortowanego, kwarcytowego lub dolomitowego o frakcji 0/31,5 mm, grubość warstwy 10 cm szer. 0,75 m str. P i L - 833,0 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Promna ul. Górna długość 490 m , szerokość 4,0 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty pomiarowe związane z przebudową drogi w terenie równinnym - 0,490 km Profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej i żwirowej wykonywane mechanicznie, pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 2058,0 m2 Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego sortowanego, kwarcytowego lub dolomitowego o frakcji 0/63,0mm z zaklinowaniem 0/31,5mm, grubość warstwy 15cm - 2058,0 m2 Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową w ilości 0,80kg/m2 - 2058,0 m2 Wyrównanie profilu poprzecznego i podłużnego podbudowy tłuczniowej betonem asfaltowym AC 11 W, mechanicznie, w ilości śred. 75 kg/m2, (3cm) dla KR 2 - 100,0 Mg Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 8 S - warstwa ścieralna, grubość warstwy 3 cm, dla KR 2 - 1300,0 m2 Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 16 W - warstwa wiążąca o grubości 4 cm dla KR 3 - 680,0 m2 Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11 S - warstwa ścieralna o grubości 4 cm dla KR 3 - 660,0 m2 Wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego grub. warstwy 10cm, szer. 0,75 m, strona P i L - 488,0 m2 Pobocza z tłucznia kamiennego sortowanego, kwarcytowego lub dolomitowego o frakcji 0/31,5 mm, grubość warstwy 10 cm szer. 0,75 m str. P i L - 248,0 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Mała Wieś - Rykały długość 625 m, szerokość 3,0 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty pomiarowe związane z przebudową drogi w terenie równinnym, 0,625 km Roboty ziemne wykonywane mechanicznie z transp. urobku na odl. do 1km, do wbudowania w pobocza - wykonanie wykopu pod przepust, 15,0 m3 Wykonanie ławy betonowej gr.15cm z betonu B-15 pod przepust średnicy 50 cm- 0,81 m3 Wykonanie części przelotowej przepustu z rur PVC o średnicy 50 cm i długości 9,0 m - w ciągu rowu drogi powiatowej 9,0 m Wykonanie ścianek czołowych dla przepustu o średnicy 50 cm , strona P i L - 2 szt Profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej, żużlowej i tłuczniowej wykonywane mechanicznie, pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - 2016,0 m2 Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego sortowanego, kwarcytowego lub dolomitowego o frakcji 0/63,0mm z zaklinowaniem 0/31,5mm - grubość warstwy 15 cm - 2016,0 m2 Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową w ilości 0,80kg/m2, - 2016,0 m2 Wyrównanie profilu poprzecznego i podłużnego podbudowy tłuczniowej, betonem asfaltowym AC 11 W, mechanicznie, w ilości śred. 50 kg/m2, (2 cm) dla KR 2 - 98,0 Mg Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 8 S - warstwa ścieralna o grubości 3 cm dla KR 2 - 1891,0 m2 Wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego grub. warstwy 10cm, strona P i L, szer. 1,0 m - 1250,0 m2 Roboty ziemne wykonywane mechanicznie z transp. urobku na odl. do 1km, do wbudowania w pobocza - wykonanie rowu przy dojściach do przepustów na dług. po 20 mb str. P i L, średni. głęb. 50 cm - 24,0 m3 Plantowanie skarp i dna wykopów w gruncie kat.II -III (rowy przy przepustach)- 104,0 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.